Název: Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Překlad názvu: Marketing mix of pharmaceutical company
Autoři: Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: farmaceutický trh; marketingový mix; společnost Pfizer; marketing mix; Pfizer; pharmaceutical market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20092

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16062


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet