Název: Role nových médií v marketingové komunikaci společnosti Rohlík.cz
Překlad názvu: Role of new media in marketing communication of company Rohlík.cz
Autoři: Vanka, Boris ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; komunikace; Marketing; nová média; polo-strukturovaný rozhovor; Rohlík; sociální sítě; Communication; Marketing; New Media; Rohlík; Semi-structured Interview; Social Media; Survey Method

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127654

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448393


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-25, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet