|
Rozvoj obchodních aktivit sportovního areálu
Pírková, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit organizace Hroch z.s. Teoretická část shrnuje poznatky ohledně neziskových organizací, jejich managementu či marketingu a současně představuje metody použité v práci. Analytická část poskytuje obraz o vnitřním a vnějším prostředí organizace a analyzuje jejich interakce. V návrhové části jsou shrnuta doporučení vedoucí k rozvoji organizace a jejich obchodních aktivit.
|
|
Management sportovních klubů
BEROUNSKÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce na téma "Management sportovních klubů" se zaměřuje na management dvou konkrétních házenkářských klubů, DKH Slavoj Žirovnice a Házené Jindřichův Hradec. Cílem této práce je zhodnotit management dvou zmíněných klubů a navrhnout doporučení pro zlepšení jejich současného stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením a objasněním základních pojmů z oblasti managementu, managementu sportu, specifikami neziskových organizací a dopadem pandemie COVID-19 na sportovní průmysl. Praktická část je zaměřena na charakteristiku a analýzu současného stavu obou klubů prostřednictvím dotazníkového šetření pro hráčky klubů a strukturovaných rozhovorů s vedeními klubů. Na základě využitých metod jsou formulována doporučení pro oba kluby, která při implementaci a zavedení mohou vést ke zlepšení jejich fungování. Práce dále porovnává oba kluby a při porovnávání je využita metoda benchmarkingu.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
|
|
Zdanění nestátních neziskových organizací
Librová, Veronika ; Silvie, Kořenová (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zdaněním nestátní neziskové organizace, přesněji občanského sdružení. Podstatou této práce je snaha o optimalizaci základu daně. Na základě zjištěných skutečností (převážně ze zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) navrhuje nejvhodnější způsob rozdělení činnosti, uplatnění daňově uznatelných nákladů a využití daňových zvýhodnění pro neziskové organizace. Výstupem této práce je návrh, jak by měla organizace tyto nástroje využít a aplikovat, aby daňově optimalizovala svůj základ daně.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
|
|
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
|
|
Zdaňování neziskových organizací
Ferencová, Eva ; Mališ, Radovan (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce poskytuje informace o problematice zdanění neziskových organizací zaměřené na daň z příjmů právnických osob. V praktické části je zpracována analýza zdanění konkrétní neziskové organizace (Nemocnice s poliklinikou Havířov). První část definuje, co se ve skutečnosti myslí neziskovými organizacemi, jaké jsou jejich cíle a poslání, jaké jsou jejich vlastnické vztahy k majetku, jak organizace hospodaří s peněžními prostředky, jaké mají povinnosti v oblasti vedení účetnictví a jak se u nich stanovuje výsledek hospodaření a základ daně. Druhá část obsahuje podrobnou analýzu situace v nemocnici. Třetí část je věnována návrhu daňové optimalizace daně z příjmů nemocnice s důrazem na využití všech zákonem povolených slev a odpočtů.
|
|
Zhodnocení hospodaření vybrané organizace veřejného sektoru
Vargová, Iveta ; Rous, Pavel (oponent) ; Lajtkepová, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení hospodaření vybrané organizace se sociálním programem, G-centrum Mikulov, příspěvková organizace. První část práce se zabývá metodami zpracování a cíli práce. V dalších částech je zpracovaná základní teorie, analýza nákladů a výnosů a částečná modifikovaná finanční analýza. Závěrem bakalářské práce je zhodnocení hospodaření organizace a vlastní návrhy řešení.
|