Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v řízení firem
Doubrava, Tomáš ; Heinz, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza personálního marketingu vybrané společnosti se zaměřením na studenty VŠ. V teoretické části je postupováno od vysvětlení obecných pojmů až ke konkrétním popisům využitých analýz. Po provedení všech analýz v praktické části jsou v závěru diplomové práce navrhnuta vhodná řešení ke zlepšení současné situace personálního marketingu vybrané společnosti s důrazem na segment studentů VŠ.
Personální marketing v centrech sdílených služeb
Svoboda, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu v prostředí center sdílených služeb, a to zejména jeho externí částí v podobě získávání studentů a absolventů vysokých škol. Jejím hlavním cílem je navrhnout vylepšení strategie personálního marketingu konkrétní společnosti. K tomu účelu jsou v teoretické části definovány klíčové pojmy v oblasti personálního marketingu jako pověst zaměstnavatele a employer branding a také v oblasti center sdílených služeb neboli Shared Services Centers (SSC). Po definování toho pojmu je popsán sektor sdílených podnikových služeb v ČR, pro zdůvodnění jejich potřeby provádět efektivní personální marketing zaměřený na studenty a absolventy. V praktické části je provedeno zhodnocení současného přístupu společnosti k personálnímu marketingu analýzou jeho jednotlivých prvků a pomocí porovnání s konkurencí. Poté jsou na základě dotazníkového šetření mezi cílovými skupinami vyvozeny doporučení pro úpravu současné strategie HR marketingu zkoumané společnosti.
Získávání pracovníků do Call centra RWE
Popovičová, Jasmína ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Honsová, Pavlína (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat proces získávání zaměstnanců do Call centra RWE, prozkoumat zatím nevyužitý dílčí trh práce, identifikovat silné a slabé stránky obou těchto oblastí a navrhnout doporučení ke zlepšení stávající situace. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny pojmy a východiska týkající se problematiky získávání zaměstnanců. Praktická část obsahuje popis společnosti a aktuální situaci v oblasti získávání zaměstnanců. Dále je vyhodnocen průzkum mínění studentů, jehož jednotlivé části byly zaměřeny na zaměstnávání studentů, atraktivitu pozice operátora a RWE jako zaměstnavatele a hodnocení vizuálu náborové kampaně. V poslední části jsou formulovány silné a slabé stránky procesu získávání a navržena doporučení, která by napomohla k zlepšení tohoto procesu.
Možnosti využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů
Libertin, Daniel ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá internetovými sociálními sítěmi a způsoby jejich využití v řízení lidských zdrojů. Cílem práce je na základě obsahové analýzy sociálních sítí a vyhodnocení výzkumu mezi organizacemi v ČR formulovat doporučení k efektivnější aplikaci internetových sociálních sítí či jejich nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů. Vedle toho studie identifikuje potenciál využití jednotlivých internetových sociálních sítí v konkrétních personálních činnostech. Práce sestává z části teoretické a části analytické. V teoretické části jsou nejprve popsány sociální sítě jako celek a poté je předložena deskripce jednotlivých nejpoužívanějších sítí. Analytická část se skládá ze tří kapitol: první z nich představuje obsahovou analýzu potenciálu využití sociálních sítí v příslušných personálních činnostech, druhá kapitola přináší popis a analýzu výsledků výzkumu na téma využití sociálních sítí v personální praxi českých organizací, a třetí obsahuje srovnání výstupů obou analýz, na jehož základě jsou formulována doporučení k efektivnějšímu uplatnění sociálních sítí v HR. Ze srovnání výstupů obou analýz vyplynulo, že využití v praxi odpovídá potenciálu pouze v případě LinkedInu, který je zdaleka nejrozšířenější sociální sítí v českých organizacích. Druhou nejpoužívanější sítí je Facebook, míra jeho využití ovšem plně neodpovídá možnostem, které nabízí, což v ještě větší míře platí i o dalších sociálních sítích, zejména pokud jde o jejich uplatnění v náboru pracovníků a HR marketingu, které skýtá ze všech personálních činností nejvyšší potenciál. Mezi návrhy, které práce formuluje pro účely využití sociálních sítí v personální praxi organizací v ČR, tedy patří především větší diverzifikace těchto nástrojů v náboru a HR marketingu, vedoucí k možnostem oslovení různých typů uchazečů o zaměstnání a k budování zaměstnavatelské značky, či ověřování informací o uchazečích na rozličných sociálních sítích, tedy pomocí co nejvíce zdrojů.
Efektivita nástrojů komunikace v HR marketingu
Doan, Ngoc Han ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Cílem této práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v HR v Komerční bance a.s. a jejich efektivitu. Následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití HR marketingových nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Pro tvorbu teoretické části se využívá metod rešerše odborné literatury a kompilace. Pro získání dat k měření efektivnosti se využívá metody dotazníkového šetření na specifické skupině, a to studentů a budoucích absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze.
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Vogl, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívá vybraná společnost, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření mezi studenty a absolventy vysokých škol a mezi zaměstnanci vybrané společnosti.
Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Slanina, Petr ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit přínos pracovních veletrhů pro zlepšení značky zaměstnavatele společností, které chtějí být vnímány jako perspektivní zaměstnavatel. V práci se pokusím spojit teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu a z oblasti výstav a veletrhů. V praktické části se poté pokusím zhodnotit přínos netradičního veletrhu Career Days každoročně pořádaného studentskou organizací AIESEC, zejména pak jeho konkurence schopnost v dnešním prostředí.
Modern methods of employees‘ sourcing
Levrincová, Vieroslava ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Zaicová, Mária (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit přehled moderních metod získávání zaměstnanců, které vznikly jako odpověď na aktuální trendy na trhu práce a hlavních zásad jejich úspěšného použití. Úvodní část práce je věnovaná detailnímu popisu procesu získávání zaměstnanců, jeho významu v rámci řetězce ostatních náborových aktivit a popisu tradičních metod komunikace s uchazeči. Jádro diplomové práce pojednává o aktuálních trendech na trhu práce a moderních metodách získávání zaměstnanců, konkrétně pak o korporátních kariérních stránkách, sociálních a profesionálních sítích a okrajově i o virtuálních realitách a online hrách. V praktické části budou ověřené teoretické zásady na konkrétním příkladu společnosti Danone, a.s. s cílem vyhodnotit strategii získávání zaměstnanců této společnosti a navrhnout optimalizační řešení identifikovaných nedokonalostí.
HR marketing a jeho souvislost s recruitmentem
Vejplachová, Iva ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Hyťha, Pavel (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat personální marketing v daném podniku a popsat jeho souvislost se získáváním a výběrem pracovníků. Teoretická část je zaměřena na seznámení se s pojmem personálního marketingu a procesu recruitmentu a je orientována na podrobnější popis personálních činností. Tato část vznikla nastudováním odborné literatury. Praktická část je věnována personálnímu marketingu a procesu recruitmentu v Československé obchodní bance, a.s. Na základě popisu jednotlivých činností, jejich analýzy a srovnání s Komerční bankou a Českou spořitelnou předkládám doporučení pro zlepšení a optimalizaci tohoto procesu. Záměrem práce je navrhnout opatření, která posílí vnímání značky ČSOB jako kvalitního zaměstnavatele a pomůžou při získávání větších množství kvalitních kandidátů z pracovního trhu.
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Kollerová, Kristýna ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vyjasnit podstatu a přínos užívání marketingového přístupu a konkrétních nástrojů a prostředků marketingu pro oblast lidských zdrojů a analyzovat obsah a vzájemnou provázanost dvou směrů HR marketingu, externího a interního. Práce má dále aplikovat teorii budování značky na specifický případ značky zaměstnavatele. Součástí práce je výzkum ve společnosti Nutricia (FMCG), který má ukázat, co firma dělá pro svůj HR marketing a jak je vnímána jako zaměstnavatel na interním a externím trhu práce. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné literatury a odborných článků. Pro praktickou část výzkumu byla použita analýza materiálů poskytnutých společností Nutricia a písemné dotazování. Závěr práce shrnuje přínos marketingového přístupu k HR, jeho propojení v rámci celkového marketingového mixu a současný reálný stav.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.