Název:
Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Překlad názvu:
Marketing mix of pharmaceutical company
Autoři:
Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.This thesis deals with describing marketing mix of pharmaceutical company. Describes the different parts of the marketing mix of Pfizer. Next, I focused on a specific product of this company - multivitamins Centrum.
Klíčová slova:
farmaceutický trh; marketingový mix; společnost Pfizer; marketing mix; Pfizer; pharmaceutical market
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20092