Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh opatření pro rozvoj managementu firmy
Kos, Václav ; Klimecký, Robert (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje soukromou stavební společnost KOS Consult s.r.o, konkrétně způsob její dosavadní pracovní činnosti, zejména pak fungování managementu ve firmě. Jsou zpracovány jednotlivé ekonomické analýzy a na jejich základě je vypracován návrh pro rozvoj managementu, který má sloužit především ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy a upevnění pozice na trhu.
Rizika spojená s marketingovými aktivitami
Jirků, Edita ; Habr, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována problematice řízení rizik spojených s marketingovými aktivitami společnosti Innovatrics s.r.o. Práce se dělí na tři hlavní části. První část se zabývá teoretickými východisky, druhá obsahuje informace o společnosti, představení marketingových aktivit společnosti a analýzu rizik, která jsou s těmito aktivitami spojena. Poslední část práce se věnuje návrhům na minimalizaci rizik marketingových aktivit.
Disparities in Czech and Slovak Accouting Law
Petríková, Monika ; Janíková, Viera (oponent) ; Janíková, Viera (oponent) ; Fedorová, Anna (vedoucí práce)
The diploma thesis theses solve and analyze differencies between the Czech and Slovak accounting legislation. It compares mainly the Act of accountancy in Czech and Slovak republik, the Czech accounting standards and arrangements of the Department of Finance SR dealing with circumstances of account manners for accounting units accounting in the double entry bookkeeping.
Konfigurace a analýza různých typů zapojení bezdrátových sítí 802.11
Harvánek, Lukáš ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá různými typy zapojení bezdrátových sítí. Popisuje jejich možnosti využití v praxi a jejich analýzu pomocí monitorovacího zařízení Airmagnet Laptop Analyser. Dále je zde zkoumána fakultní Wi-Fi síť a vytvořena mapa pokrytí. Práce obsahuje také problematiku rozsáhlých Wi-Fi sítí - Mesh sítě, roaming a hodnotu Quality of Service (Qos).
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Návrh zlepšení marketingové strategie firmy
Duroňová, Petra ; Rovnaník,, Eduard (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzousoučasné marketingové strategie firmy PROFI am BAU CM, spol. s.r.o. Východiskem práce budou teoretické znalosti z marketingu a komunikace. V praktické části chci na základě provedených analýz a výzkumů navrhnout zlepšení a zkvalitnění marketingové strategie s propočtením nákladů.
Rastrová analýza pro GIS nástroj ArcGIS
Hupšil, Radim ; Šilhavá, Jana (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem geografického informačního systému ArcGIS. Zaměřuje se zejména na možnosti jeho rozšíření vlastními nadstavbami a způsob jejich programování. Dále jsou vysvětleny některé základní nástroje rastrové analýzy. Cílem této práce je návrh a realizace vlastního rozšíření ArcGISu, které bude poskytovat sadu nástrojů rastrové analýzy. Inspirací pro návrh je existující rozšíření - Spatial Analyst od firmy ESRI.
Návrh zlepšení interní komunikace při řízení zakázky pro reklamní studio
Wohlgemuthová, Julie ; Řezníčková, Hana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vnitropodnikovou komunikací zaměřenou na průběh řízení zakázky v reklamním a grafickém studiu. V první teoretické části jsou popsány metody, druhy a průběh komunikace ve společnosti. V druhé části se pokusím o jejich hodnocení a nalezení konkrétního řešení, které by vedlo k jejímu zefektivnění.
Hodnocení a odměňování zaměstnanců v pohostinství
BRABEC, Vojtěch
Cílem bakalářské práce je analýza systému hodnocení a odměňování zaměstnanců v pohostinství. Úvod teoretické části se zabývá teorií řízení lidských zdrojů v kontextu hodnocení a odměňování zaměstnanců. Dále teoretická část popisuje systém hodnocení a odměňování zaměstnanců, především principy, chyby, kritéria, metody hodnocení, formy a cíle hodnocení. Praktická část se zabývá prostředím organizací z pohledu managementu, strukturou zaměstnanců a systémem sebehodnocení a odměňování. Poukazuje na momentální problematiku a situaci v tomto sektoru práce. Výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření. Otázky byly zaměřeny na systém hodnocení a odměňování. Získaná data byla analyzována, vyhodnocena a porovnána. Bylo zahrnuto několik návrhů, jak zlepšit systém hodnocení a odměňování.
Analýza řízení zásob v celním skladu
RADILOVÁ, Petra
Hlavním cílem práce je analyzovat postupy při řízení celního skladu jak z hlediska podniků, tak i hlediska celostátního významu celních skladů. Další cíle: sběrem potřebných dat zjistit období s nejvyšším příjmem a výdejem uskladňovaného zboží a provést jejich analýzu a analyzovat problémy ve firmě a navrhnout řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.