Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring MS ve fotbale 2010.
Bužková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá sponzoringem ve sportu, konkrétně sponzoringem Mistrovství světa ve fotbale 2010. Teoretická část popisuje marketingový mix a sponzoring jako komunikační prostředek. V praktické části je pak představena mezinárodní fotbalová federace FIFA a její hlavní produkt, tedy MS ve fotbale. Na sponzoring této události je zde nahlíženo jak z pohledu sponzorovaného, tak z pohledu sponzora. Práce je zakončena vlastním terénním šetřením, ve kterém je zjišťováno vnímání sponzorů MS fanoušky.
Komunikační mix Prague International Marathon
Třesohlavý, Karel ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se orientuje na oblast marketingové komunikace a je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Zabývá se jednotlivými nástroji marketingové komunikace využívanými danou společností, způsoby marketingové komunikace v zahraničí a spoluprácí se sponzory jejích akcí. Cílem je zhodnocení používaných nástrojů, vlastní doporučení a prognóza budoucího vývoje.
Sponzoring v oblasti finanční sféry.
Sýkorová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Medek, Milan (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti finanční sféry, především v pojišťovnictví. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerčních komunikací, uvádím druhy sponzoringu a jeho součásti, rovněž uvádím specifika sponzoringu v oblasti finanční sféry. V praktické části se zabývám konkrétními sponzorskými aktivitami společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. Zaměřuji se na hlavní projekt Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov. Charakterizuji tento projekt, hodnotím dané sponzorské aktivity a navrhuji zlepšení pro tento projekt do budoucna.
Sponzoring jako marketingový nástroj
Šída, Rudolf ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Sponzoring si skutečně a oprávněně zaslouží své místo mezi marketingovými nástroji. O jeho významnosti svědčí nejen fakt, že je v praktickém životě jako nástroj firmami stále více využíván, je mu také věnována i větší pozornost v odborné literatuře. Tato práce přichází s jakousi syntézou, která má za cíl podpořit vnímání sponzoringu jako specifického a uceleného nástroje marketingu. Nabízí srovnání sponzoringu v rámci marketingových nástrojů, detailní srovnání s nástrojem PR a důvody pro i proti zařazení sponzornigu pod PR. Specifická část práce je zaměřena na nový trend ve sponzoringu souvisejícími se změnou společnosti, a vymezuje v rámci společenského sponzoringu pojem CSR. V praktické části je využití sponzoringu zkoumáno na příkladě společnosti Česká spořitelna, a. s. Popsány jsou jednotlivé procesy související se sponzoringem v rámci ČS, vybrané sponzoringové projekty a detailně popsaný a zhodnocený projekt Kolo pro život. Cílem sponzoringu v kontextu marketingových nástrojů je především zvýšit hodnotu vnímání značky sponzora. Zvýšit sponzorovu image a podpořit a přispět ke kladnému veřejnému mínění, poslední část práce je proto věnována celkovému hodnocení sponzoringových aktivit ČS spolu s návrhem opatření na jejich zlepšení.
Využití konkrétní sportovní disciplíny pro reklamu a propagaci firmy
Škaloud, Přemysl ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Florbal patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející sporty nejen u nás, ale i ve zbytku světa. Členská základna v ČR se rozrostla na více jak čtyři desítky tisíc registrovaných florbalistů. Díky tomu jsme měli možnost v naší zemi pořádat Mistrovství světa mužů v roce 2008. Cílem mé práce je zhodnotit atraktivitu sportu pro veřejnost a také možné partnery při podílení se právě na této vrcholné florbalové akci. Výsledky a závěry budou moci využít organizátoři při výsledné analýze úspěšnosti šampionátu z hlediska oslovení veřejnosti a posunutí florbalu mezi nejsledovanější sporty u nás.
Sponzoring jako komerční komunikace
Mühlhans, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Vyplním zítra po státní závěrečné zkoušce, bohužel mi nepřesunuli termín a mám na učení celkem 2 dny včetně dneška. Moc děkuji za pochopení
Marketing ve sportu
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent)
Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.
Marketing HC Sparta Praha
Krňávek, Tomáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.
Komunikační strategie firmy a komunikace se sponzory (konkrétní příklad)
Čopáková, Darja ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce bylo podat komplexní přehled všech nástrojů marketingové komunikace a jejich využití. Dále je práce věnována nejnovějším trendům v marketingové komunikaci, především měnícím se způsobům, jakými může být spotřebitel co nejefektivněji zasažen, důležitostí vytváření jednotné firemní identity a image a integraci jednotlivých forem komunikace. Prostor je také věnován stále důležitější CSR. Praktická části je zaměřena na konkrétní příklad marketingové komunikace České spořitelny s důrazem na její sponzoring a oblast CSR. Detailně jsem se zaměřila na partnerství České spořitelny s Vysokou školou ekonomickou, popis realizovaných projektů a hodnocení jejich úspěšnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.