Název: Cause Related Marketing, jeho typy a příklady z českého prostředí
Překlad názvu: Cause Related Marketing, it's Types and Examples from the Czech Environment
Autoři: Kalná, Petra ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cause Related Marketing; CRM; CSR; nezisková organizace; partnerství; propagace; společenská odpovědnost firem; spolupráce; Cause Related Marketing; cooperation; Corporate Social Responsibility; CRM; CSR; nonprofit organization; partnership; promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71698

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340824


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet