Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměny manipulace v české fotografii na přelomu 20. a 21. století
Růžičková, Tereza ; Francová, Sylva (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem, které existuje od doby vzniku fotografie a je stále aktuálnější - manipulací ve fotografii. Práce se skrze stručný přehled historie fotografie a vývoj manipulace fotografie v před a (post) digitální tvorbě zaměřuje především na proměny manipulace ve fotografii, které přinesl nástup digitální technologie do Čech. Problematika je demonstrována na několika autorech, kteří od devadesátých let začali pracovat s novými možnosti manipulace ve fotografii a narušili tak tradiční pohled na toto médium. V didaktické části se práce zaměřuje na techniky manipulace s fotografií, které mohou být využity v hodinách výtvarné výchovy, zejména na druhém stupni základních škol a středních školách. Praktická část představuje cyklus autorských fotografií, které pomocí úprav narušují stereotyp každodennosti. KLÍČOVÁ SLOVA fotografie, digitální technologie, manipulovaná fotografie, manipulace
Současné podoby fotografie ve výtvarné výchově
Zavadilová, Šárka ; Francová, Sylva (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím současné fotografie ve výtvarné výchově a jejím vlivem na rozvoj kreativity a vnímání umění u žáků základních a středních škol. Teoretická část práce představuje vývoj fotografie za posledních třicet let, zahrnuje definice nových termínů a směrů a představuje nejvýznamnější autory této doby. V didaktické části práce jsou navrženy, realizovány a zhodnoceny výukové programy pro nižší ročníky víceletého všeobecného gymnázia pracující se současnou fotografií a na závěr je představen autorský soubor reflektující trendy v současné výtvarné fotografii. Cílem práce je prozkoumat různé metody a strategie, které umožňují efektivní začlenění digitální a postdigitální fotografie do výtvarného vzdělávání a analyzovat přínosy tohoto přístupu pro rozvoj vizuálního myšlení a expresivity žáků. KLÍČOVÁ SLOVA fotografie, digitální fotografie, výtvarná výchova, didaktická transformace, digitální kompetence, digitální technologie, grafické editory
Digitální technologie v životě českých škol
JANČIJOVÁ, Markéta
Práce se zabývá postoji pedagogů a rodičů k sílícímu trendu posilování digitálních kompetencí u žáků i učitelů na prvním stupni ZŠ. Teoretická část práce je věnována historicky postupnému pronikání důležitosti vzdělávání ve vztahu k technologiím do legislativních dokumentů, ze kterých školy vycházejí, a vysvětlení nových pojmů, které se začaly s novou dekádou digitalizace českého školství často objevovat v diskuzích zaměřených na technologie ve výuce. Praktická část výzkumu je realizována za pomoci pilotního šetření v prostředí běžných ZŠ i na školách, které se profilují jako alternativní, a to konkrétně polostrukturovanými rozhovory.
Podnikatelský záměr na virtuální služby v oblasti PR
Hruška, Tomáš ; Fuciman, Lukáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na předložení podnikatelského záměru pro vytvoření nabídky služeb, postavených na IT možnostech, propojených do marketingových činností. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí, které na sebe postupně navazují. První částí jsou teoretická východiska práce, druhou analýza podnikatelského sektoru a třetí část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě zjištěných informací.
Podnikatelský plán na založení firmy poskytující lekce pro děti v oblasti digitální technologie
Holasová, Michaela ; Veselá, Michaela (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření realistického podnikatelského plánu na založení firmy poskytující lekce pro děti v oblasti digitální technologie. Diplomová práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje základní pojmy řešené problematiky. Druhá část analyzuje makroekonomické a mikroekonomické prostředí trhu pomocí strategické analýzy. Poslední, návrhová část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě předcházejících získaných informací.
Influence of social networks on communication and culture
Havlíček, Lukáš ; Krhutová, Milena (oponent) ; Sedláček, Pavel (vedoucí práce)
My bachelor thesis is focused on issues with social networking services and their influence on modern society. It addresses their history from the very first attempts to create a social networking service to the modern global ones. Later the thesis provides an explanation of the creation of a social networking service and its characteristic traits. Furthermore it outlines problems connected with the availability and overuse of social networking services that are subsequently influencing the human society. The thesis also analyzes the influence of social networks on language, interpersonal communication and cultural adaptation.
Atributy tělesnosti
Lukešová, Eva ; Bartlová, Milena (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Má diplomová práce s názvem Atributy tělesnosti je pokračováním mého promýšlení tématu identity. Nyní k identitě přistupuji jako ke kategorii, nikoli jako k identitě, která náleží konkrétnímu člověku. Pokládám si otázku, jak se identita formuje v postmoderním, globalizovaném světě a jak se k ní vztahuje tělesnost. Má odpověď se zakládá na realitě, kterou znám, na současném stavu společnosti. Nicméně záměrem mého díla je především vyjádřit mou představu, která je spíše utopickým scénářem, než čímkoli jiným.
Možnosti rozvíjení digitálních kompetencí v rámci výuky výtvarné výchovy na základní škole
Tihon, Štěpán ; Kitzbergerová, Leonora (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje digitálním kompetencím a možnostem jejich rozvíjení v rámci výuky výtvarné výchovy na základní škole. V teoretické části se soustředí na vymezení terminologie vztahující se k digitálním formám umění, pojmenovává základní principy nových médií a zaměřuje se na nové technologie či fenomény digitálního světa, jež mají značný vliv na současné požadavky směřující k osvojení těchto specifických kompetencí. Při definování oblastí digitálních kompetencí se text opírá o koncepční modely, které se snaží vymezit ucelený jazyk sjednocující termíny, jež se k rozmanitým digitálním dovednostem vztahují. V závěru teoretické části pak práce mapuje strategii vzdělávací politiky České republiky ve vztahu k implementaci těchto modelů do kurikulárních dokumentů. Výsledným vyústěním je pak konfrontace sledovaných témat s oborem výtvarné výchovy a jeho teoretickými východisky. Praktická část práce představuje konceptové analýzy navržených hodin výtvarné výchovy směřujících k systematickému rozvíjení digitálních kompetencí žáků a je podpořena prezentací vlastních tvůrčích činností, které sloužily jako reflektivní nástroj využitý během navrhování předložených zadání. KLÍČOVÁ SLOVA Digitální kompetence, digitální gramotnost, základní vzdělávání, výtvarná výchova, digitální technologie, nová média,...
Vliv koronavirové pandemie na vzdělávání v roce 2021
Vlasáková, Petra
Bakalářská práce se zabývá dopadem pandemie COVID-19 na vzdělávání v České republice, především z pohledu žáků střední odborné školy. Teoretická část seznamuje s využitím průběhem pandemie, s dopadem pandemických opatření na formy vzdělávání a využití digitálních technologií ve výuce před pandemií i během ní. Praktickou část tvoří výzkum, který formou dotazníkového šetření mapuje dopad distanční výuky na vzdělávání žáků na vybrané střední škole. Ukazuje úroveň znalostí žáků i pedagogů a připravenost škol v průběhu pandemie COVID-19. Výstupem šetření jsou doporučení, jak zefektivnit distanční výuky během pandemie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.