Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Analýza motivace zaměstnanců a návrhy stimulačních nástrojů
Plíšková, Pavla ; Kadlecová, Jarmila (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vliv motivace a stimulace v podniku na pracovní výkon zaměstnanců. Vymezuje pojmy motivace a stimulace, určuje motivační zdroje a stimulační prostředky v podniku. Analyzuje situaci v podniku Backer Elektro CZ. Cílem je zhodnotit užívané motivační nástroje a zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni se základními motivačními faktory. V závěru diplomové práce jsou navrženy změny, které by měly přispět k lepší motivaci zaměstnanců podniku.
Návrh na změnu organizačního řádu společnosti Backer Elektro CZ, a.s.
Plíšková, Pavla ; Tvrdíková, Hana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav organizačního řádu společnosti Backer Elektro CZ. Zaměřuje se především na organizační strukturu. Popisuje ji a poukazuje na určité nedostatky. Obsahuje návrhy možných řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení spolupráce a snížení nákladů podniku v budoucích letech. Hlavním cílem je tedy efektivnější organizování lidského potenciálu.
Návrh na změnu organizačního řádu společnosti Backer Elektro CZ, a.s.
Plíšková, Pavla ; Tvrdíková, Hana (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje současný stav organizačního řádu společnosti Backer Elektro CZ. Zaměřuje se především na organizační strukturu. Popisuje ji a poukazuje na určité nedostatky. Obsahuje návrhy možných řešení zjištěných problémů, které mají vést ke zlepšení spolupráce a snížení nákladů podniku v budoucích letech. Hlavním cílem je tedy efektivnější organizování lidského potenciálu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Mrkvová, Andrea ; Plíšková, Pavla (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Mod Design, s.r.o. V první části vychází práce z teoretických východisek. Tato část pojednává o marketingu jako takovém a nastiňuje proces strategického marketingového plánování. V druhé, praktické části práce, jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je zde analyzováno současné tržní postavení a marketingová strategie podniku. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuji vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
Analýza motivace zaměstnanců a návrhy stimulačních nástrojů
Plíšková, Pavla ; Kadlecová, Jarmila (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vliv motivace a stimulace v podniku na pracovní výkon zaměstnanců. Vymezuje pojmy motivace a stimulace, určuje motivační zdroje a stimulační prostředky v podniku. Analyzuje situaci v podniku Backer Elektro CZ. Cílem je zhodnotit užívané motivační nástroje a zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni se základními motivačními faktory. V závěru diplomové práce jsou navrženy změny, které by měly přispět k lepší motivaci zaměstnanců podniku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Plíšková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.