Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 489 záznamů.  začátekpředchozí468 - 477dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projektový management v oblasti audiovizuální produkce
Truhlář, Filip ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce je zaměřena na aplikování přístupu řízení projektu a určení životního cyklu projektu dle metodiky PMBoK na oblast audiovizuální produkce. Použití dalších metod řízení projektu, zavedení systému kontroly a hodnocení na procesy v dané tvorbě a celý průběh realizace projektu. Určení legislativy, která se této oblasti týká. Vytvoření obecného postupu, který je rozdělen na jednotlivé fáze realizace a stanovení klíčových procesů a milníků, které je vhodné blíže definovat. Zavádí systém kontrol a hodnocení pro usnadnění akceptačních řízení a splnění nastavených podmínek. Zlepšení práce a přístupu k informacím, které jsou pro projekt rozhodující. Podpoření procesů a projektu softwarovými prostředky k usnadnění realizace a jejího řízení.
Marketing filmů - rozdíly v propagaci mainstreamových a arthousových snímků v USA a v Evropě.
Kozak, Ivanna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Filmový marketing dnes s každým dnem nabývá nových rysů díky dynamickému rozvoji. Tato práce se věnuje dvěma kategoriím filmů - artovým a mainstreamovým filmům na evropském a americkém trhu. Film sám o sobě je velmi komplexním a jedinečným produktem a kvůli tomu vyžaduje i specifický způsob distribuce a komunikace. Tato práce řeší rozdíly v marketingu a propagaci artových a mainstreamových filmů. Cílem je prozkoumat dnešní možnosti a způsoby marketingové komunikace artových a mainstreamových filmů a rozdíly v jejich chápaní diváky. Teoretická část je věnována vysvětlení odlišností v diváckých očekáváních a různých marketingových strategiích obou filmových kategorií. V praktické části je provedená analýza kvalitativního výzkumu uskutečněného pro účely této práce. Výzkum byl založen na rozhovorech a dotazníkovém šetření. Závěr vzešlý z výsledků výzkumu je aplikován na hypotézy stanovené v úvodu této práce a řeší výhody a nevýhody různých marketingových nástrojů používaných oběma kategoriemi filmů, a předpokládaný budoucí vývoj.
Cestování za filmem
Pivničková, Ivana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nové formy cestovního ruchu v České republice, filmovým turismem. Obsahuje analýzu vybraných filmových destinací v České republice v souvislosti s využitím filmu k přilákání nových návštěvníků. Jsou zde uvedeny možnosti propagace těchto míst za pomoci filmu s důrazem na včasnou spolupráci s filmovými producenty.
Elitní a masová kultura v oblasti kinematografie
Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Čížek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá teoretickými i praktickými rozdíly mezi elitní a masovou kulturou v oblasti kinematografie. První část práce se nejprve zabývá teoretickou podstatou dělení kultury na vysokou a nízkou, jsou zde i popsány historické momenty, které vedly k tomuto dělení v oblasti kinematografie. V empirické části se již práce soustředí pouze na české kinematografické prostředí, jsou zde vymezeny rozdíly a uvedeny příklady kinosálů spojovaných s elitní a masovou kinematografií. Konkrétně je práce zaměřena na diváckou strukturu, program, prostředí a ceny vstupenek těchto kin. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření na toto téma.
Marketing v kinematografii
Kurilova, Yulia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři informace o průběhu marketingových činností na různých etapách výroby a prodeje audiovizuální produkce. V prakticé části se záměřuju převažně na současný stav filmových trhu Evropy a zároveň vysvětluju podstatu fungování dotačních programů záměřených na podporu filmového průmyslu v Evropě.
Internetová distribuce filmů
Miloš, Marek ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby a možnostmi distribuce filmů. Práce popisuje fungování filmového průmyslu a jednotlivé typy distribučních kanálů a podrobněji se věnuje distribuci prostřednictvím Internetu. Praktická část popisuje a hodnotí a srovnává jednotlivé internetové video on demand služ-by digitální distribuce filmu dostupné v ČR a zahraničí. Poslední část obsahuje anketu dotazující se respondentů na využití Internetu pro sledování filmu a jejich preference v této oblasti. Cílem práce je zhodnotit aktuální situaci a služby digitální distribuce filmu, jakožto budoucího trendu v oblasti zábavy, který se během několika let stane masovou záležitostí a Internet se stane primárním distribučním kanálem filmu.
Vliv dětských televizních pořadů na děti předškolního věku
KADLECOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem dětských televizních pořadů na děti předškolního věku, respektive jejich chování. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována televiznímu vysílání, charakteristice dítěte předškolního věku, působení televize na dítě a dětským televizním pořadům. Cílem praktické části práce bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňují dětské televizní pořady chování předškolních dětí, zda na něj mají škodlivý či pozitivní vliv. Výsledky šetření jsou vyhodnoceny a graficky znázorněny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 489 záznamů.   začátekpředchozí468 - 477dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.