Název:
Spokojenost zákazníků
Překlad názvu:
Customer Satisfaction
Autoři:
Oskorip, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků vybraného podniku. V teoretické části je obsaženo objasnění důležitých pojmů, ze kterých bude vycházet následná analytická část. Po teoretické části následuje analýza současné situace vybrané společnosti. Bude obsahovat popis vnějšího i vnitřního prostředí firmy, na které naváže dotazníkové šetření i s jeho vyhodnocením. Poslední část práce se bude zabývat vlastními návrhy, kde bude představen soubor opatření, která budou vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction in selected company. The theoretical part contains an explanation of important terms, which will be the basis for the subsequent analytical part. The theoretical part is followed by an analysis of the current situation in selected company. It will contain a description of the external and internal environment of the company, followed by a questionnaire survey and its evaluation. The last part of the thesis will deal with the actual proposals, where a set of measures will be presented that will lead to increased customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/205066