Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 398 záznamů.  začátekpředchozí373 - 382dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Finanční benchmarking
Fixová, Markéta ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Pánková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce využívá benchmarking k srovnání dvou porovnatelných společností. K tomu je využit Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA. Ná závěr je provedeno srovnání lepší z daných společností s odvětvovými hodnotami.
Finanční benchmarking - Heineken Česká republika, a.s.
Janouchová, Iveta ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Sladkovská, Helena (oponent)
Tato práce zkoumá finanční zdraví společnosti Heineken Česká republika, a.s. v porovnání s odvětvím (OKEČ DA) na základě Benchmarkingového diagnostického systému finančních indikátorů INFA.
Moderní trendy v řízení veřejné správy
Kozlová, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Diplomová práce analyzuje moderní trendy v řízení veřejné správy v rámci České republiky. Proměnu veřejné správy a její reformu podporuje v tomto smyslu zavádění nástrojů řízení a kvality. Tyto nástroje, nesoucí prvky podnikového řízení a některé principy soukromého tržního sektoru, si kladou za cíl zefektivnit a zkvalitnit poskytované veřejné služby a fungování veřejné správy. Můžeme se setkat se souhrnným názvem New Public Management (NPM), kterým jsou označovány nejen nástroje řízení a kvality veřejné správy, ale i také celá filozofie tohoto konceptu řízení. Konkrétně se jedná o principy procesního řízení, metodu Balanced Scorecard (BSC), benchmarking, sebehodnocení organizace podle CAF (The Common Assessment Framework), a další metody a nástroje vycházející z metodiky modelů TQM a EFQM. Na detailnější rozbor modelů řízení a kvality navazují v praktické části diplomové práce průzkumy a hodnocení využitelnosti výše uvedených modelů krajskými úřady a vybranými obecními úřady obcí III. stupně, vč. jejich přínosů a úskalí.
Analýza počtu reklamací a procesu vyřizování reklamací ve společnosti LASSELSBERGER, a.s.
Davídková, Veronika ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním tématem diplomové práce je spokojenost zákazníků. Úvodní teoretické části práce jsou věnovány právě zákazníkovi a jeho spokojenosti, metodám jejího měření a způsobu, jak řešit stížnosti, příp. reklamace v organizacích. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu jakostních reklamací, procesů řešení reklamací a stížností a hodnocení spokojenosti zákazníků ve společnosti LASSELSBERGER, a.s., vyrábějící keramické obklady a dlažby. Cílem a vyústěním práce je formulace doporučení vyplývajících z vypracovaných analýz i teoretických poznatků. Tato doporučení mají zlepšit dosavadní průběh analyzovaných procesů s ohledem na kvalitu jejich výstupů a především s ohledem na spokojenost zákazníků.
Ekonomická analýza a .s. Plzeňský Prazdroj
Lang, Jiří ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce se zabývá ekonomickou analýzou a.s Plzeňský Prazdroj. Práce je rozdělena na dvě části. První část uvádí použitý metodický aparát. V druhé části je vypracována ekonomická analýza a.s Plzeňský Prazdoj za období 2004 - 2008 na základě metodického aparátu uvedeného v první části. Cílem práce je popis současné situace podniku a jejího budoucího vývoje.
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.
Benchmarking v ICT
Blecher, Jan ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Dohnal, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat přínosy benchmarkingu v IT v širším kontextu a jeho možností vůbec. V práci vymezuji benchmarking jako proces a uvádím základní pravidla a doporučení. Dále pak definuji jednotlivé oblasti benchmarkingu v IT a popisuji možnosti jejich využití. Nejznámější oblastí benchmarkingu v IT je benchmark IT nákladů, který ovšem představuje pouze malou část možností, které benchmark v IT nabízí. V této práci je spíše pomyslným prvním stupněm na cestě k porovnávání přínosů IT pro organizaci. Benchmark není jen metodou porovnávání výkonnosti IT, ale také způsobem, jak lépe sladit činnost IT s podnikovou strategií nebo zprůhlednit činnost tohoto oddělení interním zákazníkům. Umožňuje kontinuální zlepšování nejen pro vnitřní procesy IT, ale také pro služby, které IT poskytuje a v důsledku také pro obchodní procesy, které těmito službami podporuje. Čtenář se dále seznámí s praktickou ukázkou benchmarku IT procesů a se specifiky benchmarku outsourcovaných procesů. Na základě této práce by mělo být možné stanovit strategické cíle pro IT oddělení v oblasti benchmarkingu. A za druhé, realizovat úvodní projekt benchmarku IT procesů.
Racionalizace organizačních struktur v bankovních institucích
Mrvíková, Jana ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Kubala, František (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na metody, které se v současné době používají k racionalizaci organizačních struktur v bankovnictví. Na praktických příkladech práce popisuje možnosti metod, vysvětluje způsob jejich praktického použití, porovnává je mezi sebou a zhodnocuje jak jsou účinné a vhodné v sektoru bankovnictví.
Aplikace benchmarkingu ve společnosti České dráhy, a. s.
Devátá, Markéta ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Plandor, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat možnosti využití benchmarkingu a jeho přínos pro firmu, aplikovat metodu benchmarkingu a navrhnout zlepšující doporučení. Teoretická část diplomové práce zobrazuje benchmarking jako nástroj podpory strategického managementu, jeho přínos, postup a varianty využití. V praktické části je představen předmět benchmarkingu, skupina České dráhy, a.s. a jejich finanční situace. Finanční benchmarking porovnává České dráhy, a.s. s odvětvím služeb v ČR a s významnými železničními společnostmi v zahraničí. Poslední analýza je zaměřena benchmarking s autobusovou dopravou z pohledu zákazníka.
Aplikace benchmarkingu v realitním odvětví
Šindelář, Jakub ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Volencová, Alena (oponent)
Diplomová práce pojednává o aplikaci benchmarkingu z pozice Realitní společnosti České spořitelny. V teoretické části práce je popsán celkový proces strategického řízení, z kterého benchmarking vychází. Poté je dán teoretický základ samotného benchmarkingu (postup, druhy, výhody, nevýhody). V praktické části práce je nastíněna situace Realitní společnosti České spořitelny na realitním trhu, její největší slabiny a je zvolen benchmark pro porovnání. Po samotné aplikaci benchmarkingu (finančního i nefinančního) jsou vyvozeny závěry a doporučení, které by měly vést ke zvýšení výkonnosti společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 398 záznamů.   začátekpředchozí373 - 382dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.