Název:
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Překlad názvu:
Online marketing. Leveraging social media to promote classical music
Autoři:
Christovová, Aneta ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; KREJČA, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá online marketingem a jeho nástroji v kontextu vážné hudby. V úvodu je stručně představen internet, marketing a online marketing. Tato práce se zabývá následujícími otázkami: co se dá dělat pro šíření povědomí o vážné hudbě prostřednictvím online služeb? Jaká sociální média jsou vhodná pro spojení s určitými skupinami posluchačů? Jak si v mezinárodním měřítku vede česká hudební scéna? Sociální média jsou popsána na úrovni běžného uživatele, z rozboru vyplývá vhodnost konkrétních služeb pro subjekty z oblasti vážné hudby (orchestr, operní divadlo, festival, interpret). Vážná hudba je zde – při zachování nesporných specifik – chápána jako (marketingový) produkt. Práce nabízí shrnutí sociálních médií, prostřednictvím kterých můžeme komunikovat s cílovými skupinami, která je využívají. Představuje též základní pravidla pro efektivní práci se sociálními médii.This thesis is focused on online marketing and it’s features within the classical music context. The introduction briefly presents the Internet, marketing and online marketing. The thesis adresses following questions: using online tools, what can we do to let young people know about classical music? Which social media are ideal to connect with specific focus groups? Is leveraging social media at Czech music scene internationally competitive? Social media are introduced on a level of a common user, the analysis shows the suitability of various media for classical music institutions (orchestra, opera house, festival, interpret). While preserving the specificity of it, classical music is here seen as a (marketing) product. The thesis shows summary of all social media which are usefull for communication with people who use them. It also poses fundamental rules for effective use of social media.
Klíčová slova:
hudba; hudební management; propagace; sociální média; vážná hudba
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8981