Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  začátekpředchozí137 - 146dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of Marketing Mix Tools of Aquapalace Prague
Vojtechovská, Ivana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Hlavným účelom práce je charakterizovať marketingový mix akvaparku Aquapalace Praha, ktorými sú produkt, cena, distribúcia, komunikačný mix, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Okrem toho táto bakalárska práca analyzuje marketingové prostredie tvoriace mikroprostredie a makroprostredie. Tieto faktory sú integrované v SWOT analýze, ktorá pomáha marketérom sústrediť sa na kľúčové problémy. Podľa výsledkov analýzy sú navrhnuté určité odporučenia.
Marketingový plán pro probiotický přípravek VSL 3
Chudoba, Lubomír ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Martináková, Renata (oponent)
Cílem této práce je zpracování kompletního marketingového plánu probiotického přípravku VSL#3 podle potřeb a zvyklostí marketingového oddělení firmy Ferring Pharmaceuticals CZ s.r.o., na jehož základě by bylo možné rozhodovat o případných budoucích marketingových aktivitách spojených s tímto výrobkem.
Aplikace marketingu v zemědělství
Vondrová, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hýbl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci marketingu v zemědělství. První část bakalářské práce charakterizuje teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingového mixu. V praktické části je analyzován marketing a marketingový mix v zemědělství. Cílem mé bakalářské práce je zjistit, zda je marketing a marketingový mix v zemědělství využíván a jakým způsobem je aplikován v praxi. V práci jsou navržena jednotlivá doporučení pro zemědělské družstvo Mořina.
Aplikace marketingu na trhu rybářských potřeb
Skalický, Karel ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Freylich, Václav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o marketingu, respektive marketingovém mixu na trhu rybářských potřeb. Cílem práce je představit trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika, přiblížit pohled na marketingové aktivity firmy Rybářské centrum s.r.o. a doporučení nových marketingových strategií, které by dopomohly k růstu firmy. V teoretické části jsou představeny všechny důležité pojmy, týkající se marketingu a marketingového mixu. Dále je popsán trh rybářských potřeb, jeho marketingová specifika zaměřená na jednotlivé složky marketingu a marketingového mixu. Následně je představena firma Rybářské centrum s.r.o., zhodnocení stávajících marketingových aktivit a doporučení nových marketingových strategií pro zvýšení objemu prodeje a rentability firmy. V závěru je celá práce shrnuta a vyhodnocen cíl práce.
Marketingová analýza smysluplnosti založení nové kavárny
Šetenová, Barbora ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Malich, Josef (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat reálnost uskutečnění takového podniku, kterým je kavárna s cukrárnou. Teoretická část se zabývá marketingovými zásadami a praktický úsek se je snaží využívat a převádět do reality. Cílem výzkumu je prokázání smysluplnosti založení kavárny v obci Jesenice a pravděpodobnost návratnosti investice. Hlavní zásadnou práce je celková orientace na zákazníka a zjišťování jeho potřeb.
Marketingový mix nakladatelství PIEROT
Vlčková, Simona ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Víchová, Klára (oponent)
Struktura práce je uspořádána do dvou celků. Prvním je teoretická část, která se týká zpracování dané problematiky za pomoci literárních zdrojů. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu v aplikaci na jedno z nakladatelství na českém trhu se zaměřením na edukativní literaturu, přesněji řečeno cvičebnice pro poslední stupeň předškolního vzdělávání a žáky 1. - 4. třídy základní školy. Práce uvádí do historie nakladatelství a popisuje také specifika nakladatelského trhu. Cílem této práce je posouzení jednotlivých složek marketingového mixu se zaměřením na cenu a komunikaci produktu, ovšem pro úplnost marketingového mixu nemohou být vynechány ani neméně důležité složky produktu a distribuce. Závěr práce shrnuje jednotlivé poznatky a nastiňuje ve formě doporučení možná zlepšení, či nové formy propagace publikací.
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Blažek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.
Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Corporate Social Responsibility
Paulis, Peter ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
V diplomové práci je zpracováno téma společenské odpovědnosti firem (z anglického CSR, Corporate Social Responsibility). Jsou zde porovnány 3 firmy ze stejného průmyslového odvětví -- cementárenský průmysl. V úvodu práce jsou popsané základní pojmy, reporting, měření společenské odpovědnosti. Praktická část se soustřeďuje na aktivity CSR ve zkoumaných společnostech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   začátekpředchozí137 - 146dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
8 PROCHÁZKOVÁ, Markéta
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
2 Procházková, Magda
1 Procházková, Magdalena
5 Procházková, Marcela
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.