Název: Efektivita reklamních sdělení dle umístění v různých mediatypech z perspektivy mladých konzumentů médií
Překlad názvu: Effectivity of advertising in different types of media in perspective of young media consumers
Autoři: Sloupová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita reklamy; Instagram; lifestylové časopisy; obliba Instagramu; pokles čtenosti tištěných médií; reklama; reklamní argumenty; Sociální sítě; způsob čtení; advertising; lifestyle magazines; media consuming; online advertising; rise of Instagram; Social media; young media consumers

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127642

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448131


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet