Název:
Nekalá soutěž - klamavá reklama
Překlad názvu:
Unfair competition - False advertising
Autoři:
Kakáčková, Tereza ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá vymezením nekalé soutěže a dále také jedním z nekalosoutěžních jednnání - klamavou reklamou. Práce je rozdělena na dvě části. V rámci obecné části jsou shrnuty základní pojmy týkající se hospodářské soutěže, nekalé soutěže, reklamy a klamavé reklamy. Informace pro tuto část jsem čerpala především z české právní úpravy a knižních zdrojů. Zvláštní část je zpracovaná na základě provedených výzkumů. Cílem výzkumů bylo zjistit vztah českých spotřebitelů k reklamám obecně a v rámci kvalitativní analýzy i názory na konkrétní příklady reklam.This bachelor's thesis deals with the definition of unfair competition, and also false advertising. The work is divided into two parts. In the general section summarizes the basic concepts related to economic competition, unfair competition, advertising and false advertising. Information for this section was drawn primarily from the Czech legislation and literary sources. A special section is processed on the basis of the research. The aim of research was to determine the relationship of Czech consumers to advertising in general and the qualitative analysis discovers opinions on specific examples of advertisings.
Klíčová slova:
Hospodářská soutěž; Klamavá reklama; Nekalá soutěž; Reklama; Advertising; Economic competition; False advertising; Unfair competititon
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/37328