| |
| |
| |
|
Multiplatformní autentizační systém
Pokorný, Lukáš ; Hajný, Jan (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem multiplatformního autentizačního systému, který umožňuje autentizaci uživatelů pomocí různorodých autentizačních předmětů. Teoretická část je věnována přehledu jednotlivých autentizačních rozhraní se zaměřením na moderní metody ověřování. Dále se zde nachází základní přehled autentizačních schémat. Praktická část uvádí požadavky na autentizační terminál a stanovuje konkrétní hardwarovou strukturu včetně specifikace jednotlivých funkčních bloků. Implementace softwarové logiky využívá programovacího jazyku Java a JavaScript. Pozornost je dále věnována použitým autentizačním schématům včetně podrobností a srovnání použitých platforem. V závěru práce jsou zhodnoceny jednotlivé uživatelské a bezpečnostní aspekty navrženého řešení. Jsou zde též uvedeny možnosti další hardwarové a softwarové optimalizace.
|
| |
| |
| |
| |
|
Automatizace měření přenosových vlastností DSL modemů
Pokorný, Lukáš ; Šedý, Jakub (oponent) ; Šilhavý, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá přenosovými parametry DSL systemů a vývojem softwaru pro jejich automatizované měření. První část práce je věnována přenosovému médiu a modulačním technikám. Dále jsou popsány podrobnější funkce a vlastnosti ADSL2+ modemů. Součástí práce je přehled testovací metodiky ITU spolu s parametry testovacích smyček a druhy rušivých vlivů. V rámci automatizace měření jsou popsány použité simulátory Spirent DSL414E a DLS8234 a důležité komunikační příkazy. Praktická část je věnována návrhu aplikací pro ovládání simulátorů a programu pro automatizované měření. K implementaci algoritmů a tvorbě grafického rozhraní je využito programovacího jazyka C++. V závěru práce jsou prezentovány výsledky měření přenosových vlastností ADSL a VDSL systémů realizované vytvořenou aplikací.
|
|
Volejbal ve výuce tělesné výchovy na základní škole
Králová, Hana ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Suchý, Jiří (oponent)
Na začátku svého výzkumu provedu šetření, na jehož základě zjistím, jak žákyně 9. třídy ovládají hru volejbalu, jestli ho už hrály či nikoliv, popřípadě jak často ho hrály a jak jim jdou jednotlivé volejbalové dovednosti. Do počátečního šetření spadá dotazník pro žákyně vybraných dvou tříd a jejich testování ve volejbalových dovednostech. Na základě zjištěných informací připravím výukové hodiny. Pro žákyně jedné třídy budu mít připravenou jednu metodu výuky volejbalu-výuka herních činností jednotlivce. Budu je učit všechny volejbalové dovednosti, budu s nimi trénovat a vše procvičovat. Např. odbití obouruč vrchem (prsty), odbití obouruč spodem (bagr), podání a útočný úder. A druhé třídě připravím jinou metodu výuky volejbalu-výuka volné hry. Budu s nimi hrát minivolejbal. Od nejjednoduššího žlutého minivolejbalu po nejtěžší modrý minivolejbal. Ve žlutém minivolejbalu si jen hráči družstev hází míč. V oranžovém minivolejbalu se chytá míč a poté se nahrává spoluhráči odbitím obouruč vrchem (prsty) po vlastním nadhozu. V červeném minivoljbalu je možné provést meziodbití obouruč vrchem (prsty) nad sebe. V zeleném minivolejbalu se přidává i bagr. A v posledním modrém minivolejbalu se používají všechny herní činnosti. A takto stupňovitě s nimi budu hrát. Obě tyto metody budu aplikovat po dobu jednoho...
|