Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cause Related Marketing, jeho typy a příklady z českého prostředí
Kalná, Petra ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává o Cause Related Marketingu jako způsobu spolupráce neziskové organizace a obchodní společnosti v českém prostředí. Na základě odborné typologie zkoumám přítomnost jednotlivých typů Cause Related Marketingu u nás. Mým cílem je nejen prozkoumat výskyt těchto typů, ale také analyzovat jejich zastoupení a určit, který je případně tím převažujícím. V empirické části práce představuji konkrétní Cause Related Marketingové kampaně spolu se zaměřením na jejich prezentaci na webových stránkách neziskových organizací a jejich partnerských firem. S ohledem na internetovou prezentaci této spolupráce hledám souvislosti vypovídající o iniciativě, kterou subjekty v rámci kampaně vyvíjí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení výzkumu, doporučení pro ziskové i neziskové organizace a kritické zhodnocení této tematiky.
Cause Related marketing v ČR
Balatková, Táňa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Bakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.
Cause Related Marketing ve vztahu k veřejnému sektoru
Jurásková, Radka ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Mašková, Pavla (oponent)
Diplomová práce "Cause Related Marketing ve vztahu k veřejnému sektoru" pojednává o novém fenoménu v oblasti marketingu firem, který je založen na propojení byznysu a veřejně prospěšné aktivity. Tento typ marketingu učí velké společnosti být zodpovědný vůči sociálním otázkám v dané zemi a společnosti, nebýt lhostejný vůči národním menšinám, zájmovým skupinám, nemocem a dalším aspektům sociální potřebnosti. Cause Related Marketing se uplatňuje na základě propojení soukromého a nestátního neziskového sektoru, kdy z něj profitují obě strany. Firma se na jeho základě odlišuje od konkurence a zvyšuje prodej svých výrobků nebo služeb. Pro neziskové organizace znamená nový finanční zdroj a zviditelnění problému, který se snaží řešit. S Cause Related Marketingem jsou ovšem spojena i konkrétní rizika, kdy zásah soukromé sféry do veřejné může deformovat definici veřejného zájmu, následně pak výběr aktuálních veřejných a sociálních problémů k řešení. Díky Cause Related Marketingu roste vliv korporací na národní politiku státu, čímž se zvyšuje tlak na politickou a rozhodovací sféru, v důsledku očekávání firem, že tato sféra bude rozhodovat v jejich prospěch. Taková situace se postupně rozšiřuje ze sféry národních politik také na úroveň globální politiky.
Cause Related Marketing, jeho typy a příklady z českého prostředí
Kalná, Petra ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce pojednává o Cause Related Marketingu jako způsobu spolupráce neziskové organizace a obchodní společnosti v českém prostředí. Na základě odborné typologie zkoumám přítomnost jednotlivých typů Cause Related Marketingu u nás. Mým cílem je nejen prozkoumat výskyt těchto typů, ale také analyzovat jejich zastoupení a určit, který je případně tím převažujícím. V empirické části práce představuji konkrétní Cause Related Marketingové kampaně spolu se zaměřením na jejich prezentaci na webových stránkách neziskových organizací a jejich partnerských firem. S ohledem na internetovou prezentaci této spolupráce hledám souvislosti vypovídající o iniciativě, kterou subjekty v rámci kampaně vyvíjí. Výstupem diplomové práce je vyhodnocení výzkumu, doporučení pro ziskové i neziskové organizace a kritické zhodnocení této tematiky.
Sdílený marketing v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná, týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí
Kostková, Lucie ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Tereza (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám podobou sdíleného marketingu v oblasti ochrany zvířat, péče o opuštěná a týraná či handicapovaná zvířata a živočichy žijící volně či v zajetí. Zajímají mě různé formy spolupráce firem a neziskových organizací, které v této oblasti působí a způsoby využití webových stránek neziskových organizací a jejich firemních partnerů jako komunikačního nástroje. Práci uzavírají čtyři případové studie, které přibližují čtenáři základní formy spolupráce firmy a neziskové organizace a jejich komunikaci, na které jsem ve vymezené oblasti narazila.
Cause Related marketing v ČR
Balatková, Táňa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Bakalářská práce na téma Cause Related Marketing v ČR se zabývá problematikou spojenectví neziskové organizace a komerční firmy za účelem dobročinného projektu. Nejprve je toto téma představeno na teoretické úrovni, kdy je vysvětlen samotný pojem, dále je také zmíněn vývoj této marketingové aktivity, její přínosy pro společnost a celkový smysl. Také jsou v práci identifikovány jednotlivé formy, které jsou pro zavedení podobných projektů často využívány a zaznamenány jsou i výhody a možná rizika, která můžou projekty Cause Related Marketingu provázet. Dále jsou představeny dvě úspěšné případové studie, které proběhly v minulosti a poukazují na možný úspěch a efektivnost dobře připravené CRM kampaně. Poslední část práce je zaměřena na vlastní výzkum na téma Cause Related Marketing, který byl prováděn pomocí dotazníků a zkoumal názory a postoje mladé generace týkající se projektů Cause Related Marketingu v České republice.
Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
Kovářová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Hošková, Libuše (oponent)
Diplomová práce zkoumá vliv cause related marketingových kampaní na spotřebitele v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je kromě vymezení CRM věnována pozornost i CSR jakožto konceptu, ze kterého se CRM vyvinul. Pro zjištění situace na českém trhu byly analyzovány vybrané CRM kampaně a zjištěny jejich vlastnosti, díky nimž byly kampaně ne/úspěšné. Protože komerční společnosti hodnotí CRM kampaně pouze podle výše vybrané částky, je obtížné zjistit reálný vliv kampaní na spotřebitele. Proto se součástí praktické části práce stal vlastní dotazníkový průzkum s cílem tento vliv kampaní získat od samotných spotřebitelů. Výsledky jsou porovnány s americkými studiemi a jsou shrnuty do tzv. ideální kampaně, která je pro názornost aplikována na vybrané bankovní společnosti.
Vnímání cause related marketingu českým spotřebitelem
Kuncová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním cause related marketingu jako moderního nástroje komunikace, který umožňuje propojit zájmy komerční sféry s potřebami neziskového sektoru. Teoretická část představuje pojem cause related marketing a stanovuje jeho definici, mechanismy fungování a efekty, které přináší jednotlivým subjektům. Dále popisuje typické postoje spotřebitelů k tomuto konceptu a faktory, které jejich vztah vůči CRM ovlivňují. Vliv těchto faktorů ilustruje na příkladech ze zahraniční marketingové praxe. V praktické části se práce věnuje vlastnímu výzkumu vnímání cause related marketingu mladými českými spotřebiteli, kteří odpovídají charakteristikám tzv. Dětí tisíciletí. Po představení předchozích výzkumů na toto téma následují výsledky výzkumu, které analyzuje podle pohlaví a věku respondentů. Na závěr se věnuje srovnání vnímání českých a amerických spotřebitelů.
Trends in marketing communication with a focus on social marketing
Taišová, Andrea ; Říha, David (vedoucí práce) ; Petříčková, Iva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendy v marketingové komunikaci a jejich zaměřením na řešení sociálních problémů. Teoretická část se zaměřuje obecně na působení komunikace a komunikačního mixu v marketingovém mixu, popisuje trendy v marketingové komunikaci jako guerilla marketing a virální marketing. Definuje pojmy sociální marketing, cause related marketing a společenská odpovědnost firem. Praktická část popisuje neziskovou organizaci Oxfam International a následně popisuje marketingovou komunikaci její kampaně Grow. Dále charakterizuje úspěšné guerillove a virální kampaně se zaměřením na řešení sociálních problémů a hodnotí použití těchto trendů v daných kampaních. V poslední části představuje cause related marketingovou kampaň Create Jobs for USA od firmy Starbucks.
Moderní metody marketingu
Harudová, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zameřuje na vytvoření komplexního marketingového programu šitého na míru rodinnému pekařství, s využitím vybraných trendů marketingu dnešní doby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.