Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 172 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr na virtuální služby v oblasti PR
Hruška, Tomáš ; Fuciman, Lukáš (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomové práce je zaměřena na předložení podnikatelského záměru pro vytvoření nabídky služeb, postavených na IT možnostech, propojených do marketingových činností. Diplomová práce je rozdělena do tří hlavních částí, které na sebe postupně navazují. První částí jsou teoretická východiska práce, druhou analýza podnikatelského sektoru a třetí část představuje vlastní návrh podnikatelského plánu na základě zjištěných informací.
Rozvoj obchodních aktivit vybrané reklamní společnosti
Blahová, Veronika ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zameriava na rozšírenie obchodných aktivít reklamnej spoločnosti Afinita, s. r. o., ktorá sa špecializuje na potlač a výrobu reklamných predmetov. Hlavným cieľom spoločnosti je rozvoj obchodných aktivít, zvýšenie zisku a posilnenie konkurencieschopnosti. V diplomovej práci je zahrnutá analýza súčasného stavu spoločnosti a jej okolia. Na záver bude zhodnotená návratnosť investície a zhotovený nový obchodný model.
Založení malého podniku
Rosa, Michal ; Přidal, Hynek (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro založení malého podniku. Jedná se o internetový obchod s vybavením pro americký fotbal. V první části práce se zaměřím na související teoretická východiska, náležitosti a strukturu podnikatelského plánu. V následující části provedu analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, na jejichž základě bude v poslední části zpracován samotný návrh podnikatelského plánu.
The Business Plan of a Start-up Company Engaged in the Breeding and Sale of Live Fish in Slovakia
Kuklica, Roman ; Renáta, Kováčová (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the creation of an economically feasible business plan for the establishment of a company dealing with the breeding and sale of live fish in Slovakia. The theoretical part contains a definition of the issues related to the main idea of the plan and its validation in the form of selected analytical and evaluation tools, the structure and content of individual parts of the business plan. The analytical part is devoted to the validation of the business model and analysis of the market and general environment, including the analysis of own resources and capabilities to identify key factors and evaluate them with subsequent decision-making on the appropriate market strategy. The design part describes the selected strategy of the company and the business model, which is elaborated into partial parts of the business plan.
ICT ve strategickém řízení podniků
Hovanová, Tatiana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom business stratégie a jej podpory pomocou ICT. Stratégia je navrhovaná pre potenciálne novú spoločnosť podnikajúcu na trhu s únikovými hrami. Podkladom pre samotný návrh tvorí analýza všeobecného, odborového okolia a analýza konkurencie. Vlastný návrh je možné rozdeliť na dve časti. Prvá časť je venovaná návrhu rámca pre podnikanie, druhá časť sa zaoberá tým, akým spôsobom bude business stratégia podporená pomocou ICT technológií.
Strategické řízení rozvoje podniku
Menšík, Martin ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem strategického řízení rozvoje stavebního podniku. Hlavním cílem práce je na základě teoretických poznatků a provedených analýz interního a externího prostředí firmy navrhnout takovou business strategii, kde bude podnik nově úspěšně fungovat jak na trhu privátních, tak i veřejných zakázek.
Návrh podnikatelského modelu firmy
Jančová, Kristýna ; Sýkorová, Salome (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozborem aktuální situace konkrétního výrobního podniku jak z vnějšího, tak z vnitřního pohledu. Pro účely vypracování této analytické části byl definovaný teoretický rámec, ve kterém se podnikání výrobního podniku pohybuje. Závěry analytické části slouží jako podklad vlastním návrhům práce.
ICT in Strategic Management of Companies
Priščák, Miroslav ; Svobodová, Karolína (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The target of the thesis will be to propose a business strategy for a company operating in the field of digital design with emphasis on the use of ICT support for the proposed strategy. The thesis is divided into three basic parts. The first one is the theoretical part which will outline the theoretical basis characterizing the strategy and its implementation in connection with ICT. The second part will be an analysis of the internal and external environment of the company in order to obtain the basis for decision-making in the design part of the thesis. The third, design part will be devoted to the definition of business strategy and implementation of ICT to support it.
Podnikatelský plán na založení výroby a rozvozu snídaní ve vybrané lokalitě
Sojková, Šárka ; Svobodová, Marie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení podniku v oblasti výroby a rozvozu snídaní pro vybranou lokalitu. Teoretická východiska práce zahrnují základní pojmy související se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, skladbu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody užité v rámci plánování. Analytická část se zabývá validací podnikatelské myšlenky a obsahuje identifikaci klíčových faktorů v širším kontextu prostředí, na jejichž souhrnu je pak následně vybírána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti. Návrhová část popisuje vybranou strategii pro začínající podnik včetně obchodního modelu a jejich rozpracování do dílčích částí struktury podnikatelského plánu.
Návrh strategie podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Obsahom diplomovej práce je navrhnúť obchodnú stratégiu pre novozaloženú spoločnosť, ktorá bude pôsobiť na českom trhu. Predmetom podnikania je prevádzkovanie osobitého gastronomického zariadenia vytvoreného spojením dvoch konceptov kaviarne a čajovne so zameraním na diferenciáciu. Obchodná stratégia sa zameriava na založenie novej spoločnosti, vymedzujúce jej konkurencieschopné správanie v horizonte 3 ročného rozvoja. Návrhy sú zacielené na budovanie úspešného podniku a aktivity, ktoré mu prinesú konkurenčnú výhodu. Na základe uskutočnených analýz tak zmapujem konkurenčné podniky, zákazníkov či interné faktory podniku a navrhnem vhodnú stratégiu rozvoja spoločnosti, ktorá povedie k zaisteniu jej rentabilnej prosperity. Mojim cieľom je vytvoriť jedinečný, konkurencieschopný a ziskový podnik, ktorý splní zákazníkom všetky ich požiadavky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 172 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.