Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 362 záznamů.  začátekpředchozí326 - 335dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace a analýza manažerských stylů řízení
Vojtová, Eva ; Cejthamr, Václav (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vybraných manažerských stylech řízení, které vzájemně srovnává a aplikuje teorie manažerských stylů na modelové situace k zjištění vhodných stylů řízení pro různé organizace. První část práce se věnuje základním relevantním pojmům týkajícím se řízení zaměstnanců a stručně popisuje vybrané teorie manažerských stylů řízení. Druhá část si klade za cíl vzájemné porovnání manažerských stylů řízení dle tří kritérií (orientace na zaměstnance, orientace na úkol a výsledná doporučení stylů řízení dle jednotlivých teorií) a srovnává návrhy nejvhodnějších stylů dle jednotlivých teorií pro zvolené modelové příklady odlišných podniků (továrna, reklamní agentura, nemocnice). Při vypracování práce bylo využito rešerše literatury, analýza a syntéza poznatků a návrhů řešení modelových situací.
Vymezení klíčových manažerských kompetencí pro řízení podniků v ČR
VRCHOTA, Jaroslav
Disertační práce se zabývá manažerskými kompetencemi. Jejím cílem je vymezit a určit hlavní kompetence pro vykonávání funkce vrcholového manažera v České Republice na základě prostudovaných teoretických východisek a dotazníkového šetření rozšířeného s osobními pohovory. V rámci disertační práce, jsou zjišťovány vztahy mezi jednotlivými kompetencemi manažerů a následně jsou tyto kompetence komparovány s kompetencemi studentů Ekonomické fakulty v Českých Budějovicích, pro které jsou navržena doporučení vedoucí k zvyšování kompetenčního potenciálu.
Konflikty rolí - manažer podniku je zároveň vlastník, manažer podniku není vlastník - z pohledu vedení účetnictví
Nováková, Lucie ; Valášková, Mariana (vedoucí práce) ; Skálová, Jana (oponent)
Práce se zabývá odlišnostmi ve vedení účetnictví v závislosti na vedení podniku, definuje možné rozdíly v účetních výkazech mezi podniky vedenými vlastníky či manažery. Teoretická část vymezuje funkci a historii účetnictví, uživatele účetních údajů, vznik a činnost auditu, včetně popisu regulace účetních výkazů v ČR a jejich vypovídací schopnosti. Práce se zaměřuje na možné konflikty rolí vztahu vlastníka a manažera v souvislosti s vedením účetnictví. Praktická část analyzuje výsledky provedeného dotazníku a zabývá se vybranými konflikty účetních případů analýzou konkrétní účetní jednotky, kde vlastníka podniku je zároveň manažer. Závěr práce se věnuje porovnání zjištěných poznatků průzkumu s teoretickou částí.
Zákon o ochraně osobních údajů a právní vztahy
Kalinová, Jana ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Vrzalová, Lidmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou ochrany osobních údajů v návaznosti na pracovněprávní a personální vztahy na pracovišti. Cílem práce je vymezení pravidel zpracování a ochrany údajů. Praktický pohled na problematiku je podložen úvodním seznámením s terminologií, nástinem právní úpravy v širších souvislostech a seznámením s typickými dokumenty, se kterými se lze v praxi setkat. Struktura stěžejní třetí kapitoly práce je členěna dle zákonem stanovených práv a povinností při zpracování údajů a zároveň logicky spojena s postupem při přijímání nových pracovníků do zaměstnání.
Time management pro manažery
Císařová, Vladlena ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Time management můžeme definovat jako "sadu postupů, doporučení a nástrojů pro plánování času, obvykle za účelem zvýšení efektivnosti jeho využití". Cílem této bakalářské práce je analyzovat pojetí a nástroje time managementu v práci manažera, demonstrovat použití time managementu na příkladu dvou vybraných manažerů, porovnat zjištěné výsledky s teoretickými východisky a formulovat doporučení pro správnou organizaci času manažerů. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje nejnovější zásady a postupy efektivní organizace času, je zpracována s využitím řady publikace jak českých, tak i zahraničních autorů. Pro účely praktické časti byl zpracován dotazník pro dva vybrané manažery, na základě odpovědi, kterých byly vypracované zásady efektivní organizace času.
Neverbální komunikace v řízení lidí
Babkina, Nadezda ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Účelná neverbální komunikace, dorozumívání se pomocí řeči těla, je jedním ze základních předpokladů úspěšného výkonu práce manažera. Cílem bakalářské práce je analyzovat význam neverbální komunikace v řízení lidí a na příkladu manažerského stylu a neverbální komunikace dvou z nejúspěšnějších manažerů ve světě informačních a komunikačních technologií, Steva Jobse a Billa Gatese, formulovat základní doporučení pro účelnou neverbální komunikaci současných i budoucích manažerů. Bakalářská práce je zpracována s využitím odborné literatury a internetových zdrojů, zejména video záznamů z veřejných vystoupení Steva Jobse a Billa Gatese dostupných na youtube.com.
Proposal of education and development of managers in specific company
Birmonová, Viktória ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Šedivý, Juraj (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem "Návrh vzdělávání a rozvoje manažerů v konkrétní společnosti". Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivní systém rozvoje a vzdělávání manažerů ve společnosti oktet, as, který bude možné využít jako podkladový materiál při vytvoření vzdělávacího a rozvojového plánu manažerů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První dvě kapitoly jsou kapitolami teoretickými. První kapitola popisuje kdo je to manažer a jaké jsou na něj kladeny nároky. Druhá kapitola je věnována jednotlivým fázím systému rozvoje a vzdělávání zaměstnanců a konkrétním metodám rozvoje a vzdělávání. Součástí této práce je metodický aparát, který zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Poslední dvě kapitoly jsou zaměřeny na konkrétní podnik. Ve čtvrté kapitole se nachází charakteristika společnosti oktet, as a analýza současné situace vzdělávání a rozvoje manažerů ve společnosti av poslední kapitole popisuji konkrétní návrh rozvoje a vzdělávání manažerů, který je složený ze čtyř fází - identifikace potřeb, plánování, realizace a vyhodnocovaní
Rozvoj osobnosti manažera
Juránek, Patrik ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis a analýzu vybraných vnitřních mechanismů sebeřízení. Hlavně na ty vlastnosti a stránky lidské osobnosti, které se značnou mírou podílejí na utváření osobnosti manažera. Díky těmto poznatkům si lze udělat představu o tom, jak se jednotlivé mechanismy podílejí na rozvoji osobnosti. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na reálné prostředí fakulty managementu v Jindřichově Hradci. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zmapovat úroveň seberegulace studentů v souvislosti s rozvojem osobnosti. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
POŽADAVKY NA ROZVOJ MANAŽERA V SOUČASNÉM ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
STEJSKALOVÁ, Dana
Cílem této diplomové práce byla specifikace nových pohledů a požadavků působících na formování a rozvoj osobnosti manažera v současném řízení lidských zdrojů. Pro získání potřebných informací byl 60 manažerům předložen dotazník na rozvoj osobnosti manažera. Obecně ve sledovaných podnicích manažeři či řadoví zaměstnanci ví nebo podvědomě tuší, jak má v současné době kvalitní řízení lidských zdrojů vypadat a probíhat, na druhou stranu ve sledovaných společnostech není na oblast personalistiky dána potřebná pozornost v oblasti strategického plánování a plnění střednědobých personálních cílů. Klíčoví lidé ve společnostech ví o potřebě kvalitní personální práce a je jen otázkou času než tato oblast dostane stejnou prioritu jako ekonomika nebo výroba.
Motivace a stimulace pracovního jednání ve vybrané organizaci
KAISEROVÁ, Irena
Dobrý motivační a stimulační systém je nezbytný k tomu, aby zaměstnanci prostřednictvím motivátorů byli vedeni ke konkrétnímu cíli. Tato diplomová práce je zaměřena na nalezení problémů společnosti v oblasti řízení lidských zdrojů. Úkolem je nalézt řešení,jak zlepšit motivační systém a používat motivátory efektivněji. Výzkum byl proveden použitím dotazníkové metody v mezinárodní společnosti provozující maloobchodní prodejny.Po vyhodnocení odpovědí jsem zjistila nedostatky v používání motivátorů ve společnosti. Navrhla jsem řešení, jak zlepšit situaci a uspokojit lépe potřeby zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 362 záznamů.   začátekpředchozí326 - 335dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.