Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 208 záznamů.  začátekpředchozí190 - 199další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
MĚSTSKÝ DŮM NA NÁBŘEŽÍ V PŘEROVĚ
Bělunková, Barbora ; Boháč, Ivo (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
V navržené budově se nachází funkce bydlení, kavárny, knihovny se studovnami a pronajímatelné prostory. V budově je navrženo 5 malometrážních bytů. Dům je složen ze tří části. Železobetonový trakt ve tvaru L . Konzoly,které jsou vetknuté do nosného traktu. Skleněná fasáda,která vyplňuje prostor kolem konzol.Na stavbě jsou použity materialy železobeton,ocel,sklo a plech.
Návrh diagnostické soustavy pro malý dopravní letoun
Harasim, Tomáš ; Bencalík, Karol (oponent) ; Třetina, Karel (vedoucí práce)
Díky tlaku leteckých společností a provozovatelů letadel na snížení provozních nákladů, jsou do systémů letadel intalovány diagnostické soustavy, kterými lze sledovat opotřebení jednotlivých funkčních prvků. Díky tomuto sledování lze ušetřit nejen finanční prostředky vynaložené na údržbu, ale zejména to vede ke zvyšování bezpečnosti celkového provozu letadel. Úkolem práce je navrhnout diagnostickou soustavu pro malý dopravní letoun. K takovému návrhu je potřeba správného pochopení funkcí částí jednotlivých systémů letounu. Část práce je věnována postupu výběru vhodných diagnostických parametrů, v další části se zabývám vhodnými možnostmi jejich snímání. V celkovém shrnutí uvádím diagnostické parametry které jsem zvolil ke snímání a doporučené způsoby jejich měření.
Paměťová média pro archivaci dat
Šicner, Jakub ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Lambertová, Petra (vedoucí práce)
V této práci je popsána problematika správného archivování dat v závislosti na použitém paměťovém médiu. Jsou zde popsány jednotlivé nosiče informací a jejich vlastnosti, které jsou dány konstrukcí a způsobem čtení a zápisu informace. Tato část je rozdělena na dvě hlavní a to podle způsobu zápisu informace na paměťové médium. Poslední část se zabývá architekturou diskových polí a jejich základními úrovněmi. V závislosti na principu činnosti diskového pole jsou zde probrány výhody, nevýhody a použití jednotlivých úrovní a jejich charakteristika.
Prozatimní konstelace 2015
Kadlčák, Šimon ; Vítková,, Lenka (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Autorská kniha Boční pohled na zatmění Slunce je pokusem o artikulaci vlastní tvůrčí metodologie. Prosté slovní deklamace, úryvky opsané z knížek a konceptuální skici lze chápat jako heslovitý doplněk mojí práce posledních několika let. Pokud však náhodou čtenář nic z této práce nezná, měla by kniha fungovat jako autonomní poetický konvolut.
Porovnání úrovně čtení anglického textu u dětí se SPU a bez SPU
KUČEROVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce pojednává o rozdílech ve čtení anglického textu u žáků s dyslexií a bez ní, přičemž se soustřeďuje na aspekty rychlosti, chybovosti a na kvalitu chyb. Cílem práce je kvantitativně srovnat rychlost a chybovost čtení v angličtině u dyslektických a intaktních žáků a nalézt mezi nimi souvislosti. Dále se práce zaměřuje na typ chyb, kterých se dyslektici při četbě v angličtině dopouštějí - ty jsou zkoumány kvalitativně. V první části práce jsou rozebrána teoretická východiska specifických poruch učení, je pojednáno o dyslexii a jejím vlivu na osvojování anglického jazyka a následně jsou navrženy možnosti reedukace dyslexie ve výuce anglického jazyka. V praktické části jsou pomocí zkoušek čtení v anglickém a českém jazyce zjišťovány rychlost a chybovost, které jsou dále porovnávány u dyslektické a srovnávací skupiny. Výsledky práce jsou využitelné jak pro pedagogicko-psychologickou diagnostiku, tak pro výuku angličtiny u žáků s dyslexií.
Doporučená četba na druhém stupni základní školy
SMEJKALOVÁ, Andrea
Cílem diplomové práce na téma Doporučená četba na druhém stupni základní školy je zmapovat současný stav doporučené četby a práce s ní na základních školách v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou rozpracovány a charakterizovány základní pojmy vztahující se k této problematice. Je tedy zaměřena na definici čtenáře, čtenářské gramotnosti, četby, čtení, čtenářství, poté je vymezena doporučená a mimočítanková četba. Dále jsou v této části zaznamenány metody, které slouží k rozvoji čtenářské gramotnosti v hodinách českého jazyka a literatury. V praktické části je naznačen základní výzkum, který byl k této problematice uskutečněn prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s 26 učiteli různých škol. Cílem výzkumu je zjistit, jaký je současný stav doporučené četby na druhém stupni základních škol, zda ji učitelé zadávají, případně jak s ní nadále pracují a využít těchto poznatků pro svoji vlastní pedagogickou praxi.
Rozdíly ve vybraných osobnostních charakteristikách studentů prezenční a kombinované formy studia
Pěnčík, Jan ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá rozdíly ve vybraných osobnostních charakteristikách mezi studenty prezenční a kombinované formy studia. V teoretické části je představena problematika osobnosti obecně, v praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťována existence takových rozdílů a dále provedena analýza možných dopadů na studijní výsledky. Nakonec jsou formulována konkrétní doporučení pro prevenci vzniku případných problémů pramenících z této oblasti.
Vztah mezi čteností knih, sociální skupinou a vrstvou
Novák, Štěpán ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií sociální stratifikace a její využitelnosti pro potřeby marketingu ve vztahu ke čtenářství. Právě z důvodu této využitelnosti je zde také zmíněn a popsán cílený marketing a na to navazující popis segmentace trhu. Cílem praktické části byly analýza a popis knižního trhu, které obsahují dostatek informací seřazených tak, že je možné je využít při uvažování o vstupu na knižní trh, případně při plánování marketingových aktivit. K naplnění tohoto cíle bylo využito publikovaných výsledků empirických výzkumů na toto téma, případně na témata související. Z těchto výzkumů byla vybrána relevantní data, která mají pro splnění cíle největší přínos. Pomocí jejich kombinace a analýzy z účelového úhlu pohledu bylo dosaženo potřebných závěrů. Výsledkem této práce je hodnocení a analýza souboru grafů, které by měly sloužit při rozhodování o vstupu na knižní trh, případně jako přehled o knižním trhu pro jiné účely.
Doporučená četba na prvním stupni základní školy
ŠMIKMÁTOROVÁ, Veronika
Diplomová práce na téma Doporučená četba na prvním stupni základní školy je zaměřena na zmapování dnešní situace doporučené četby. Teoretická část se zabývá charakteristikou a vymezením základních pojmů tohoto tématu, tedy čtenářem, dětským čtenářstvím, čtenářskou gramotností a mimočítankovou a doporučenou četbou. Výzkum je zaměřen na učitele prvního stupně základních škol a je založen na dotazníkovém šetření. Cílem výzkumu je zjištění, jaké postavení má v současné době doporučená četba na prvním stupni základní školy, zda je zadávána a jak ji učitelé organizují.
Možnosti působení literárního textu na vývoj osobnosti. Pohádka a její výchovné aspekty
HOULÍKOVÁ, Ivana
Předkládaná bakalářská práce se zabývá tématem pohádky a její funkcí při výchově dítěte. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o problematice pohádky, jejím vzniku, funkcích, tzv. bojích o pohádku a o vlivech pohádky na dítě. Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření na téma Pohádka jako prostředek výchovy, její vliv, funkce a vnímání dětmi v mateřské škole. Praktická část dále obsahuje tematický plán na téma Porozumění dané pohádce dětmi z mateřské a základní školy a případné rozdíly mezi těmito věkovými kategoriemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 208 záznamů.   začátekpředchozí190 - 199další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.