Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Charitativní projekty organizací zajišťující péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji
LANDOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce s názvem Charitativní projekty organizací zajišťující péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji se zabývá charitativními projekty vytvořenými nestátními neziskovými organizacemi, které zajišťují péči dětem se zdravotním postižením v Jihočeském kraji. Cílem této práce je zmapování charitativních projektů výše zmíněných organizací a zjištění, jak se správně a účelně tyto projekty tvoří, jakých využívají nestátní neziskové organizace postupů a metod. K úspěšnosti realizace těchto projektů se také vztahuje první zvolená výzkumná otázka. Výsledkem bude nejen zjištění, jaké projekty výše zmíněné organizace vytvořily, ale také co je důležité pro úspěšný projekt a zda byla jejich realizace pro organizaci přínosná. V rámci druhé výzkumné otázky budu zjišťovat, jestli existuje optimální postup pro realizaci charitativních projektů nestátních neziskových organizací. Pro výzkumnou část práce byl použit kvalitativní výzkum. Pro samotný sběr informací jsem využila metodu polostrukturovaného rozhovoru, techniku osobního rozhovoru. Pro realizaci výzkumu byl vybrán výzkumný soubor, který je tvořen devíti organizacemi vybranými z řad nestátních neziskových organizací, které zajišťují péči o děti se zdravotním postižením v Jihočeském kraji. Pro nestátní neziskové organizace v této oblasti je obtížnější zajistit dostatečné finanční prostředky na poskytování služeb a zajištění potřebných pomůcek než pro neziskové organizace zřizované státem, a to z důvodu odlišného způsobu financování organizace. Nestátní nezisková organizace má několik možností, jak získat potřebné materiál-ní i nemateriální zdroje. Možnosti nezištné pomoci otevírají charitativní projekty, které pokud jsou úspěšné, pomůžou organizaci k zajištění potřebných zdrojů. Z výzkumu vyplynulo, že k zajištění dostupnosti péče dětem se zdravotním postižením je pro nestátní neziskové organizace velmi důležité vícezdrojové financování a získání podporovatelů jejich projektů, zejména dárců a sponzorů. Na základě výzkumu lze konstatovat, že nestátní neziskové organizace, které zajišťují péči o děti se zdravotním postižením, realizovaly mnoho úspěšných projektů. Výsledky práce mohou být využity jako informační materiál k získání uceleného pohledu na řešenou problematiku charitativních projektů výše zmíněných organizací.
Vliv cause related marketingu na spotřebitele v ČR
Kovářová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Hošková, Libuše (oponent)
Diplomová práce zkoumá vliv cause related marketingových kampaní na spotřebitele v ČR. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je kromě vymezení CRM věnována pozornost i CSR jakožto konceptu, ze kterého se CRM vyvinul. Pro zjištění situace na českém trhu byly analyzovány vybrané CRM kampaně a zjištěny jejich vlastnosti, díky nimž byly kampaně ne/úspěšné. Protože komerční společnosti hodnotí CRM kampaně pouze podle výše vybrané částky, je obtížné zjistit reálný vliv kampaní na spotřebitele. Proto se součástí praktické části práce stal vlastní dotazníkový průzkum s cílem tento vliv kampaní získat od samotných spotřebitelů. Výsledky jsou porovnány s americkými studiemi a jsou shrnuty do tzv. ideální kampaně, která je pro názornost aplikována na vybrané bankovní společnosti.
Analýza financování nestátní neziskové organizace
Scheibingerová, Eva ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je vypracování finanční analýzy neziskové organizace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, problematika a financování neziskového sektoru. Práce se zaobírá také stávající situací a problematikou neziskových subjektů s ohledem na změny související s novým občanským zákoníkem. Praktická část bude věnována popisu a rozboru finanční situace organizace Audabiac o.s. na základě účetních výkazů z let 2009 -- 2012. V závěru práce je organizace hodnocena dle Analýzy spolehlivosti neziskové organizace -- ASNO14.
Hospodaření příspěvkových organizací v návaznosti na finanční plán města Uherský Ostroh v roce 2013
Kašpárková, Martina ; Hálek, Miroslav (vedoucí práce) ; Zouhar, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je ukázat, jak hospodařily příspěvkové organizace ve městě Uherském Ostrohu v roce 2013. Pro tuto práci jsem si vybrala dvě konkrétní příspěvkové organizace, a to dvě mateřské školy z Uherského Ostrohu. V práci se seznámíme nejprve se základními pojmy a charakteristikou příspěvkových organizací z teoretického hlediska. Budeme se zabývat zejména jejich hospodařením v návaznosti na finanční plán města Uherský Ostroh. V závěrečné části práce si provedeme srovnání vybraných příspěvkových organizací, zhodnotíme celkovou situaci z pohledu hospodaření za rok 2013.
Vím, proč volím: Analýza mediální kampaně
Skřebská, Aneta ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mediální kampaně nesoucí název Vím, proč volím, probíhající v roce 2013 a 2014. Cílem této práce je definice nástrojů, které byly použity při tvorbě kampaně, vyhodnocení jejich efektivity a návrh dalších zlepšení. Teoretická část definuje neziskové prostředí a specifika jeho marketingových a PR strategií. Praktická část analyzuje kampaň Vím, proč volím na základě konkrétních použitých nástrojů. Rozebírá tiskovou zprávu a pomocí kvantitativní obsahové analýzy definuje mediální obraz kampaně. Poté konkretizuje možné kroky, vedoucí ke zvýšení efektivity kampaně.
Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s.
Kvasničáková, Eva ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie spolku Fight Club. Jde o neziskovou společnost zaměřenou na výuku karate a poskytování fitness lekcí. Na základě výsledků SWOT analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a dotazníkového šetření bude navržena inovace současné strategie. Výsledkem SWOT analýzy je poloofenzivní strategie. V klubu převažují slabé stránky -- zejména špatná finanční situace, zároveň má množství příležitostí, které může využít. Porterův model prokázal, že postavení mezi současnými konkurenty není jednoznačné. V oblasti bojových sportů má klub na trhu dobré postavení. Konkurenti z oblasti fitness center jsou silnější a klub ohrožují. Hlavním doporučením je přijmout marketingovou strategii a propagovat sálové lekce, jelikož se jedná o hlavní výdělečnou činnost klubu.
Návrh a implementace IS pro centrum volnočasových aktivit
Koudelka, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem informačního systému pro Klub JUNIOR -- centrum dětských zájmových kroužků působící v okrajové části Prahy 4. Jejím cílem je navrhnout a analyzovat varianty pořízení a zavedení in-formačního systému v této organizaci, která dosud žádný IS nevyužívá. Zavede-ním IS by měla být organizace schopna digitalizovat, centralizovat, spravovat a archivovat veškeré informace a dokumenty a celkově zefektivnit svou činnost. Tyto věci lze označit za sekundární cíle práce a její potenciální přínosy. Zvolený způsob pořízení IS navíc dává návod, jakým způsobem lze problematiku řešit v podobných subjektech s charakterem neziskové organizace, což je obecným pří-nosem práce.
Integrovaný záchranný systém České republiky, jeho participace na mezinárodních záchranných operacích a poskytování humanitární pomoci do zahraničí.
LOVIČKA, Štefan
Tato diplomové práce se zabývá zmapováním poskytování humanitární pomoci do zahraničí a zapojení do mezinárodních záchranných operací základních a ostatních složek IZS ČR. Státní humanitární pomoc ČR do zahraničí je realizována z finančních prostředků, které jsou alokovány vládou pro daný rok ve státním rozpočtu do účelové vázané rezervy na humanitární pomoc Všeobecné pokladní správy. Cílem práce je předložit kompletní informace o mezinárodních záchranných misích a o poskytnutí jednotlivých druhů humanitární pomoci do zahraničí. Dílčím cílem bylo zjištění připravenosti ČR při poskytování jednotlivých druhů humanitární pomoci a poukázat na případné nedostatky. Přehled realizovaných zahraničních záchranných operací a poskytnutí humanitární pomoci byl zaměřen na základní složku IZS ČR, která se nejvíce zúčastňuje zahraničních misí a participuje největší mírou na poskytování humanitární pomoci do zahraničí, a to HZS ČR a jeho odřady. Z ostatních složek IZS ČR byl výzkum zaměřen na projekty jedné z nejvýznamnějších a největších neziskových nevládních organizací, kterou je Občanské sdružení ADRA.
Výroční zpráva neziskové organizace - Městská nemocnice v Litoměřicích
Poblová, Jana ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce) ; Ištvánfyová, Jana (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Výroční zpráva neziskové organizace -- Městská nemocnice v Litoměřicích" se zabývá charakteristikou výroční zprávy neziskových organizací, jejími obsahovými náležitostmi, funkcemi a zákonnými předpisy, které se vztahují k tomuto tématu. První část práce obecně vymezuje neziskové organizace a zmiňuje způsoby jejich členění. Cílem druhé části je ukázat na praktickém příkladu konkrétní neziskové organizace-příspěvkové organizace rozbor výroční zprávy včetně vymezení jejích pozitivních a negativních stránek. Po identifikaci problémových oblastí shodně vyplývajících jak z teoretické, tak praktické části práce, byla navrhnuta vhodná doporučení ke zlepšení stávající situace.
Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka
Křikava, Bronislav ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem soukromé neziskové organizace. Jejím cílem je analyzovat současnou pozici soukromého neziskového zařízení zaměřeného na rozvoj zdravých a integraci handicapovaných dětí předškolního věku založeného na principu metody Marie Montessori a navrhnout strategický marketingový plán zaměřený na dosažení dlouhodobé udržitelnosti organizace. Teoretická část vymezuje základní prostor neziskového sektoru. Charakterizuje soukromý neziskový sektor, definuje pojmy marketing, marketingová strategie a základní analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Praktická část představuje Občanské sdružení Pomněnka -- vznik, historii a jeho projekt Montessori Centrum Pomněnka. Na základě provedení a vyhodnocení marketingových analýz, konkurenčního prostředí a marketingového mixu prostředí jsou navrženy konkrétní návrhy a doporučení, které vedou ke splnění cíle práce -- navržení marketingového plánu za účelem dosažení dlouhodobé udržitelnosti organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.