Název:
Integrace CRM a webové analýzy v elektronických obchodech
Překlad názvu:
Integration of CRM and web analytics in E-commerce
Autoři:
Král, Miroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá integrací CRM a webové analytiky v elektronických obchodech v České republice. Cílem práce je identifikovat, jaké metody používají elektronické obchody při integraci těchto systémů a jakých dosahují díky integraci přínosů. V práci jsou na základě studia literatury identifikovány způsoby integrace a přínosy z ní plynoucí. Pomocí dotazníkového šetření mezi elektronickými obchody v ČR je následně zjištěno, jaké z identifikovaných způsobů integrace obchody využívají a v jaké míře dosahují identifikovaných přínosů. Přínosem práce je komplexní pohled na problém integrace CRM a webové analytiky v elektronických obchodech.This bachelor thesis deals with integration of CRM system and web analytics system in the Czech E-commerce environment. The purpose of this thesis is to identify methods of integration of CRM and web analytics and benefits from integration of these systems among e-shops in Czech Republic. The methods and benefits are defined on the basis of literature research. By using a questionnaire survey among e-shops, it is found which methods they use and which benefit they achieve. The main contribution of this thesis is the complex view of the problem of integration of CRM and web analytics.
Klíčová slova:
CRM; elektronický obchod; integrace; webová analytika; CRM; e-commerce; integration; web analytics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44949