Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika
Prchlík, Václav ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika se věnuje problematice informování veřejnosti o bezpečnostně politických tématech na území České republiky. V teoretické části jsou vymezeny pojmy politická a institucionální komunikace. Dále je představena Severoatlantická aliance z hlediska její role, aktivit a vztahu k České republice. V praktické části se věnuji deskripci hlavních komunikačních kanálů Severoatlantické aliance na území naší republiky a vymezení prioritních komunikačních témat a cílové skupiny komunikace NATO. Věnuji se jak globálním, tak i lokálním informačním platformám, mezi něž patří internetové či facebookové stránky, informační centrum či speciální akce vztahující se k NATO. V závěrečné části analyzuji obsah vybraných komunikačních kanálů ve vztahu k prioritním komunikačním tématům a České republice.
Persvazivní komunikace potravinářských firem v edukativní oblasti
Mikulka, Jan ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce na téma Persvazivní komunikace potravinářských firem v edukativní oblasti se zabývá komunikačními aktivitami, které vyvíjejí potravinářské firmy na studenty středních odborných škol a učilišť, budoucí profesionály v oblasti gastronomie. Cílem práce je prozkoumat persvazivní techniky a prostředky, které firmy používají k ovlivňování v edukativní oblasti. Součástí výzkumu je deskriptivní analýza komunikace na tyto cílové skupiny. Důraz je kladen na jazykovou analýzu, která je třeba pro dešifrování marketingových sdělení, které jsou umístěny ve školních materiálech a prostorách školy. Nastíněna je i situace problematiky reklamních sdělení ve školních učebnicích na obecné rovině. Součástí práce je také vyjádření zaměstnankyně Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy, autorky učebnice Technologie přípravy pokrmů a profesionálních šéfkuchařů.
Evoluce komunikačních činností u žáků 1. - 3. ročníku na základní škole
Babušová, Gabriela
Disertační práce s názvem Evoluce komunikačních činností u žáků 1.-3. ročníku na základní škole vychází z dosavadních poznatků k tématu a předkládá vlastní poznatky získané výzkumem, který se zaměřuje na oblast komunikační výchovy, na rozvoj komunikačních činností ve výchovně- vzdělávacím procesu a na vzdělávání českých a vietnamských žáků ve vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace. V teoretické části rigorózní práce systematizuji dosavadní poznatky vztahující se k tématu a považuji je za východiska pro výzkumnou část práce. Hlavním cílem práce je na základě výzkumných šetření vytvořit a předložit komplex vypovídající o evoluci komunikačních činností u žáků mladšího školního věku během 1. vzdělávacího období s přihlédnutím ke vzdělávání žáků vietnamského etnika. Výzkumné téma je dále rozpracováno do dílčích cílů, k jejichž naplnění práce směřuje. Praktická část je zaměřena na deskripci projektu výzkumu, výzkumných šetření, vyhodnocení údajů a poznatků získaných z vlastní pedagogické praxe. Intencí práce je i snaha přispět k obohacení pedagogické teorie a praxe předložením podkladů, které by mohly být použity ve výuce didaktiky v pregraduálním vysokoškolském studiu a následně i v běžných třídách základních škol, v nichž se vyskytují žáci s cizím mateřským jazykem. Prostřednictvím této práce předkládám...
Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012
Vacíková, Martina ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Vybrané komunikační aktivity společnosti Walmark v letech 2011-2012 je deskripce komunikačních aktivit této společnosti, která je tradičním výrobcem doplňků stravy. Cílem práce je popsat specifika marketingové komunikace společnosti na bázi teoretického základu, který je platný pro tržní segment, v němž podniká. Společnost komunikuje všemi prostředky marketingového mixu, z čehož plyne její komplexní strategie. Práce tedy analyzuje tyto základní prostředky. Při deskripci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, které společnost Walmark využívá, je kladen důraz na nejvíce visibilní kanály. Kromě toho práce zmiňuje legislativní omezení, která jsou platná pro propagaci doplňků stravy. Na základě primárního výzkumu hodnotí, zda je značka a její komunikace mezi spotřebiteli známá, a rovněž zkoumá zaměření komunikace v rámci produktového portfolia. Vedle doplňků stravy vyrábí společnost volně prodejné léky. Tato bakalářská práce se primárně zaměřuje na komunikaci v oblasti doplňků stravy, propagaci volně prodejných léků zmiňuje v případě televizní reklamy, a to z důvodu odlišného přístupu ke kreativitě a obsahu vysílaných sdělení směrem ke spotřebitelům.
Kampaň Šprechtíme v letech 2011-12
Blažková, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Předmětem bakalářské práce je popis a následná analýza komunikačních aktivit, které proběhly v rámci kampaně Šprechtíme v letech 2011 - 2012. Kampaň zadalo v dubnu 2011 velvyslanectví Spolkové republiky Německo spolu s velvyslanectvím Rakouska a dalšími partnery. Účelem kampaně je podpora výuky německého jazyka v České republice. Hlavní výhodou znalosti němčiny je dle zadavatelů kampaně možnost lepšího pracovního uplatnění, protože německé a rakouské firmy v ČR vytvořily téměř 125 tisíc pracovních míst. Dále je to například možnost snáze se domluvit na dovolené v Alpách. Zmapování komunikačních aktivit je doplněno dílčími hodnoceními, dále hodnocením kampaně jako celku. Poslední část práce je věnována doporučením autorky, které aktivity by bylo potřeba změnit nebo posílit.
Muzejní marketing: komunikační aktivity Victoria and Albert Museum v Londýně v akademickém roce 2011/2012
Freitagová, Martina ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Po velkém rozkvětu muzeí v osmdesátých a devadesátých letech, který se vyznačoval četnými novými výstavbami muzeí, se stále častěji hovoří o prodeji muzejního materiálu i o úplném zavírání muzeí. Také funkce, která je umění v rámci muzeí připisována, změnila význam těchto institucí ve společnosti. Muzea se stala socializačními platformami a jejich sbírky předmětem diskuzí. Jejich role se plně přeorientovala na službu veřejnosti. Chronický nedostatek financí spolu s měnící se povahou a účelem muzeí zvýšil požadavek na úspornost a ještě více podtrhl nutnost profesionální marketingové komunikace, která je založena především na porozumění veřejnosti. Tato práce analyzuje marketingové aktivity Victoria and Albert Museum v Londýně, které jako jedno z prvních začalo přistupovat k veřejnosti jako klíčovému faktoru v utváření role muzea. Rozbor komunikačního mixu se opírá o analýzu místa a budovy muzea, jeho financování a o studium cílových skupin. Důraz je kladen na vývoj a užívání značky, tiskovou a venkovní reklamu a také podlinkové aktivity se zvláštní pozorností věnovanou on-line komunikaci. Přínosem této bakalářské diplomové práce čerpající výlučně z cizojazyčné odborné literatury a reflektující nové společenské trendy je představení příkladné marketingové komunikace světového muzea v českém...
Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011
Kořínková, Tereza ; Maršík, Josef (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Evropy 2 za rok 2011" pojednává o rádiu Evropa 2 jako subjektu na rozhlasovém trhu a zároveň se věnuje jeho komunikačním aktivitám, kterými se v roce 2011 prezentovalo. Cílem práce je tak vytvořit ucelený obraz o těchto aktivitách a pozici rádia na trhu. Práce je strukturována do tří hlavních kapitol, přičemž nejprve se věnuje teoretické části, kde je popsáno zázemí stanice, její historie a také charakteristika, včetně programové struktury, poslechovosti a cílové skupiny Evropy 2, ale i SWOT analýzy, která objektivně i subjektivně identifikuje silné a slabé stránky, příležitosti a možná ohrožení rádia. Dále následuje samotný rozbor marketingové komunikace, popis jednotlivých komunikačních kanálů stanice, ale i představení nejvýznamnějších osobností, které jsou pro její image klíčové. Součástí této práce je i analýza jednotlivých vizuálů a televizních spotů, které byly uvedeny během největších kampaní minulého roku. V rámci praktické části je uvedeno i zhodnocení marketingové komunikace jako celku, které nastiňuje i možná zlepšení propagace rádia.
Marketingové strategie neziskové organizace CDO
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Machová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii neziskové taneční organizace CDO. V teoretické části práce je definován právní prostor působení neziskových organizací, následně jsou popsány všechny části rozšířeného marketingového mixu. Meritum výzkumné části práce se věnuje komunikačním aktivitám společnosti, přičemž jejich úspěšnost je zkoumána pomocí dvojího dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení autora na zlepšení efektivity aktivit CDO.
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Luu, Linda ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou komunikační aktivity konkrétních luxusních značek, a jejím cílem je popsat a analyzovat metody, jakým komunikují konkrétní luxusní značky. Tato práce popisuje způsob sdělování informací a komunikace luxusních módních domů. Jako konkrétní případy jsem zvolila komunikační aktivity dvou předních světových módních domů francouzského původu, a jsou to značky Louis Vuitton a Dior. V teoretické části práce jsem se zaměřila na popis luxusní značky, moderního marketingu a marketingového mixu luxusních značek. Druhá část práce je zaměřena konkrétní módní domy, jejich historii a vývoj, a hlavně jejich komunikační aktivity. Součástí práce je analýza dat MML-TGI ze školní databáze, a také analýza vlastního dotazníkového šetření o vnímání konkrétních luxusních značek.
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Novotná, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chalupský, Martin (oponent)
Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit společnosti RWE a jejich úspěšnosti na základě průzkumů veřejného mínění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.