Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Zaškolný, Jan ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se nejprve zabývá webovou analytikou s cílem vymezit její užití a vysvětlit způsob, jakým měření návštěvnosti funguje. Poté dílo přináší informace o vybraných softwarových řešeních a službách pro webovou analytiku za účelem srovnání jejich funkcionality a vyhodnocení silných a slabých stránek jednotlivých produktů. Další část má podobu menší případové studie, zaměřuje se na skutečně naměřené výsledky a zkoumá hodnoty naměřené na ukázkových webových stránkách. Práce staví zejména na dvou metodách -- shromažďování dostupných informací a zejména implementování vybraných řešení do praxe. Zkoumání ukázalo, že v naměřených datech jsou jen drobné rozdíly. Naproti tomu, co se týče funkcionality a množství poskytovaných reportů jednotlivými nástroji, jsou rozdíly značné. Sledovaná řešení by se dala rozdělit do dvou skupin. První, do které patří Google Analytics, Piwik, Awstats, Open Web Analytics a Clicky, může být velmi nápomocná z hlediska její schopnosti poskytovat přehledným a organizovaným způsobem cenná data. Naproti tomu zbývající tři řešení se ukázala jako horší a nehodná doporučení.
Trendy v analytickém CRM
Heřmanský, Michal ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá hlavními trendy v oblasti analytického CRM. Cílem práce je tyto trendy identifikovat a porovnat s reálnou situací na trhu CRM. Práce je rozdělena do několika částí. V úvodu je popsána problematika Customer Relationship Managementu spolu s architekturou CRM systému. Dále je popsáno analytické CRM a jeho základní funkce. Jednotlivé trendy jsou přehledně charakterizovány a následně jsou v další části porovnány se současnou situací na trhu CRM. Přínosem této práce je shrnutí aktuálních trendů v oblasti analytického CRM a jejich porovnání se situací na reálném trhu CRM produktů.
Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz
Horák, Patrik ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Benedikt, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na shrnutí poznatků týkajících se e-shopu Mx4life.cz. Úvodní teoretická část shrnuje a popisuje základní informace o Internetu a internetovém obchodu. Společně s tím je zde představen i marketingový mix a Google Analytics. Navazující praktická část se již blíže zabývá samotnou analýzou, která je tvořena obsahem a strukturou webové stránky, dále jednotlivými nástroji marketingového mixu a daty změřenými pomocí webové aplikace Google Analytics. Kromě toho se věnuje konkurenci jak z hlediska e-shopu, tak z hlediska kamenných obchodů. Cílem této práce je tedy zhodnotit stávající situaci a na základě zmíněných analýz navrhnout případné změny za účelem zvýšení návštěvnosti a konkurenceschopnosti společnosti.
Optimalizace webu a vyhodnocení jejích výsledků
Kroužek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu a vyhodnocením jejích výsledků. Představuje a porovnává možnosti optimalizace webu -- webovou analytiku, teplotní mapy, uživatelské testování a A/B testování. Praktickou část pak tvoří optimalizace webu Fakulty managementu včetně kvantifikace výsledků této optimalizace.
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.
Integrace CRM a webové analýzy v elektronických obchodech
Král, Miroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá integrací CRM a webové analytiky v elektronických obchodech v České republice. Cílem práce je identifikovat, jaké metody používají elektronické obchody při integraci těchto systémů a jakých dosahují díky integraci přínosů. V práci jsou na základě studia literatury identifikovány způsoby integrace a přínosy z ní plynoucí. Pomocí dotazníkového šetření mezi elektronickými obchody v ČR je následně zjištěno, jaké z identifikovaných způsobů integrace obchody využívají a v jaké míře dosahují identifikovaných přínosů. Přínosem práce je komplexní pohled na problém integrace CRM a webové analytiky v elektronických obchodech.
Řešení Business Intelligence pro e-shopové platformy
Daněk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá návrhem služby, která automaticky analyzuje data (internetových obchodů), data interpretuje a výsledky dodává uživateli prostřednictvím webové služby. Její návrh zahrnuje sestavení konceptu, jeho technické řešení a ověření na trhu. Hlavním cílem práce je navrhnout online analytickou službu pro malé a střední internetové obchody, která bude na základě dat dodávat informace pro optimalizaci výkonu obchodu a to z hlediska funkcionality služby, jejího technického řešení a zároveň podnikatelského plánu určeného pro její uvedení na trh. Teoretická část je zaměřena na analýzu trhu analytických nástrojů dostupných online. Přináší pohled na trh internetových obchodů a analýzu požadavků uživatelů na analytický nástroj/službu. Tato část dále obsahuje přehled aktuálně dostupných analytických platforem a služeb, které jsou vhodné pro využití internetovými obchody, jež jsou vzájemně porovnávány dle využitelnosti, složitosti ovládání a slabých i silných stránek vzhledem k vydefinovaným kritériím. Praktická část konkrétně specifikuje funkční i nefunkční požadavky na službu, její uživatelské rozhraní, a celý koncept ověřuje na trhu formou interview. Zjištěné požadavky jsou dále aplikovány při návrhu technického řešení a sestavení podnikatelského plánu. Tato část je celkově zaměřena na ověření funkčnosti a proveditelnosti celého konceptu nové služby a její verifikace v reálném prostředí.
Webová analytiky v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
Váš web, vaše pravidla!
Venerová, Tereza
Skvělý redakční systém? Máte. Dechberoucí grafika? Máte. Zajímavý obsah? Máte. Optimalizovanou optimalizaci? Máte. A přesto na vašem webu lidi nedělají to, co chcete aby dělali? Je nejvyšší čas na změnu!
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Linha, Martin ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Hanzal, Petr (oponent)
Cílem práce je představení systému Google AdWords, nástroje pro webovou analytiku Google Analytics a jejich současné využití při správě PPC kampaní. Dále se zabývá problematikou AdWords v internetovém marketingu, zaměřeném na výkon ve vyhledávací síti Google, a po propojení s nástrojem Analytics analýzou návštěvnosti. Teoretická část je výkladem základních pojmů, východisek a samotných systémů. Praktická část má za cíl vytvořit kampaně, které budou splňovat požadavky definované zadavatelem. K těmto účelům je práce rozdělena na dvě části. Nejprve je soustředěna na založení kampaní v AdWords včetně propojení s Google Analytics. Následně je zaměřena na vyhodnocení a optimalizaci výsledků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.