Název:
Návrh zlepšení marketingové strategie firmy
Překlad názvu:
Improvement of the Company Marketing Strategy
Autoři:
Duroňová, Petra ; Rovnaník,, Eduard (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzousoučasné marketingové strategie firmy PROFI am BAU CM, spol. s.r.o. Východiskem práce budou teoretické znalosti z marketingu a komunikace. V praktické části chci na základě provedených analýz a výzkumů navrhnout zlepšení a zkvalitnění marketingové strategie s propočtením nákladů.
This diploma work analyzes the current marketing strategy of Profi am Bau CM, spol. Ltd. Resource of the work will be theoretical knowledge of marketing, communication and analysis of findings from internal and external area company. On the basis of the analysis and research I want design improvements and better marketing strategy with calculating costs in the practical part. The guestionnaire will be feedback and it will evaluate the view of company strategy.
Klíčová slova:
marketing; marketingová analýza; marketingová strategie; analyse; communications; Marketing; promotion; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2603