Název: Sponzoring jako marketingový nástroj
Překlad názvu: Sponsoring as a marketing tool
Autoři: Šída, Rudolf ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR společenská odpovědnost společností; marketingová komunikace; public relations; sponzoring; Česká spořitelna; CSR, corporate social responsibility; marketing communication; public relations; sponsoring; Česká spořitelna

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21333

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17303


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet