Název: Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Překlad názvu: Employer brand building through job fairs on the example of Career Days job fair
Autoři: Slanina, Petr ; Říha, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AIESEC; Employer branding; HR Marketing; Personální Marketing; pracovní veletrh; Značka zaměstnavatele; AIESEC; Employer Branding; HR marketing; Job fair; Personnel marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35707

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-162406


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-11-26, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet