Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 227,980 záznamů.  začátekpředchozí226749 - 226758dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.
Suitability of evaluation process according MBO in Accenture services company
Žakarovská, Katarína ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma hodnocení zaměstnanců podle metody Management by Objectives. Práce pozůstává se dvou části. Úvodní metodologická část obsahuje kromě teorie týkající se procesu hodnocení zaměstnanců i všeobecné přiblížení metody MBO a její implementace do hodnotících procesů. Praktická část se věnuje popisu, analýze a zhodnocení procesu hodnocení zaměstnanců v v podniku Accenture services, s.r.o. v oblasti, které poskytuje outsourcingové služby. Cílem práce je zhodnotit vhodnost procesu hodnocení podle MBO a to u zaměstnanců na různých stupních ve firemní hierarchii a na základě zjištěných výsledků určit, jestli je metoda pro podnik vhodní nebo nikoli.
Studie proveditelnosti projektu výroby nových izolačních fólií
Krynková, Pavla ; Kačín, Radovan (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Subjektům v České republice se se vstupem do Evropské unie naskytla možnost čerpání dotací ze strukturálních fondů. K většině žádostí musí být přiložena také studie proveditelnosti daného projektu. Tato práce je zaměřena právě na vypracování takovéto studie proveditelnosti. Je rozdělena do dvou částí - na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou nastíněny jednotlivé fáze průběhu projektu a obecná struktura studie proveditelnosti. V praktické části jsou podrobně rozebrány jednotlivé body závazné osnovy studie proveditelnosti. Cílem této práce je vytvoření podkladu pro studii proveditelnosti projektu výroby izolačních fólií.
Nové trendy v internetové marketingové komunikaci - sociální síť Facebook
Eisenmann, Jan ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zimová, Štěpánka (oponent)
Tématem mé bakalářské práce jsou "Nové trendy v internetové marketingové komunikaci -- sociální síť Facebook". Teoretická část práce je zaměřena na pospání těchto nových trendů -- jako je virální marketing, Web 2.0 a jeho hlavní nástroje (sociální média, RSS, wikis, blogy a sociální sítě). A také se v této části snažím osvětlit nástup nových médií v kontextu celkových změn v ekonomice. Pro tuto část byly stěžejní práce Marka Earlse o stádním chování a "pull" princip Setha Godina. S využitím poznatků z těchto prací jsem chtěl ukázat silné stránky internetu a to, jak internet změnil pojetí marketingové komunikace v nových médiích V praktické části se zaobírám jednotlivými formami komunikace na sociální síti Facebook. Jeho síla je v možnosti velmi přesného cílení reklamy na specifické publikum. A to prostřednictvím bannerů, ale i jiných forem -- jako je Facebook Beacon, nebo v budoucnu Engagement Ads. Kromě těchto reklam, nenalezneme na Facebooku i nepřímé formy reklamy -- pocházející často přímo od uživatelů -- produktové stránky a skupiny. Ty vznikají díky nadšení fanoušků značek a společnostem nabízí možnost spolutvorby nebo také k získání uživatelských insightů. Podrobněji se zabývám též aplikacemi, podle mnohých nejnadějnější formou reklamy na Facebooku. Sociální síť Facebook se jeví jako velmi populární a nadějné médium nové generace, schopné zaujmout publikum, jež je obtížné oslovit starými médii.
Integrované dopravní systémy
Kopecký, Michal ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato práce teoreticky popisuje podstatu integrovaných dopravních systémů, jejich výhody a nevýhody obecně a jejich možnosti v legislativním prostředí České republiky. Hlavním cílem je analyzovat konkrétní aplikaci IDS v Královéhradeckém kraji, popsat vývoj a aktuální situaci v IDS IREDO a srovnat tento IDS s dalšími systémy podobného typu v České republice.
Analýza marketingové komunikace značky Activia v České republice
Horká, Sabina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se věnuje marketingové komunikaci značky Activia na území České republiky, kterou můžeme nalézt ve výrobkovém portfoliu společnosti Danone a.s., která je součástí Groupe Danone, jednoho z největších světových potravinářských koncernů. Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit, jakým způsobem je realizována marketingová komunikace jedné z nejvýznamnějších značek, která společnosti výrazně pomáhá budovat vedoucí pozici na českém trhu mléčných výrobků. Na základě provedené analýzy jsou navrženy možné změny vedoucí k maximálnímu využití tohoto marketingového nástroje.
Analýza systému odměňování
Kubík, Václav ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat systém odměňování ve společnosti EKOLS PRAHA spol. s r.o. Popisuje jakým způsobem jsou mzdy tvořeny, jaké formy odměňování jsou použity pro jednotlivé kategorie pracovníků a průzkum zda jsou zaměstnanci spokojeni s jednotlivými aspekty odměňování.
Možnosti posílení energetické bezpečnosti EU
Hájek, Jakub ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá Evropskou energetickou bezpečností a predikcí jejího budoucího vývoje se zaměřením na ropu a zemní plyn. Rozebírá specifika těchto surovin a země s jejich největšími zásobami. Dále analyzuje současnou dopravní infrastrukturu související s těmito zdroji v EU a okolních zemích. Charakterizuje současnou situaci primárního energetického mixu EU se zaměřením na ropu a zemní plyn a perspektivy jejího vývoje. Podává doporučení v podobě diverzifikace v dodavatelích i v dalších možnostech uspokojení energetické poptávky.
Marketingová strategie "zeleného hotelu" na příkladě hotelu Chateau Mcely
Tvrdíková, Zdeňka ; Kiráľová, Alžbeta (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií zeleného hotelu, která je zpracována na příkladě Chateau Mcely. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretická východiska a pojednává o důležitosti hotelového průmyslu a aplikovaní marketingové strategie v tomto oboru. Je zde definován pojem zelený hotel a rozebrána jeho určující kritéria. Druhá kapitola se zabývá charakteristikou hotelu Chateau Mcely a analýzou jeho marketingové strategie. Ve třetí kapitole jsou navrženy opatření a změny, tak aby vznikla marketingová strategie zeleného hotelu, kterou je možno aplikovat v dalších ubytovacích zařízeních.
Analýza ekonomické výkonnosti podniku TRW Volant a. s.
Chlebečková, Eva ; Doláková, Helena (vedoucí práce) ; Čapková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením ekonomické situace akciové společnosti TRW Volant v letech 2003 -- 2007 a posouzením jejího finanční zdraví rozborem vybraných ekonomických ukazatelů. V teoretické části jsou stručně popsány jednotlivé fáze finanční analýzy jako základního nástroje ekonomické analýzy a vysvětleny některé základní pojmy. Praktická část je zaměřena na bližší seznámení se společností a s odvětvím, ve kterém společnost působí, a na aplikaci teoretických analýz formou matematických výpočtů a grafických srovnání. Pro účely analýzy jsem použila např. poměrové ukazatele z oblasti rentability, likvidity, struktury kapitálu, aktivity a kapitálového trhu, hodnotový ukazatel EVA, vybrané bankrotní a bonitní modely, Du Pontův pyramidový rozklad aj. Součástí je i srovnání hodnocené společnosti s odvětvovým průměrem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 227,980 záznamů.   začátekpředchozí226749 - 226758dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.