Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27,698 záznamů.  začátekpředchozí27689 - 27698  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.82 vteřin. 

Nekalá soutěž - klamavá reklama
Kakáčková, Tereza ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá vymezením nekalé soutěže a dále také jedním z nekalosoutěžních jednnání - klamavou reklamou. Práce je rozdělena na dvě části. V rámci obecné části jsou shrnuty základní pojmy týkající se hospodářské soutěže, nekalé soutěže, reklamy a klamavé reklamy. Informace pro tuto část jsem čerpala především z české právní úpravy a knižních zdrojů. Zvláštní část je zpracovaná na základě provedených výzkumů. Cílem výzkumů bylo zjistit vztah českých spotřebitelů k reklamám obecně a v rámci kvalitativní analýzy i názory na konkrétní příklady reklam.

Systémy odměňování: zaměstnanecké benefity
Pompová, Dominika ; Neusarová, Jana (oponent) ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce)
Cílem této práce je postihnout současné poznatky v oblasti odměňování a řízení odměňování, s důrazem na význam nepeněžních odměn v rámci celkové odměny. Cílem praktické části je poté analyzovat systém zaměstnaneckých benefitů ve dvou vybraných firmách, zjistit, jak je systém nastaven, jak je efektivní (zda má prokazatelný vliv na konkurenceschopnost v oboru, loajalitu a spokojenost zaměstnanců), a jakým způsobem je nebo byl vytvářen. V návaznosti na to je mým cílem na základě zjištěných nedostatků navrhnout možné řešení pro stanovenou oblast. První část práce je koncipována jako shrnutí současných teoretických poznatků v oblasti odměňování (s důrazem na nepeněžní odměny), druhá část práce se zaměřuje na praktické využití v konkrétním firemním prostředí.

Komunitární právo proti nekalé soutěži
Nathanielová, Nicole ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Černá, Stanislava (oponent)
Resumé Komunitární právo proti nekalé soutěži Účelem mé diplomové práce byla analýza evropské právní úpravy nekalé soutěže, její aplikace Soudním dvorem Evropské unie a implementace v českém právu. Tato práce sestává ze šesti kapitol, přičemž první kapitola je věnována obecnému výkladu a definici nekalé soutěže včetně jejích subjektů. Druhá kapitola se zabývá pozadím a vývojem harmonizačního procesu práva nekalé soutěže na evropské úrovni a shrnuje současně platné a aplikovatelné směrnice. Zabývá se také krátkým pojednáním o příslušné české úpravě, do které byly implementovány tyto evropské směrnice. Obsahem třetí kapitoly je pojem klamavé reklamy dle úpravy ve směrnici 2006/114/ES. První část této kapitoly se zabývá definicí klamavé reklamy, druhá část popisuje přístup Soudního dvora Evropské unie v jeho rozhodovací praxi. Třetí část se zabývá českou právní úpravou klamavé reklamy, přičemž lze uzavřít, že česká úprava je dostačující vzhledem k požadovanému evropskému standardu bez nutnosti další implementace. Čtvrtá kapitola se zabývá srovnávací reklamou a je rozdělená do tří hlavních částí. První část obsahuje shrnutí podmínek přípustnosti srovnávací reklamy. Druhá část se věnuje rozhodnutí Soudního dvora Evropské unie v souvislosti se srovnávací reklamou. Třetí část obsahuje implementaci srovnávací...

Analýza cestovního ruchu ve vybraném městě (Třebíč)
Kačírková, Lucie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou rozvoje cestovního ruchu ve zvoleném městě -- Třebíči. Cílem práce je zhodnotit současnou úroveň cestovního ruchu ve městě, analyzovat jeho potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu, návštěvnost a z toho vyvodit závěry a navrhnout opatření. První část se zabývá teoretickým vymezením základních pojmů v oblasti cestovního ruchu, které souvisejí s jeho provozováním ve městě. Druhá část uvádí stručnou charakteristiku řešené destinace. V rámci třetí části je provedena analýza cestovního ruchu v Třebíči, která postupně rozebírá její potenciál pro rozvoj cestovního ruchu, turistickou infrastrukturu a nabídku produktů cestovního ruchu. Poznatky jsou shrnuty ve formě SWOT analýzy. Čtvrtá část analyzuje návštěvnost atraktivit, informačních a turistických center a hromadných ubytovacích zařízení ve městě. Pomocí projektu CzechTourism "Monitoring návštěvníků v turistických regionech České republiky" je vytvořen profil návštěvníka Třebíče. V závěru jsou předloženy návrhy pro přilákání nových návštěvníků a pro zvýšení povědomí o Třebíči jako atraktivní a konkurenceschopné destinace cestovního ruchu.

Ocenění firmy Pietro Filipi, s.r.o.
Marešová, Markéta ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Habrnal, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovit hodnotu českého oděvního podniku Pietro Filipi s.r.o. k datu ocenění 30. 11. 2012 s využitím výnosové metody DCF entity. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní pojmy teorie oceňování podniku, základní výpočty, metody a postupy nutné pro stanovení hodnoty společnosti. Druhá část práce je zaměřena aplikaci teoretických postupů na podmínky společnosti. Obsahuje představení oceňovaného podniku, strategickou analýzu vyjadřující postavení podniku na trhu a vyhodnocení jeho konkurenceschopnosti a finanční analýzu zhodnocující dosavadní finanční situaci společnosti. Výsledky těchto analýz slouží k prognóze generátorů hodnoty, které jsou hlavními determinanty pro oceňování podniku. Po sestavení finančního plánu je společnost oceněna zvolenou metodou.

Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Christovová, Aneta ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; KREJČA, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna? Sociální média jsou popsána na úrovni běžného uživatele, z rozboru vyplývá vhodnost konkrétních služeb pro subjekty z oblasti vážné hudby (orchestr, operní divadlo, festival, interpret). Vážná hudba je zde – při zachování nesporných specifik – chápána jako (marketingový) produkt. Práce nabízí shrnutí sociálních médií, prostřednictvím kterých můžeme komunikovat s cílovými skupinami, která je využívají. Představuje též základní pravidla pro efektivní práci se sociálními médii.

Vinařství JOHANN W
Schwarzová, Markéta ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Fröhlichová, Lenka (oponent)
Cílem diplomové práce je nejprve popsat teorii podnikatelského plánu, jak by měl plán vypadat, co by měl obsahovat v jednotlivých bodech. V druhé, praktické části, jsem pak s použitím této teorie vypracovala podnikatelský plán Vinařství JOHANN W. Kromě základního shrnutí podnikatelské příležitosti je součástí práce detailně vypracovaná marketingová a obchodní strategie, analýza trhů a konkurence, finanční plán a také popsaná a zhodnocená rizika projektu. Na závěr je sestaven realizační plán, který by měl ukázat cestu k vytyčeným cílům především v zatím nerozvinuté oblasti turistiky. Podnikatelský plán je primárně určen pro interní využití ve Vinařství JOHANN W a také autora.

Analýza konkurence firmy Sportisimo
The Quang, Tho ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provézt analýzu konkurenceschopnosti z pohledu společnosti Sportisimo s.r.o. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce teoretickou a praktickou část. První, teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je provedena pomoci Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. Silné a slabé stránky, ohrožení a hrozby vycházejících ze strategické analýzy, jsou shrnuty ve Swot analýze. Na závěr jsou uvedena doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.

Finanční analýza Eaton Industries s.r.o.
Pham Minh, Dung ; Jiránek, Petr (vedoucí práce) ; Daněk, Stefan Svatopluk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou podniku Eaton Industries s. r. o. Analýza je vypracovaná na základě veřejně dostupných účetních výkazů roků 2010 - 2014. Cílem práce je celkové zhodnocení finanční situace společnosti pomocí standardních nástrojů finanční analýzy, mezi které patří horizontální a vertikální analýza a poměrové ukazatele. Analytické výpočty jsou doprovázeny interpretacemi, které kladou důraz na fundamentální výklad účetních výkazů společnosti. Konkurenceschopnost analyzované společnosti je porovnána s průměry průmyslového odvětví CZ-NACE 29 a jako poslední je provedena strategická analýza tržního prostředí využitím Porterovy analýzy pěti sil.

Tvorba netradičních zájezdů pro cestovní kancelář
Preiningerová, Denisa ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Zuzana, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu zájezdů pro novou či stávající cestovní kancelář, která by tak měla oslovit svou novou potenciální klientelu. Do ní patří především studenti a absolventi, kteří z důvodu nedostatku času věnovaného studiu a také praxe pociťují finanční omezení. Zájezdy jsou taktéž sestavovány pro nadšence dobrodružné turistiky a sportovních aktivit. Cílem cestovní kanceláře je nabídnout autentický zážitek s dostatečnou svobodu při organizaci svého času. Pomocí analýzy a kompilace informací z odborné literatury a internetových zdrojů jsou v úvodní části sestavena základní teoretická východiska potřebná k pochopení dané problematiky. Praktická část je rozdělena do tří základních sektorů. Nejdříve je provedena analýza konkurenčního prostředí, následně je dotazníkovým šetřením zjišťován vztah potenciální klientely k netradiční turistice. Nakonec jsou sestaveny a vykalkulovány dva vzorové zájezdy, které by se mohly stát novým produktem cestovní kanceláře. Výsledkem je poté zhodnocení, zda by byly zájezdy uskutečnitelné v dané podobě a zda by o ně byl teoreticky zájem.