Název:
Analýza marketingového mixu v Aquapalace Praha
Překlad názvu:
Analysis of Marketing Mix Tools of Aquapalace Prague
Autoři:
Vojtechovská, Ivana ;
Procházková, Markéta (vedoucí práce) ;
Vosol, Leoš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Hlavným účelom práce je charakterizovať marketingový mix akvaparku Aquapalace Praha, ktorými sú produkt, cena, distribúcia, komunikačný mix, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Okrem toho táto bakalárska práca analyzuje marketingové prostredie tvoriace mikroprostredie a makroprostredie. Tieto faktory sú integrované v SWOT analýze, ktorá pomáha marketérom sústrediť sa na kľúčové problémy. Podľa výsledkov analýzy sú navrhnuté určité odporučenia.
Klíčová slova:
aquapark ;
cena ;
distribúcia ;
komunikačný mix ;
marketing v službách ;
marketingový mix ;
materiálne prostredie ;
procesy ;
produkt ;
ľudia ;
aquapark ;
marketing mix ;
marketing of services ;
people ;
physical evidence ;
place ;
price ;
processes ;
product ;
promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20466
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16436
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce