Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing filmů - rozdíly v propagaci mainstreamových a arthousových snímků v USA a v Evropě.
Kozak, Ivanna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Filmový marketing dnes s každým dnem nabývá nových rysů díky dynamickému rozvoji. Tato práce se věnuje dvěma kategoriím filmů - artovým a mainstreamovým filmům na evropském a americkém trhu. Film sám o sobě je velmi komplexním a jedinečným produktem a kvůli tomu vyžaduje i specifický způsob distribuce a komunikace. Tato práce řeší rozdíly v marketingu a propagaci artových a mainstreamových filmů. Cílem je prozkoumat dnešní možnosti a způsoby marketingové komunikace artových a mainstreamových filmů a rozdíly v jejich chápaní diváky. Teoretická část je věnována vysvětlení odlišností v diváckých očekáváních a různých marketingových strategiích obou filmových kategorií. V praktické části je provedená analýza kvalitativního výzkumu uskutečněného pro účely této práce. Výzkum byl založen na rozhovorech a dotazníkovém šetření. Závěr vzešlý z výsledků výzkumu je aplikován na hypotézy stanovené v úvodu této práce a řeší výhody a nevýhody různých marketingových nástrojů používaných oběma kategoriemi filmů, a předpokládaný budoucí vývoj.
Vývoj ukrajinské ekonomiky po oranžové revoluci
Kozak, Ivanna ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Bakalářská práce Vývoj ukrajinské ekonomiky po oranžové revoluci se zabývá ekonomickou situací a vývojem ukrajinského hospodářství po oranžové revoluci. Cílem této práce je srovnání odlišností vývoje ekonomických ukazatelů před a po prezidentských volbách roku 2004 a jejích dopadů na posílení proevropské orientace Ukrajiny. Poslední kapitola je věnována problematice a procesu vstupu Ukrajiny do Světové obchodní organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.