Název:
Marketing neziskových organizací
Autoři:
Špaňhelová, Radka ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Trhlínová Khendriche, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingem nestátních neziskových organizací. Teoretická část obsahuje nastínění situace NNO v ČR, analyzuje marketingové nástroje a poukazuje na význam jejich využívání organizacemi neziskového sektoru. Praktická část je věnována komunikační strategii konkrétního občanského sdružení.
Klíčová slova:
komunikace; marketing; Nestátní neziskové organizace; strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6458