Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu vybraného hokejového klubu
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání marketingového mixu vybraného hokejového klubu. Teoretického uvedení poznatků z oblasti marketingu v první části práce je dále využito k analyzování současných marketingových aktivit a způsobů, které vybraný podnikatelský subjekt ve sportovním prostředí používá. V analýze je využito dotazníkového šetření a osobního dotazování fanoušků, jakožto zákazníků. Výstupem práce jsou reálné návrhy pro zlepšení marketingového mixu klubu zohledňující názory a připomínky fanoušků, a to s důrazem na zkvalitnění sportovních služeb a image klubu.
Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu spoločnosti Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Na základe poznatkov o aktuálnom stave firmy je vytvorený nový návrh marketingového mixu, pričom sú nájdené nové príležitosti a oblasti prosperity firmy, vďaka čomu bude firma schopná viac prosperovať.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Bárta, Jan ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje posouzením informačního systému a návrhu změn pro zlepšení současné situace Společnosti S, která se zabývá distribucí elektrické energie. Diplomová práce se skládá ze tří částí. První část je zaměřena na teoretická východiska. Druhá část se zabývá analýzou společnosti a jejího okolí společně s auditem informačního systému. Poslední část diplomové práce obsahuje navrhnuté změny společně s ekonomickým zhodnocením, které povedou ke zlepšení současné situace.
Obchodní strategie firmy FAMITECH s.r.o.
Bartošová, Milada
Tato bakalářská práce má za cíl sestavení obchodního plánu firmy FAMITECH s.r.o. Práce se člení na tři hlavní části. První z nich, část teoretická, shrnuje základní terminologii týkající se tématu strategického řízení firmy. V části praktické dojde k analyzování jednotlivých aspektů vnitřního i vnějšího prostředí firmy, které vyústí v celkovou sumarizaci silných i slabých stránek podniku, stejně jako příležitostí a hrozeb. Na extérní a interní analýzu firmy naváže návrhová část, ve které budou představeny jednotlivé návrhy směřující ke zlepšení jejího postavení v rámci konkurenčního prostředí a celkovému zvýšení ziskovosti firmy. V závěru práce dojde k diskusi jednotlivých návrhů.
Návrh změn marketingového mixu vybraného hokejového klubu
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání marketingového mixu vybraného hokejového klubu. Teoretického uvedení poznatků z oblasti marketingu v první části práce je dále využito k analyzování současných marketingových aktivit a způsobů, které vybraný podnikatelský subjekt ve sportovním prostředí používá. V analýze je využito dotazníkového šetření a osobního dotazování fanoušků, jakožto zákazníků. Výstupem práce jsou reálné návrhy pro zlepšení marketingového mixu klubu zohledňující názory a připomínky fanoušků, a to s důrazem na zkvalitnění sportovních služeb a image klubu.
Marketingoý mix firmy Ing. Jozef Nedělník s.r.o
Sakalová, Michaela ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingového mixu spoločnosti Ing. Jozef Nedělník s.r.o. Na základe poznatkov o aktuálnom stave firmy je vytvorený nový návrh marketingového mixu, pričom sú nájdené nové príležitosti a oblasti prosperity firmy, vďaka čomu bude firma schopná viac prosperovať.
Analýza marketingového mixu společnosti PAUL na českém trhu z pohledu zaměstnanců
Vojta, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce teoreticky popisuje především taktický nástroj marketingový mix a jeho 5P, dále pak marketingový výzkum, a to konkrétně dotazníkové šetření. V praktické části se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti PAUL z pohledu zaměstnanců. Tedy analyzuje kroky a nástroje, které společnost využívá k tomu, aby vzbudila poptávku po jeho produktu (Product), ceně (Price), distribuci (Place), propagaci (Promotion) a lidech (People). V druhé polovině praktické části je využita metoda jednorázového dotazníkového šetření cílené na zaměstnance pekařství PAUL, zejména na to, jak vnímají a ztotožňují se s politikou a postavením marketingového mixu této společnosti. Výzkum je interpretován a v závěru práce je shrnutí prvků mixu této společnosti a návrh na jejich zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.