Název:
Marketingový výzkum
Překlad názvu:
Marketing Research
Autoři:
Vidlička, Václav ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na nedostatky v používání marketingových nástrojů a reklamních komunikačních kanálů v oblasti poskytování služeb. Práce blíže specifikuje problematiku využití marketingových nástrojů v dané oblasti a obsahuje konstruktivní návrh řešení problémů a tím zvýšení poptávky po dané službě, právě díky odstranění výše uvedených nedostatků.
Bachelor thesis is focused on shortcomings in using of marketing tools and advertising communication channels in the case of service proposing. Thesis closly specifies an issue of using of marketing tools in specific area of service proposals and also giving constructive feedback how to solve these problematics and by eliminating them also caused rise of the demand.
Klíčová slova:
Komunikace; Marketing; Marketingový výzkum; Nástroje; Propagace; Reklama; Služby; Advertising; Communication; Marketing; Marketing research; Promotion; Services; Tools
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192710