Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 649 záznamů.  začátekpředchozí182 - 191dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr na založení malého rodinného strojírenského podniku
Čermáková, Lucie ; Mičák, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu na založení malého rodinného strojírenského podniku. Práce je tvořena z části teoretické a části analytické. Teoretická část obsahuje základní charakteristiku podnikatelského plánu a jeho ekonomických aspektů potřebných k lepšímu pochopení této problematiky. Charakterizuje také problematiku rodinného podnikání. Analytická část pak převádí všechny tyto poznatky do reálného podnikatelského záměru. Záměrem je posouzení reálnosti tohoto podnikatelského plánu, vytvoření finančního plánu a strategie a posouzení předpokladů úspěšnosti podnikatelského záměru.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Rozvoj značky vybrané společnosti
Horák, Jan ; Fait, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou značky společnosti Strojírenský zkušební ústav, s.p., která svým zákazníkům nabízí služby zkušebnictví, inspekce a certifikace. V teoretické části je provedena literární rešerše zaměřenou na problematiku marketingu a značek. Klíčová je potom analytická část, která obsahuje podrobnou analýzu aktuálního stavu značky „Strojírenský zkušební ústav“. Práce dále obsahuje dotazníkové šetření zaměřené jak na vnitřní prostředí podniku, tak na jeho zákazníky. Na provedený výzkum navazuje návrhová část s možnými návrhy, jak značku dále rozvíjet.
Trh zemního plynu v ČR segmentu maloodběr a jeho efektivní akviziční kanály
Polívka, Rostislav ; Grmolenská, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je marketingová analýza situace na trhu zemního plynu v České republice segmentu maloodběr včetně popisu vývoje od jeho liberalizace do současnosti a výhledu do dalších období. Na základě analýzy trhu je pak v konfrontaci se současnou marketingovou strategií společnosti sestaven její optimalizovaný model, zaměřující se především na efektivizaci akvizičních kanálů přímého prodeje, s cílem rozšíření portfolia odběratelů, a tedy zaujmutím většího podílu na trhu a většího využití dispozic společnosti.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje využití sociálních médií v marketingové komunikaci. Vymezuje míru jejich účelného využívání a stanovuje postupy, kterými lze komunikovat s trhem a dosáhnout maximální efektivity.
On-line marketingová komunikace
Skřivánková, Lucie ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Spokojenost zákazníků
Oskorip, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum
Vidlička, Václav ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků.
Podnikatelský plán pro založení mateřské školy
Karafiátová, Dagmar ; Podušková, Iva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována zpracování podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy v Jihlavě, čímž reaguje na tržní mezeru v oblasti poskytování služeb mateřských škol. V práci jsou nejprve shrnuty teoretické předpoklady, poté v analytické části veškeré podklady a analýzy potřebné pro založení a provoz MŠ jako společnosti s ručením omezeným, a následně je navržen samotný model podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 649 záznamů.   začátekpředchozí182 - 191dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.