Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání dvou metod osobního rozvoje a jejich dopadu na chování
Štěpánová, Irena ; Loneková, Katarína (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Cílem mé diplomové práce je srovnání dopadu na chování rozvojové metody hraní rolí a diskuze o videu natočeném pro účely rozvojové aktivity. V teoretické části představuji oblast rozvoje pracovníků z hlediska psychologie a popisuji psychologické koncepty, které stojí v pozadí procesu rozvoje konkrétních dovedností například leadershipu, sebeřízení, komunikace a ovlivňování. Usiluji o hlubší porozumění způsobům, jak si tyto dovednosti osvojujeme a porozumění možnostem, které lze využít při rozvoji pracovníků, ať již jde o podobu konkrétních rozvojových metod, nebo o řízení procesu rozvoje pracovníků jako celku. Tyto poznatky nacházejí uplatnění v oblasti firemního vzdělávání a rozvoje, což je prostředí, ve kterém také realizuji praktickou část své diplomové práce. V empirické části jsem realizovala dva výzkumy. V kvalitativním výzkumu jsem zjišťovala potřeby cílové skupiny pracovníků, abych následně mohla vybrat rozvojové metody v návaznosti na relevantní rozvojové cíle, jejichž soulad se skutečnými potřebami pracovníků je předpokladem pro úspěšné ovlivnění chování. V hlavní výzkumné části jsem realizovala kvazi-experiment, kde porovnám stav cílové skupiny před a po rozvojové intervenci. Statisticky významné rozdíly před a po intervenci jsem srovnala u experimentálních skupin a v kontrolní skupině....
Vzdělávací potřeby učitelů v průběhu jejich profesní dráhy
Bezoušková, Eva ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Závěrečná diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami učitelů základních škol v konkrétních formách a oblastech dalšího vzdělávání v určitých etapách jejich profesní dráhy. První část je postupně věnována teoretickým poznatkům o dalším vzdělávání učitelů, jeho formách a oblastech, profesní dráze učitelů. Závěr této části je věnován dalšímu vzdělávání učitelů v zahraničí a úloze vedení školy v řízení dalšího vzdělávání. Cílem druhé, tedy výzkumné části práce, bylo získání podkladů pro určení vzdělávacích potřeb učitelů základních škol během jejich profesní dráhy. K tomu byl využit dotazník a jako doplňující metoda interview pro okomentování výsledků výzkumného šetření. Závěr shrnuje výsledky výzkumné části, uvádí preference učitelů u forem a oblastí dalšího vzdělávání v určitých etapách profesní dráhy učitele.
Význam komunikace pro práci manažera
Ledecká, Lucie ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fajčíková, Adéla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá významem komunikace pro práci manažera. Práce je rozdělena na dvě části. První část uvádí do prostředí managementu, charakterizuje schopnosti, dovednosti a vlastnosti manažera a zaměřuje se na komunikaci manažera. Dále představuje pojem koučování a rozvoj pracovníků. Na základě poznatků ze zkoumané problematiky je zpracována druhá část, která zahrnuje vlastní výzkum. Praktická část obsahuje výzkum v podobě řízených rozhovorů s manažery na různých úrovních managementu. Následně jsou zjištěné informace od manažerů vyhodnoceny a vzájemně porovnány.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků a aktuální trendy
Dědečková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem pracovníků, jejich kontextem a trendy. Práce uvádí, proč je důležité zabývat se vzděláváním a rozvojem, a to zejména prostřednictvím znalostí o lidském kapitálu a konkurenceschopnosti. Jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou vzdělávání, vzdělání, rozvoj, kompetence, učící se organizace nebo znalostní management. Dále je rozebrána funkce vzdělávání v organizaci, důvody, proč se mu věnovat a přístupy a strategie. Jsou popsány jednotlivé fáze systematického vzdělávání s důrazem na oblasti, kterým je třeba věnovat více pozornosti. Následující kapitola popisuje některé metody vzdělávání a rozvoje, jejich efektivitu a kladné a záporné stránky interních a externích vzdělávacích akcí. V průběhu celé práce jsou řešeny různé trendy, které jsou shrnuty a doplněny v následující kapitole. Poslední část je praktická a řeší dotazníkové šetření mezi odborníky na vzdělávání a rozvoj z podniků z ČR. Výzkum se zabývá čtyřmi oblastmi: systémem vzdělávání, finanční stránkou vzdělávání, metodami vzdělávání, interním a externích vzděláváním. Závěrem jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuta doporučení v souvislosti s trendy vzdělávání.
Trendy v rozvoji leadershipu
Zadražil, Marek ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Práce pojednává o trendech v rozvoji leadershipu. Cílem práce je pochopení toho, co se pod pojmem leadership skrývá, kdo vlastně leader je, proč by neměl být zaměňován s manažerem a přiblížení metod, jakými je možno leadership rozvíjet. Dalším cílem je částečná analýza problematiky leadershipu mezi studenty navazujících magisterských oborů na Vysoké škole ekonomické v Praze. V první kapitole je nastíněn vývoj manažerských teorií 20. století, popis osobnosti manažera a problematika manažerských kompetencí. Druhá kapitola obsahuje vybrané teorie leadershipu, na které plynule navazují styly vedení lidí. Dále je uveden rozdíl mezi manažerem a leaderem včetně problematiky moci a autority. Třetí kapitola se zaměřuje na metody rozvoje leadershipu, přičemž větší prostor je věnován metodám rozvoje pomocí druhých osob. Čtvrtá kapitola je ve své první části koncipována jako souhrn poznatků uvedených v této práci. Druhá část čtvrté kapitoly obsahuje vyhodnocení výzkumu provedeného mezi studenty VŠE.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MOTEJLOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Cílem diplomové práce byla analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
ZEDNÍKOVÁ, Eliška
Cílem práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
Motivace zaměstnanců prostřednictvím vzdělávání ve středně velkém podniku
HUCKOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo zanalyzovat současný motivační systém vybrané společnosti a navrhnout další možnosti vzdělávání zaměstnanců. V práci je charakterizována společnost MOTOR JIKOV Fostron, dlouholetý zavedený systém vzdělávání v dané společnosti a vzdělávání v době hospodářské krize. K analýze byla použita metoda marketingového výzkumu ? dotazování. A to v podobě dotazníků i rozhovoru. Analýza motivačního systému odhalila nedostatky, pro které byla navržena opatření k jejich eliminaci. Na základě těchto nedostatků a návrhů na zlepšení byly doporučeny další možnosti vzdělávání zaměstnanců. Ve formě školení interní komunikace, hodnocení zaměstnanců, e-learningu a Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.