Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 468 záznamů.  začátekpředchozí436 - 445dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.
Možnosti samofinancování nestátní neziskové organizace
Nováková, Petra ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem práce bylo zmapovat problematiku postavení nestátních neziskových organizací v České republice a vyhodnotit možnosti samofinancování ekologické organizace Společnost přátel přírody - Čmelák.
Vedení účetnictví a analýza hospodaření příspěvkových organizací v konkrétních podmínkách Národního ústavu odborného vzdělávání
Kubešová, Petra ; Nováková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Takáčová, Hana (oponent)
Diplomová práce je rozčleněna do dvou částí. Teoretická část se zabývá charakteristikou příspěvkových organizací, specifiky jejich financování a hospodaření, způsobem vedení účetnictví a problematikou tvorby a využití fondů. V samotném úvodu navazující praktické části je představen Národní ústav odborného vzdělávání, předmět jeho činnosti a popsán způsob vedení účetnictví v této organizaci. Hlavní pozornost v rámci praktické části je však věnována analýze hospodaření hlavní a jiné činnosti ústavu v letech 2002 až 2007.
Rusko-čínské vztahy na přelomu 20. a 21. století
Formánková, Michaela ; Krines, Vlastimil (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o vývoji a současném stavu rusko-čínských vztahů. V první části stručně shrnuje historický vývoj vztahů zhruba od konce 19.století do rozpadu SSSR. Hlavní část práce se pak věnuje období od 90.let 20.století do současnosti a předkládá i možné varianty do budoucnosti. Největší pozornost je věnována politickým vztahů, ať již bilaterálním, tak v rámci mezinárodních organizací (RB OSN a zejména Šanghajská organizace spolupráce), dále pak vztahům ekonomickým.
Ekonomika a řízení neziskové organizace
Šimková, Magdalena ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Součková, Jaroslava (oponent)
Práce obsahuje definice základních pojmů z oblasti neziskového sektroru. Na praktickém příkladě konkrétní neziskové organizace je ukázána důležitost volby fungující organizační struktury. Dále je práce zaměřena praktické provázání otázek financování neziskových organizací s teorií, která byla přebrána z dostupné odborné literatury. V neposlední řadě je v práci řešena důležitost strategického plánování pro řádné a dlouhodobé fungování organizace. Toto téma je popsáno na příkladě provedené SWOT analýzy.
Fundraising neziskové organizace
Rulík, Michal ; Nový, Jan (vedoucí práce)
K tomu, aby mohly neziskové organizace naplňovat svá poslání, potřebují získat dostatečné množství finančních prostředků. Této problematice se věnuje fundraising. Fundraising je nedílnou součástí neziskových organizací a je třeba, aby tomuto oboru byla věnována značná pozornost.
Marketing neziskových organizací
Špaňhelová, Radka ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem nestátních neziskových organizací. Teoretická část obsahuje nastínění situace NNO v ČR, analyzuje marketingové nástroje a poukazuje na význam jejich využívání organizacemi neziskového sektoru. Praktická část je věnována komunikační strategii konkrétního občanského sdružení.
Vznik a vývoj veřejně prospěšné organizace
Bustová, Natálie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V práci je popisován vznik a vývoj veřejně prospěšné organizace, jsou zde podchyceny právní, finanční, personální a PR skutečnosti. Rovněž jsou zde popsány rizika a problémy při zakládání subjektu.
Marketingový mix ve vybrané organizaci se zaměřením na komunikaci.
Bábová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dočkalová, Lenka (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat uplatňování nástrojů marketingového mixu, zvláště pak komunikačního mixu ve zvolené organizaci. Na základě získaných informací analyzovat situaci a navrhnout možná opatření.
Organizing of the Multinational Corporations in the Region the Central and Eastern Europe
Heřmánková, Jana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Nováková, Lenka (oponent)
Ve své práci jsem se zaměřila na vnitřní organizaci nadnárodních společností působících v regionu střední a východní Evropy. Hlavním cílem mé práce bylo otestovat hypotézu, zda se tento region z hlediska organizace liší od ostatních regionů, zejména západní Evropy. Tato hypotéze byla potvrzena a ověřena případovou studií analyzující belgickou pivovarnickou skupinu InBev.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 468 záznamů.   začátekpředchozí436 - 445dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.