|
VLIV IT A SW PROSTŘEDKŮ NA FIREMNÍ
Chlebík, Tomáš Ing. ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Komunikace je v dnešní době základním klíčem k úspěchu. Rychlost, dostupnost a kvalita předávaných informací je schopna ovlivnit nejen budoucnost firem, ale také jedinců. Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o dostupných IT a SW prostředcích pro firemní komunikaci. E-mail, hlasová komunikace, videokonference, portály, ale také virtuální prostředí jsou postaveny proti klasickým formám komunikace jako je meeting a korespondence. V práci je vytvořena metodika umožňující srovnání jednotlivých forem komunikace z pohledu jejich vlastností, vhodností jejich použití pro různé modelové typy komunikace a možnosti jejich nasazení v interní a externí firemní komunikaci. Poslední kapitola práce demonstruje možnost aplikace zjištěných závěrů a získaných poznatků na středně velkou stavební firmu.
|
| |
|
Aktivity nadnárodních společností na trhu vlasové kosmetiky
Pokorná, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vyzulová, Adriena (oponent)
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu trhu profesionální vlasové kosmetiky jako zvláštního typu B2B trhu a vymezení hlavních rozdílů mezi tímto trhem a trhem volně prodejné vlasové kosmetiky (B2C). Práce porovnává tři největší hráče na tomto trhu v ČR dle zvolených kritérií: charakter značky (brand image), výrobkové portfolio, jeho šíře a hloubka, způsob řízení značky, cena a komunikační mix. Výsledkem práce je identifikace silných a slabých stránek jednotlivých společností, jejich příležitostí a hrozeb.
|
|
Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
|
| |
|
Švédské kulturní standardy
Šolc, Vlastimil ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem práce je identifikovat švédské kulturní standardy z českého pohledu. Tyto standardy pak mohou být užitečnou součástí interkulturních tréninků připravovaných pro české manažery, podnikatele a pracovníky, kteří se budou připravovat na konfrontaci a komunikaci se Švédy nebo na delší pobyt ve Švédsku. Vytvořené švédské kulturní standardy také obsahují rady a doporučení pro efektivnější a účinnější komunikaci se Švédy, které je možné aplikovat jak v pracovním tak i osobním styku. Teoretická část se věnuje procesům sociální interakce a interkulturní komunikace a dále konceptům kulturních dimenzí a kulturních standardů.
|
|
Vliv IT a SW prostředků na firemní komunikaci a vyjednávání
Blažková, Lea ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Pavlas, Miloslav (oponent)
V práci jsou shrnuty poznatky o komunikaci mezi lidmi a to v osobní i pracovní sféře. Je však více zaměřena na firemní komunikaci, její proces, aspekty, druhy atd. Nejdůležitějším prvkem teoretické části je stručný výčet nástrojů informační a komunikační technologie a softwarových nástrojů. Obsahuje běžně používané programy a zařízení, bez kterých moderní společnosti nemohou existovat. Jejich začlenění do komunikační politiky firmy ale velice záleží na oboru, ve kterém se společnost pohybuje. Společnosti v praktické části jsou svým zaměřením velice odlišné. Společnost VigPlus holding zastřešuje plnou řadu společností s rozdílným oborem podnikání, které byly původně dceřinými společnostmi Unicorn holdingu. Ze zaměření obou firem je patrné, že v každé z nich má informační a komunikační technologie v komunikačním procesu jiné zastoupení. Společným prostředkem komunikace přesto zůstává interní informační systém UES. Ačkoli jsou obě firmy velice dobře organizovány, i zde se vyskytují některé nedostatky, na které je třeba reagovat.
|
|
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Navrátil, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde vyhodnoceno 6 takovýchto systémů, provedena jejich analýza pomocí metod vícekriteriálního rozhodování a uvedena doporučení pro jejich použití.
|
| |
| |