Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aviation Phraseology Study Tool
Lacková, Karolína ; Červenka, Miroslav (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of study tool for teaching aviation phraseology. Theoretical part is focused on explanation of communication at controlled and non-controlled airports. It deals with learning platform Moodle and also defines other already existing softwares for aviation phraseology. Practical part is targeted on creation of study tool for teaching aviation phraseology in module E-learning in Information system of VUT.
G Suite at Universities: Possible Benefits and Risks
Macek, Martin ; Haupt, Jaromír (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The purpose of this bachelor’s thesis is to describe and compare information systems of four Czech universities, specifically Brno University of Technology, Masaryk University, Tomas Bata University in Zlín, and the Mendel University of Brno. The thesis focuses on the overall appearance and design of the described information systems, with a focus on organisation, clarity, and navigation between modules and system applications. Besides, the bachelor’s thesis concentrates on particular modules of information systems, especially on schedules, emails and messages, file storages, and learning management systems - these modules are analysed and evaluated by students at the universities in the practical part of the thesis. Moreover, the thesis analyses and describes Google Apps, its security and privacy, and the practical part questions usage of Google Apps in personal and university life. The thesis also discusses and focuses on synchronisation and conversion of information systems to G Suite based on the quantitative research findings.
Uživatelské rozhraní systémů řízení výuky Návrh a ověření funkčních kriterií jako podklad pro dílčí evaluaci
Ovesleová, Hana ; Štogrová Jedličková, Petra (vedoucí práce) ; Slussareff, Michaela (oponent) ; Šušol, Jaroslav (oponent)
Hlavním tématem této práce je problematika evaluace uživatelských rozhraní systémů řízení výuky (angl. LMS - Learning Management Systems). Stejně jako při návrhu uživatelských rozhraní v rámci celého oboru HCI (angl. Human Computer Interaction) stojí v popředí uživatel a způsob jeho interakce se systémem, tak i pro evaluaci rozhraní byl zvolen pohled uživatelský (angl. UX - user experience). Cílem práce bylo navrhnout oblasti funkčních kriterií, které odráží požadavky uživatele na systém a které mohou sloužit jako základ pro dílčí evaluaci LMS. V rámci interdisciplinarity HCI jsme se zaměřili na technicko- psychologický pohled (počítač-člověk), doplněný o oblast, která odráží samotný účel LMS - pedagogický proces. Domníváme se totiž, že při evaluaci LMS je důležité kombinovat obecná funkční kriteria, vztahující se na jakýkoli systém, s kriterii na výukový obsah, na formy jeho distribuce a na metody práce s ním. Na základě stanovených oblastí pak za pomoci kvantitativních i kvalitativních metod zkoumání byly evaluovány kurzy v LMS Unifor v období 2012-2014 a kurzy v LMS Moodle v období 2015-2017. Výstupem výzkumu je pak sada funkčních kriterií, které považujeme za elementární a která doporučujeme při volbě LMS zohledňovat.
Použití Learning management systému v univerzitním prostředí: Aplikace pro lékařskou informatiku a stomatologii
Feberová, Jitka ; Dostálová, Taťjana (vedoucí práce) ; Ohlídková, Blanka (oponent) ; Dušek, Jaroslav (oponent)
Disertační práce se zabývá možnostmi zvýšení úrovně odborné přípravy studentů medicínských oborů využitím LMS (Learning Managemet System) Moodle ve výuce. Je založena na dlouholeté zkušenosti s tvorbou a provozem e-learningových kurzů na UK a využívá poznatky a zkušenosti s počítačem podporovanou popř. řízenou výukou na vysokých školách. Vychází z analýzy měnící se situace na vysokých školách, pro kterou jsou charakteristické rostoucí počty studentů, vznik bakalářských studijních oborů a nikoliv ideální finanční zajištění výuky na straně jedné a významný rozvoj ICT na straně druhé. V rámci této práce byla modelově řešena využitelnost ICT v medicínských studijních oborech v předmětech "Lékařská informatika", "Protetická technologie a materiály" a "Gnatologie". V loňském roce (2010) byla spuštěna instalace LMS Moodle pro celou síť lékařských fakult, spolupracujících na tvorbě a zpřístupňování elektronických výukových materiálů MEFANET (Medical Faculties Nettwork projekt od roku 2007). Analýza provozu centrální instalace LMS Moodle UK pro výuku od roku 2004 do roku 2010, která je součástí předkládané práce dává dobrou představu o aspektech spojených s provozem LMS Moodle UK, které by mohly pomoci při řízení provozu LMS MoodleMefanet. Dalším předpokladem rozvoje e-learningových kurzů, jako prostředku pro výuku,...
Videokonference ve škole
Karadžos, Petr ; Lustig, František (vedoucí práce) ; Stejskal, Martin (oponent)
NÁZEV: Videokonference ve škole AUTOR: Petr Karadžos KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: doc. RNDr. František Lustig, CSc. ABSTRAKT: Cílem teoretické části je podat rešerši videokonferenčních systémů z pohledu dělení podle využitelnosti ve vzdělávacím procesu, dále pak zpracování rešerše aplikačních řešení videokonferenčních systémů. Dalším prvkem teoretické části je osvětlení fungování videokonferencí na technické bázi. Tedy popis, jakým způsobem se navazuje spojení mezi dvěma a více systémy a jaké jsou zákonitosti přenosu multimediálních dat během videokonferenční relace. Předmětem empirické části je ověření použití videokonferencí jako technického výukového prostředku během vyučování v praxi. Jedná se o pilotní projekt, jehož výsledkem je závěr, respektive názor respondentů na to, jestli videokonference mají budoucnost ve školním prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: Videokonference ve škole, H.323, SIP, webinář, multimédia, ICT, Multicast, Moodle, GoToWebinar
Využití blended learningu s prvky gamifikace na základní škole
Lešinger, Stanislav ; Benda, Petr (vedoucí práce) ; Monika , Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku blended learningu s prvky gamifikace na základní škole. Práce by měla sloužit jako pomůcka pro tvůrce blended learningových, respektive e-learningových kurzů v prostředí LMS Moodle. Práce obsahuje teoretický přehled problematiky blended learningu, motivace ve vzdělávání a gamifikace. Na základě teoretických východisek práce analyzuje prostředí konkrétní základní školy a definuje cílovou skupinu žáků. Následně popisuje výběr, vývoj a design konkrétního produktu, vybraného na základě vytvořeného seznamu dostupných produktů. Závěr práce obsahuje popis implementace produktu a ověření jeho funkčnosti a efektivity na cílové skupině žáků. Výsledkem práce je funkční a ověřený koncept nasazení gamifikace v blended learningovém kurzu na bázi LMS Moodle.
Návrh a implementace e-learningu v zájmové oblasti
Laubová, Věra ; Husa, Jiří (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Bakalářská práce na téma Návrh a implementace e-learningu v zájmové oblasti je zaměřena na počítačovou typografii a oblast DTP. Cílem práce bylo vytvořit kvalitní e-learningový kurz, který by rozvíjel znalosti a dovednosti pracovníků rutinně ovládajících práci s grafickými programy o práci s textem v sázecím programu Adobe InDesign. Teoretická část je pojata jako textová studijní opora k vytvořenému kurzu a zabývá se typografií, písmem, tiskovými materiály, počítačovou sazbou a DTP. Praktická část obsahuje cíl a cílovou skupinu kurzu, analýzu potřeb pracoviště, pro které kurz vznikl, popis nástrojů, které byly na tvorbu kurzu použity, a popis struktury a obsahu kurzu. Kurz byl zpracován na základě syntézy poznatků, které předcházela analýza vzdělávacích potřeb cílové skupiny. Pro tvorbu kurzu byl použit LMS Moodle. Vzdělávací obsah tvoří text a návody v podobě obrázků, které autorka vytvářela jako otisky obrazovky v programu Adobe InDesign. Kurz byl pilotně testován osmi respondenty - profesionály v oblasti DTP. Ze závěrečného hodnocení, které probíhalo formou dotazníku a rozhovorů, vyplynulo, že e-lerning jako forma vzdělávání byl pro kurz vhodně zvolen a respondenti jej přijímali s nadšením. Kurz byl respondenty ohodnocen jako kvalitní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.