Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Protestní paradigma: Rámcování hnutí Black Lives Matter a nastolování agendy v českých médiích
Vogl, Marek ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Končelík, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rámcováním hnutí Black Lives Matter a s ním spojených protestů v českých zpravodajských médiích. Cílem této práce je za pomoci kvantitativní obsahové analýzy rámců odhalit způsob, jakým česká média informovala o hnutí Black Lives Matter. Teoretická část práce se věnuje teorii sociální a mediální konstrukce reality Bergera a Luckmanna, která plní roli zastřešující teorie. Dále se věnuje teorii nastolování agendy (agenda setting theory), kterou rozšiřuje o koncept rámcování (framing theory). Teorie nastolování agendy popisuje schopnost masových médií ovlivňovat významnost témat v očích veřejnosti. V teoretické části je také popsána stručná historie hnutí Black Lives Matter a události, které vedly k jeho vzniku. Dále je představen vztah masových médií k rasismu a je představen koncept protestního paradigmatu. Dále práce popisuje předchozí poznatky studií protestního paradigmatu, ze kterých následně vychází ve své analytické části. Metodologická část pak prezentuje výzkumný cíl, otázky a hypotézy, definuje výzkumný soubor a užitou metodu výzkumu včetně charakteristiky jednotlivých proměnných. V analytické části práce jsou pak prezentovány výsledky výzkumu, které jsou dány do souvislostí s předchozími poznatky studií protestního paradigmatu a následně interpretovány v...
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Vogl, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovanosti jeho zaměstnanců a definici využívaných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívá vybraná společnost, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření mezi studenty a absolventy vysokých škol a mezi zaměstnanci vybrané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.