Název: Marketingová analýza e-shopu Mx4life.cz
Překlad názvu: Marketing analysis of the e-shop Mx4life.cz
Autoři: Horák, Patrik ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Benedikt, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-commerce; E-shop; Google Analytics; Internetový marketing; Marketingový mix; Měření návštěvnosti; Webová analytika; Zlepšení webu; E-commerce; E-shop; Google Analytics; Marketing; Marketing mix; Traffic measurement; Web analytics; Web optimization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41235

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197767


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet