Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí336 - 345dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka.
Šíma, Jan ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Hobza, Vladimír (oponent)
Bibliografická identifikace: Jméno a příjmení autora: Mgr. Jan Šíma Název disertační práce: Kvalita tělovýchovných a sportovních služeb v pražských fitness centrech z pohledu zákazníka Pracoviště: Katedra managementu sportu Školitelka: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Rok obhajoby disertační práce: 2015 Abstrakt: Disertační práce je zaměřena na problematiku hodnocení kvality sportovních služeb v prostředí fitness. Byla provedena rešerše nejčastěji používaných metod pro hodnocení kvality služeb ve sportu, přičemž pozornost byla věnována zejména měřením podle subjektivních kritérií, kde o hodnocení kvality služeb rozhodují sami zákazníci. Praktická část práce se zabývá mezikulturním převodem a validizací vybrané metody SERVQUAL (PARASURAMAN, ZEITHAMLOVÁ & BERRY, 1988) původně validizovaného pro zákazníky v USA. Dotazník byl přeložen do českého jazyka metodou modifikovaného přímého překladu a v rámci pilotní standardizace byl testován na vzorku 146 respondentů ve 2 fitness centrech. Upravená podoba české verze dotazníku SERVQUAL byla následně hlavním nástrojem sběru dat v marketingovém výzkumu realizovaného v 6 náhodně vybraných fitness centrech s počtem respondentů 697. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo získat a analyzovat názory zákazníků navštěvujících pražská fitcentra na jednotlivé vlastnosti kvality...
Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Prezentace sportu ve vysílání televize v České republice Cíle: Cílem této práce je měření a porovnání stopáže věnované jednotlivým sportům a sportovním reprezentacím ve veřejnoprávní a komerční televizi v rámci pravidelného sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Na základě výsledků pozorování bude navrženo doporučení pro využití v marketingu a ve sportovních klubech. Metody: Samotný výzkum bude proveden pomocí metody pozorování sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase na televizních stanicích ČT1 a TV Nova. Jedná se o nepřímé pozorování s využitím technického zařízení - televizní USB tuner a počítač. Z hlediska obsahu bude využita Berelsonova kvantitativní obsahová analýza, jež zkoumá obsah mediálních sdělení. V teoretické části je využita analýza dokumentů. Výsledky: Výsledky pozorování názorně zobrazují odlišné přístupy veřejnoprávní a komerční televize pro zařazení jednotlivých sportů do vysílání sportovního zpravodajství v hlavním vysílacím čase. Pro obě televize platí, že nejpopulárnějšími sporty ve sportovním zpravodajství jsou fotbal a lední hokej. Zároveň se projevuje trend popularity letních sportů, a to i v zimním období. Sportovní reprezentace dostávají větší prostor ve vysílání veřejnoprávní České televize. TV Nova se zaměřuje na self-promotion sportů...
Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu
Myšíková, Adéla ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace nově vznikajícího dámského eshopu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou komunikaci nově vznikajícímu dámskému eshopu. Tohoto hlavního cíle bude dosaženo na základě marketingového výzkumu. Metody: V této práci bude použit marketingový dotazník, pomocí kterého bude navržena marketingová komunikace pro nově vznikající dámský eshop Activelady.cz. Výsledky: Pomocí marketingového výzkumu byly zjištěny vlastnosti a chování sportovních žen, tedy potenciálních zákaznic nového dámského eshopu Activelady.cz. Následně na základě anonymního dotazníku bylo vytvořeno několik návrhů pro marketingovou komunikaci eshopu se zákaznicemi. Jednotlivé návrhy budou poskytnuty majitelům nového dámského eshopu Activelady.cz ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními zákaznicemi. Klíčová slova: marketingová komunikace, marketingový výzkum, eshop
Typologie zákazníka pražských fitness center
Pešek, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Typologie zákazníka pražských fitness center Cíle práce: Hlavním cílem tohoto výzkumu je vytvoření specifické typologie současných zákazníků pražských fitness center. Metody: Byl proveden kvantitativní marketingový výzkum, kde základní soubor byl tvořen 1004 respondenty. Výběr respondentů byl dvoustupňový náhodný - náhodný výběr fitness, náhodný výběr respondentů. V syntetické části byla použita analýza latentních tříd. Výsledky: Výsledky dotazování jsou prezentovány v analytické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem pro syntetickou část, kde pomocí analýzy latentních tříd jsou získány jednotlivé typy zákazníků fitness center v Praze. Muži, jako zákazníci pražských fitness center, se dělí na studenty, dravce a usedlíky. Ženy byly rozděleny na manažerky, lovkyně a studentky. Klíčová slova: fitness, segmentace, typologie, zákazník, marketing, marketingový výzkum
Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru
Machová, Veronika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Srovnání definovaných subjektů v tanečním oboru Cíle: Cílem této práce je utvoření analýz dvou tanečních skupin z České taneční organizace (CDO), konkrétně taneční skupiny Paul-Dance Jilemnice a Enliven Centre, jejich následné srovnání a vytvoření doporučení pro zefektivnění jejich práce. Metody: V této práci jsem použila interní analýzu, PEST analýzu a komparativní analýzu, na jejichž základě byly vytvořeny SWOT analýzy obou tanečních skupin, díky kterým jsem navrhla možná doporučení. Výsledky: Tato diplomová práce přináší oběma tanečním skupinám informace o jejich současném stavu, upozorňuje na jejich nedostatky a doporučuje kroky ke zlepšení. Obě skupiny postihla celosvětová ekonomická krize, která způsobila jak na úbytek členů, tak úbytek sponzorů. TS Paul-Dance navíc vybírá nízké členské příspěvky, které zajišťují stabilní příliv financí do rozpočtu, a Enliven Centre nemá zcela naplněny jednotlivé věkové kategorie. Klíčová slova: sdružení, tanec, taneční skupina, interní analýza, PEST analýza, komparativní analýza, SWOT analýza
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o.s využitím metody Net Promoter Score
Pokorná, Štěpánka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o. s využitím metody Net Promoter Score. Cíle práce: Cílem práce je provést výzkum spokojenosti a loajality zákazníků s firmou ePojisteni.cz s.r.o. a navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšené spokojenosti a loajalitě jak na straně zákazníka, tak na straně společnosti ePojisteni.cz s.r.o. Metody: Spokojenost a loajalita byly měřeny pomocí metody Net Promoter Score. Jedná se o nástroj, který umožňuje rychlé měření zákaznické loajality. Otázka: ,,Jak pravděpodobné je, že nás doporučíte svým známým?" byla zaslána 400 respondentům. Tato otázka byla ještě rozšířena o slovní ohodnocení. Na některé nedostatky jsem pak hledala řešení společně s produktovým manažerem společnosti. Výsledky: Společnost ePojisteni.cz s.r.o. je zprostředkovatelem pojištění pro české pojišťovny. Výsledek měření metodou Net Promoter Score je příznivý. Zákazníci jsou s touto firmou velice spokojeni a jsou vůči ní loajální. V druhé části výzkumu upozornili zákazníci na některé nedostatky. Klíčová slova: loajalita, pojištění, pojistná smlouva, pojistník, pojistitel, pojišťovna, makléř, zprostředkovatel, metoda, analýza.
Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o.
Matějka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Internetový marketing a sociální sítě společnosti Počítačová pohotovost s.r.o. Cíle: Analýza využití sociální sítě Facebook v rámci internetového marketingu společnosti Počítačová pohotovost s.r.o., zhodnocení firemních a klientských reklamních kampaní prezentovaných na sociální síti Facebook. Metody: kvalitativní výzkum, analýza využití sociální sítě Výsledky: Bylo zjištěno, že společnost Počítačová pohotovost s.r.o. využívá sociální síť Facebook jako doplňující nástroj internetového marketingu. Její využití nenaplňuje plný potenciál, který sociální sítě představují, a je zde prostor pro další zlepšení. Klíčová slova: internetový marketing, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, sociální síť Facebook
Financování sportu v České republice a ve Velké Británii
Černý, Vítězslav ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Financování sportu v České republice a ve Velké Británii Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je popsat systém financování sportu v České republice a následně porovnat tento systém se systémem ve Velké Británii. Metody: V této práci byla využita metoda deskriptivní analýzy, která byla použita na vyhodnocení odborné literatury, dokumentů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a dalších textů týkajících se této problematiky. Dále byl využit neformální rozhovor prostřednictvím elektronické pošty, jehož pomocí byla získána data o systému financování ve Velké Británii. Výsledky: Výsledkem této práce je popis systémů financování sportu v České republice a ve Velké Británii. V závěrečné části jsou zdůrazněny rozdíly v obou systémech a jejich slabiny. Klíčová slova: financování sportu, veřejné rozpočty, sportovní organizace v České republice
Marketingový plán fitness centra Alegría
Vorlová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán fitness centra Alegría. Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingový plán, který do budoucna poslouží jako reálný návod k zavedení nového fitness centra. A dále na základě provedeného výzkumu zjistit, jaké jsou základní potřeby návštěvníků fitness center a která z uvedených konkurencí představuje největší hrozbu. Metody: Pro získání primárních dat byla použita metoda písemného dotazování, která zkoumala základní potřeby zákazníků fitness center v Táboře. Analýza konkurence byla provedena pomocí scoring modelu a následně byla vyhodnocena jednotlivá kritéria. Výsledky: Výzkum pomocí písemného dotazování přinesl jednak odpovědi na to, kdy klienti navštěvují fitness centra nejčastěji, jaký způsob platby preferují a jak se do fitness center dopravují, ale také odpovědi na to, jakých služeb využívají nejvíce a z jakého důvodu fitness centra navštěvují. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbu pro Fitness centrum Alegría znamená Fitness Tábor, a to díky své dostupnosti, parkovacím možnostem a kvalitě vybavení. Následuje OK Fit Studio s velkým výběrem poskytovaných služeb. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, marketingový plán, strategie, SWOT analýza, konkurence
Komunikace v týmu Klatovské nemocnice
Veselá, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Komunikace v týmu Klatovské nemocnice. Cíl: Cílem bakalářské práce je prezentovat zjištěné názory pracovníků a vrcholového manažera dané organizace na současný stav komunikačního procesu zaměřeného na předávání informací v rovině horizontální i vertikální. Pomocí výsledků z písemného dotazování porovnat tyto názory a poukázat na případné rozdíly. Použité metody: Pro získání primárních dat byla v této práci použita metoda písemného dotazování pracovníků a vrcholového manažera organizace. Pro interpretaci dat byly použity standardní metody pro statistické vyhodnocení dotazníků. Výsledky: Výsledkem práce jsou zjištěné informace vypovídající o fungování komunikačního procesu v oblasti předávání informací v rovině horizontální i vertikální. Tyto informace jsou sumarizovány do tabulek četností odpovědí a znázorněny ve sloupcových a koláčových grafech. Klíčová slova: Komunikace, komunikační proces, komunikační dovednosti a schopnosti, manažer, tým.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí336 - 345dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.