Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie hotelu
Janderková, Šárka Jana ; Přibyl,, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro čtyřhvězdičkový hotel na jižní Moravě. Zkoumá a hodnotí situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu, hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Součástí práce je marketingový výzkum spokojenosti hostů. Práce obsahuje návrhy marketingové strategie a návrhy na zlepšení nabídky služeb, které vedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a dosažení kladného hospodářského výsledku.
Účetní a daňová specifika v odvětví hotelnictví
Nováková, Kateřina ; Müllerová, Libuše (vedoucí práce) ; Janhubová, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce na téma Účetní a daňová specifika v odvětví hotelnictví vysvětluje účetní a daňové postupy, které mohou nastat v tomto specifickém odvětví. Na začátku je uvedena historie tohoto oboru, počet ubytovacích zařízení v ČR atd. Dále tato práce popisuje, jaké právní předpisy hotelnictví a související služby upravují. Následuje část zabývající se účetní problematikou, kde jsou vysvětleny některé postupy a na to navazuje část, která popisuje dopady daně z přidané hodnoty a daně z příjmů v hotelnictví. Poslední část je věnována praktickým ukázkám několika účetních případů konkrétní účetní jednotky.
Komparativní analýza fluktuace pracovní síly ve vybraných ubytovacích zařízeních
Fryčová, Barbora ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Předmětem diplomové práce je komparativní analýza dvou vybraných hotelových ubytovacích zařízení se zaměřením na fluktuaci pracovní síly. První část práce je zaměřena na teoretická východiska. Vymezuje základní pojmy z oblasti poskytování služeb v cestovním ruchu, lidských zdrojů a jejich řízení a jejich následné aplikace v souvislosti s motivací, spokojeností a fluktuací zaměstnanců. V druhé části práce jsou představena dvě vybraná hotelová ubytovací zařízení a na základě dotazníkového šetření je analyzován fluktuační potenciál v každém zařízení a určeny pravděpodobné příčiny. V závěru práce je provedena komparace výsledků vybraných zařízení a jsou stanovena doporučení, která mohou vést ke snížení míry fluktuace.
Analýza marketingu vybraného gastronomického zařízení
Lásková, Karin ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem práce je charakterizování konceptu Ambiente Restaurants Group, analýza jeho marketingových nástrojů v praxi a zmapování, jaké si vybudovalo know-how za dobu svého dosavadního působení. Teoretická část pojednává o pojmu marketing v obecné rovině, následně rozebírá marketingový mix v cestovním ruchu a na závěr se věnuje pohostinství a podnikání v něm. Praktická část začíná charakteristikou, vývojem konceptu a představením provozoven. Dále pak navazuje aplikováním marketingového mixu na reálnou činnost řetězce Ambiente. Závěrečným dotazníkovým šetřením dochází ke zhodnocení konceptu.
Vliv kongresového cestovního ruchu na hotelnictví v Praze
Novotná, Markéta ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Hlavním cílem předkládané práce je analýza vlivu kongresového cestovního ruchu na hotelnictví v Praze. Práce si klade za cíl zjistit, jak velký význam má kongresový cestovní ruch pro hotely a zda je tak nepostradatelným a nutně nezbytným zdrojem pro přežití hotelů. Dílčími cíli jsou pak vyhodnocení současné situace kongresového cestovního ruchu v Praze pomocí novodobých statistik a údajů, dále zhodnocení situace a analýza vybraného hotelu s ročním odstupem a v neposlední řadě zjištění, podle jakých faktorů firmy vybírají daný hotel pro svou akci. Poslední kapitola se zaobírá návrhy na zlepšení situace v hotelech.
Komunikační strategie hotelu Four Seasons Prague
Mandulová, Silvie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií hotelu Four Seasons Prague. Hlavním cílem je zhodnocení služeb, které společnost poskytuje svým klientům, a navržení nového produktu. První kapitola se zabývá historií oboru hotelnictví, popisuje současné trendy a kategorie hotelů. Druhá kapitola představuje společnost Four Seasons a její korporátní politiku. Třetí a poslední kapitola se zabývá jednotlivými službami poskytovanými hotelem Four Seasons Prague. V závěru kapitoly je navržen nový produkt pro hotelové portfolio služeb, který splňuje korporátní požadavky.
Příčiny neúspěchu v podnikání konkrétní malé firmy
Kovářová, Lenka ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění možných příčin neúspěchu malých podniků. Vymezuje konkrétní situace, které se mohou objevit při podnikání v oblasti pohostinství a poskytování sportovních služeb. Zpracovává názory zákazníků i zaměstnanců. Cílem práce je zhodnocení situace v konkrétním malém podniku, nalezení a konkretizace příčin neúspěchu této firmy a následné navrhnutí možných změn a řešení.
Revenue Management Usage in Food&Beverage Department
Džambová, Adela ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Cieľom diplomovej práce je teoretické a praktické zhodnotenie súčasného využívania systému revenue a yield managementu v úseku Food and Beverage v oblasti hotelierstva. Obsahom prvej kapitoly je všeobecné teoretické vymedzenie koncepcie revenue managementu v oblasti hotelierstva z pohľadu jeho vzniku, vývoja a postupného integrovania do jednotlivých úsekov v oblasti hotelierstva. Druhá kapitola popisuje základné techniky a princípy uplatňované v oblasti revenue managementu v ubytovacom úseku. Tretia kapitola špecifikuje uplatnenie systému revenue managementu v úseku Food and Beverage. Praktická časť je založená na analýze dotazníkového prieskumu, ktorý porovnáva mieru využitia revenue managementu v ubytovacom a stravovacom úseku hotelového priemyslu v Českej republike.
Zhodnocení potenciálu pro vstup hotelové sítě Hyatt na Český trh
Svatošová, Iveta ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
V dnešním globalizovaném světě se cestování stalo nedílnou součástí života mnoha lidí. Ať už cestujeme za zábavou, poznáním, či obchodem, vždy si musíme zvolit způsob, jakým budeme v daném místě přebývat. Možností je mnoho, od spaní na lavičce v parku, přes gauč u cizince doma, stan, menší hotelový pokojík, až po luxusní ubytování v jednom ze světových hotelových řetězců. Jedním z takových řetězců je i Hyatt. Skupina Hyatt přitom patří k posledním celosvětovým luxusním hotelovým skupinám, které nemají zastoupení na českém trhu. Proč tomu tak je? Existuje zde stále potenciál pro vstup nové luxusní hotelové sítě na tento trh? A pokud ano, jakou strategii by měla skupina pro vstup zvolit? Na tyto otázky se snaží diplomová práce odpovědět.
Význam světových hotelových řetězců na rozvoj a modernizaci hotelnictví v Rusku
Skrebkova, Kristina ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza současného stavu mezinárodního hotelového průmyslu a možností využití mezinárodních zkušenosti pro rozvoj hotelnictví v Ruské federaci. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole hotelový průmysl je prozkoumán z teoretického hlediska. Druhá kapitola zkoumá tendence mezinárodního hotelnictví, včetně postavení mezinárodních hotelových řetězců ve světě. Třetí kapitola je zaměřená již na samotnou analýzu vlivu mezinárodních hotelových řetězců na rozvoj a zdokonalení hotelnictví v Rusku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.