Název: Vnímání cause related marketingu českým spotřebitelem
Překlad názvu: Perceptions of Cause Related Marketing by Czech Consumers
Autoři: Kuncová, Veronika ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cause related marketing; děti tisíciletí; vnímání spotřebitelů; Cause Related Marketing; Consumer Perceptions; Millennials

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124628


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet