Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza luxusního marketingu značky Gucci
Čaniga, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části nejdříve zabývá problematickým vymezením pojmu luxus, načež systematickým způsobem nastiňuje jeho dějinný vývoj na pozadí širších celospolečenských změn a v kontextu dobového filosofického myšlení i souvisící literární tvorby, od antiky až po novověk. Dále seznamuje čtenáře s konceptem luxusních značek, sumarizuje jejich příznačné vlastnosti s cílem vytvořit jakýsi ucelený přehled charakteristik, které tvoří jejich podstatu, nebo objasňuje princip jejich fungování v rámci marketingu. Pozornost rovněž věnuje luxusnosti jakožto jejich kvalitativnějšímu a subjektivnějšímu aspektu a přidruženým modelům popisujících její vnímání spotřebiteli za účelem diferenciace mezi luxusními a ne-luxusními značkami. V neposlední řadě poté vytyčuje hranice luxusního sektoru a zkoumá trendy ovlivňující vývoj odvětví osobního luxusního zboží. Praktická část této bakalářské práce analyzuje luxusní marketing Gucci, zaměřujíc se především na jednotlivé marketingové kanály a nástroje této luxusní značky, a to s cílem zjistit, co stojí za jejím bezprecedentním úspěchem od roku 2015, s nástupem dua Alessandro Michele a Marco Bizzarri, jakož i způsob, jakým se proměnila v důsledku koronavirové pandemie v roce 2020.
Role of new media in marketing communication of company Rohlík.cz
Vanka, Boris ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Nárůst využívání nových médií, stejně jako počet věcí prodaných online, exponenciálně roste. Obchod na internetu urychlený pandemií nemoci Covid-19 vedl k růstu společností prodávajících rychloobrátkové spotřební zboží online. Na základě těchto fenoménů se autor diplomové práce rozhodl osvětlit roli, jakou hrají sociální sítě v marketingové komunikace českého online supermarketu Rohlík. Pro tyto účely byla provedena kvalitativní a kvantitativní analýza. Rozhovor s Junior Brand manažerkou a informace od dalších členů marketingového oddělení poskytly výzkumníkovi náhled do fungování společnosti. Dotazníkové šetření dodalo data od příjemců komunikace společnosti. Jejich porovnání poukázalo na konkrétní vzorce chování zákazníků a poskytlo další užitečné informace. Jednalo se například o oblíbenost sociálních sítí, rozdíly mezi zákazníky a ostatními příjemci komunikace, nebo o zjištění cílové skupiny Rohlíku. Díky tomu mohly být na základě provedené analýzy navrženy konkrétní doporučení ohledně toho, jakým způsobem by měla společnost v budoucnu komunikovat skrze svoje účty na sociálních sítích.
Efektivita reklamních sdělení dle umístění v různých mediatypech z perspektivy mladých konzumentů médií
Sloupová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Přítomnost sociálních médií, stále rostoucí základna jejich uživatelů i čas, který na něm tráví, zásadně mění proces konzumace médií před vznikem webu 2.0. Právě Instagram je jednou z těchto sociálních sítí, jejíž obliba stále stoupá. Další z platforem, která byla primárně vytvořena za účelem propojit lidi mezi sebou a umožnit jim snadněji spolu komunikovat, nyní díky svému prokazatelnému potenciálu oslovit spoustu lidí představuje reklamní prostor, kterého zadavatelé reklam hojně využívají. Sociální média tak rozšířila dosud využívané reklamní kanály k oslovení cílového publika, mezi kterými jsou i lifestylové časopisy. Společně tato dvě média představují zástupce tradičních tištěných a nových médií, jejichž obsah i účel se podobají - mají čtenáře pobavit a nabídnout mu zábavu. Otázkou, na kterou se tato práce snaží najít odpověď, je, zdali mladí uživatelé, kteří se narodili, či částečně vyrůstali v době digitální a představují skupinu, jíž každodenní součástí je internet již od útlého věku, jsou kromě uživatelů sociálních médií také čtenáři tisku, v tomto případě konkrétně lifestylových časopisů, jak vnímají reklamu v obou typech těchto médií a který z těchto dvou kanálů je z hlediska efektivity vhodnější k umístění reklamy. Ačkoli mladí lidé prokazatelně tráví na sociálních sítích mnoho času a...
Přístup českých módních návrhářů k otázkám udržitelnosti a jejich komunikace směrem k zákazníkům
Kubů, Karolína ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje udržitelnost v módním průmyslu a způsoby, jakými lze udržitelnosti dosáhnout. Jejím cílem je definovat udržitelnost a udržitelnou módu, přiblížit environmentální, sociální a ekonomickou problematiku v tomto byznysu a představit postoje úzké skupiny klíčových aktérů, jimiž jsou módní návrháři. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje různé definice udržitelnosti a snaží se je aplikovat na módní průmysl. Rozebírá, jakým způsobem mohou být udržitelnější firmy, módní návrháři a konzumenti módy a jakým překážkám na této cestě čelí. Dále představuje modely a strategie, s jejichž pomocí lze udržitelnost do módní tvorby implementovat. V praktické části jsou analyzovány hloubkové rozhovory s českými módními návrháři, kteří přibližují své postoje k udržitelnosti v módě, a aktivity, které praktikují, aby jejich tvorba byla udržitelnější. Pro výzkum byla zvolena kvalitativní metoda, která pomáhá nastínit postoje a názory z různých úhlů pohledu a umožňuje prozkoumat jak a proč se k tématu přistupuje.
Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích v rámci nouzového stavu v období pandemie Covid-19
Marinovová, Kristina ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Komunikace značek IKEA a Bonami na sociálních sítích " značek vhodná doporučení pro obsahovou podobně zaměřených značek případě obdobné základě části nejprve stručný historický přehled a nejznámějších sociálních sítí Facebook, Instagram, Twitter včetně praktické části s práce za použití kvantitativního výzkumu založeného na dvourozměrné zaměří na definování společn a protichůdn ů ů ve způsobu, obsahu a komunikaci značek IKEA a . Závěrem práce vyhodnotí a předloží vhodná doporučení a poskytne odpovědi Měla na komunikaci značek vliv probíhající situa Jak se liší komunikace značek IKEA a Bonami
Marketing FbŠ Bohemians a jeho vliv na popularizaci florbalu v České republice
Dobisík, Jan ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem marketingu v českém florbalovém prostředí. Florbal je v České republice stále poloprofesionálním sportem, práce se tedy zaměřuje zejména na aktivity, které slouží k rozvoji a popularizaci florbalu u nás. České kluby a organizace si jsou rychlého růstu a potenciálu florbalu vědomy, proto využívají několika nástrojů k tomu, aby nejen samy sebe, ale i sport samotný popularizovaly a přiblížily ho tak ke sportům profesionálním. Jedním z těchto nástrojů je pak právě marketing, který je hojně využíván zkoumanými subjekty, organizací Český florbal a klubem FbŠ Bohemians, ve kterém autor této práce působí jako hráč. Práci tvoří představení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingu ve sportu, analýza a zhodnocení aktivit již zmíněných subjektů a kvantitativní výzkum, jehož cílem je pomocí dotazníkového šetření zjistit pohled fanoušků klubu FbŠ Bohemians na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu. V závěru práce autor hodnotí nejen analyzované aktivity, ale i samotnou myšlenku podobné analýzy či výzkumu ve florbalovém prostředí a její limity. Výsledkem práce je mimo zmapování marketingových snah o rozvoj a popularizaci florbalu již zmíněných subjektů také pohled 188 respondentů na marketingové aktivity a celkovou komunikaci klubu FbŠ Bohemians, který...
Srovnání leaderů na trhu a jejich přímé konkurence s primárním zaměřením na společnosti Alza.cz a CZC.cz
Veverka, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářské práce se zaměřuje na přímé konkurenty leaderů na různých trzích a na jejich marketingové strategie a praktiky. V teoretické části jsou rozebírány důležité faktory značek jako branding a positioning a tyto teoretické termíny jsou prokládány příklady z praxe. Praktická část pak popisuje pomocí hloubkových rozhovorů a analýz marketingovou strategii společnosti CZC.cz, kterou používá proti svému úspěšnějšímu konkurentovi Alza.cz. Cílem práce je zjistit, jestli je profilování do pozice druhé nejúspěšnější firmy v daném segmentu pro značky výhodné a jestli jsou mezi různými odvětvími a strategiemi nějaké spojitosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí114 - 123dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KOUDELKOVÁ, Pavlína
16 KOUDELKOVÁ, Petra
2 Koudelková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.