|
Marketingová strategie vybrané společnosti
Vybíhal, Tibor ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie vybrané společnosti“ je návrh marketingové strategie vybrané firmy podnikající v informačních technologiích. Část literární východiska pojednává o malých a středních podnicích, jejich vymezení a omezení, dále pojednává o strategické analýze, tvorbě marketingové strategie a marketingovému výzkumu. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, kdy následně je analyzováno externí i interní okolí vybraného podniku. Na základě získaných poznatků je provedena SWOT analýza. Poté je prováděn kvantitativní výzkum a následně je navrhnuta konkrétní marketingová strategie vycházející z analytické části a z kvantitativního výzkumu. V závěru práce je zhodnocen přínos návrhů.
|
| |
|
The Proposal for Improving of the Marketing Mix in the Selected Company
Ďurkechová, Zuzana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with a proposal to improve the marketing mix of the pension with restaurant Koliba pod skalami. The thesis consists of three parts, theoretical part, analytical part and the proposal. The introductory, theoretical part deals with the definitions of basic concepts associated with marketing, marketing mix and forms the theoretical framework of the work. The analytical part of the work deals with the characteristics of the company, a description of the current situation, analysis of the external and internal environment, marketing mix and the results of a questionnaire survey. Based on the results of the analytical part, the proposal part of the thesis contains suggestions for improving the marketing mix.
|
|
Information System Assessment and Proposal of ICT Modification
Ujhelyiová, Diana ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the analysis and design of the information system of the small organization, which does not want to be named and is based in Slovakia. In the theoretical part I deal with basic knowledge - what is information, data and information system. In the practical part, the thesis specifies the information system of the company, strengths and weaknesses of the organization, risks and proposal of changes to increase the efficiency of work with the IS.
|
|
Design and Implementation of the Surveillance Information System
Čelka, Marek ; Jiřík, Leoš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The main goal of the master thesis is design and implementation of information system for monitoring purposes. The implemented monitoring system will be able to automatically monitor devices of a certain company. This goal is preceded by strategic analysis using PEST and 7S methods for examination of current state of the company. Another part is the analysis of the efficiency of service processes using the HOS method together with the selection of a suitable monitoring system. An enhancement of service processes is designed by the Lewin model. Finally, the selected information system for monitoring was designed, implemented and tested. A deployment of the system should provide simplification of devices supervision, to save costs as well as to speed-up the response-time to unexpected situations.
|
| |
|
Studie rozvoje podnikání při zabezpečení služeb zákazníkům
Wenigová, Anna ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se věnuje studii rozvoje podnikání společnosti AZ KLIMA a.s. se zaměřením na marketing a služby. Teoretická část definuje základní pojmy související s podnikáním a marketingem. Informace jsou čerpány z odborné literatury, která se zabývá danou problematikou. Tyto informace jsou poté použity pro tvorbu praktické části, která se zabývá souhrnnou analýzou aktuálního stavu u výše uvedeného podniku. Součástí je SWOT analýza, PESTE analýza či McKinseyho analýza 7S. Na základě jednotlivých analýz je definována konkrétní strategie rozvoje podnikání. Vlastní návrh řešení poté definuje konkrétní kroky vedoucí k rozvoji podnikání. Cílem této práce je vytvoření takové strategie rozvoje, která bude pro podnik efektivní a dlouhodobě přínosná.
|
| |
|
Identifikace rizik podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Režný, Tomáš ; Vrtalová,, Jana (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategickou a ekonomickou analýzou vybraného podniku se záměrem identifikovat rizika, která z nich plynou a formulovat návrhy a doporučení umožňující jejich snížení či eventuální odstranění. Práce se skládá ze třech částí. První část obsahuje teoretická východiska práce, potřebná pro pochopení dané problematiky. V další části jsou provedeny vybrané metody vnějšího a vnitřního prostředí, jejich zhodnocení a analýza rizik pomocí metody RIPRAN. V poslední části jsou navrhnuta opatření pro zjištěná rizika.
|
| |