Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kdo je designér
Dohnalová, Kateřina ; Staňková, Hana Grulichová (oponent) ; Kubíková, Zuzana (vedoucí práce)
Do jaké míry je člověk sám o sobě designérem? Kde je hranice, která určuje kdo a proč je designér? Není designér každý z nás? Smyslem bakalářské práce je odpovědět na tyto obecné otázky. Autorka přitom vychází z vlastní dlouhodobé zkušenosti s provozem hospody, kdy se na základě zúčastněného pozorování snaží re-designovat procesy, které jsou základem fungování tohoto místa. Jako zaměstnankyně má větší potenciál vyřešit stávající problémy, které se jí zdají být nesmyslné při výkonu práce, či navrhnout jejich řešení tak, aby byly přívětivější a udržitelnější pro zaměstnance, ale braly by v potaz i zaměstnavatele a komunitu, která dané místo navštěvuje. Dlouholetý zaměstnavatel nebo přizvaný profesionál (designér) danou práci nevykonává, tudíž není schopen adekvátně zhodnotit situaci a navrhnout tak smysluplné řešení.
Chanel revolution
Šťovíčková, Zina ; Jančík, Jiří (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Tématem bakalářské práce je francouzská módní návrhářka a především inovátorka v mnoha směrech a odvětvích Gabrielle Chanel. Tato dáma se narodila ve století, kdy ženy ještě neměly mnoho práv, bylo na ně pohlíženo pouze jako na manželky a nepředpokládalo se, že budou kdy pracovat. Chanel byla velmi razantní a soběstačná žena a rozhodla se tento předsudek změnit. Hlavním úkolem práce je proto snaha objasnit v čem spočívá její originalita, jakým způsobem ovlivnila a změnila nejen světovou módu a jakými inovacemi obohatila tehdejší módní průmysl. Práce je pojata jako biografie Chanel a usiluje o vystižení jejích nejvýznamnějších počinů, kterými se zapsala do podvědomí nejen francouzského národa, ale celého světa. Toho dosáhla především svou originalitou a vůlí být nezávislá, což bylo zapříčiněno zejména smutným dětstvím, neštěstím v lásce a tehdejšími poměry ve společnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
There's black and white, day and night, good and evil, yin and yang. It all just balances itself out.
Ilič, Risto ; Kořínková, Jana (oponent) ; Mazanec, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem “There’s Black and White, Day and Night, Good and Evil, Ying and Yang” navazuje na tříletou existenci kolektivu “Ugly Brno” a jeho tvorbu, která vychází ze stále aktuálního, místního fenoménu redesignování reklamních poutačů, bannerů a štítů v rámci výloh brněnských (malo)prodejců, sídlících v centru města. Konkrétně se zaměřuje na nově se objevující designy, kombinující černou a bílou barvu. Výstupem této bakalářské práce je video – fiktivní interview, ve kterém jsou Černá a Bílá personifikovány jako dvě sebevědomé, excentrické osobnosti, kvazi-experti dnešní vizuální kultury a ultimátní garanti vkusu, kteří si podmanili město Brno svými realizacemi. Cílem práce je rozkrýt mytologii za oblíbeností černobílé kombinace v kontextu vizuální kultury, konkrétně v grafickém designu, a její souvislost s problematikou gentrifikace a kapitalismu. Dalším cílem je vytvořit pomocí sarkasmu a ironie reflexi kultury, jejíž hodnotami je elitářství, workoholismus, perfekcionismus, přehlížení alternativ a důraz na efektivitu. Čím to, že právě v takové kultuře dosahuje černobílost větší popularity než kdy jindy v minulosti?
Multifunkční kulturní centrum "Creative City" Brno
Sekaninová, Jitka ; Novák,, Petr (oponent) ; Vojtová, Lea (vedoucí práce)
Tématem práce je radikální přestavba a dostavba unikátního brownfieldu pro kulturní účely, kreativní inkubátor, podnikání a bydlení. Objekt je bývalá káznice nedaleko centra města mezi ulicemi Bratislavská, Soudní a Cejl. Jedná se o historickou budovu, která je v současné době nevyužívaná. Areál pro začínající mladé podnikatele v oblasti kultury, má sloužit jako centrum pro širokou uměleckou veřejnost, zejména z oblasti tzv. kreativního průmyslu jako jsou architekti, designéři, malíř, sochaři, ale i hudebníci, návrháři či vývojáři počítačových her. Budova je historicky cenná, zejména díky klenbám v původní staré části objektu, které zůstávají v největší možné míře zachovány. Vybourána byla pouze část západního křídla, aby zde mohla vzniknout nová výrazná forma ve tvaru krystalu, která veřejnost upoutá zejména ze strany od Cejlu, odkud by kreativní centrum mohlo jinak být snadno přehlédnuto. Tento krystal se stal dominantou objektu a slouží jako hlavní vstup. Novější, méně cenná část areálu z ulice Bratislavská, byla zbourána, aby zde mohlo být vybudováno podzemní parkoviště a nové přístavby sloužící komerčním a administrativním účelům. Přístavby jsou dvě provozně a stavebně oddělené budovy, což umožnilo celý areál otevřít. Koridor, který mezi sebou tyto přístavby vytváří, se směrem k původnímu objektu rozšiřuje a tím vtahuje kolemjdoucí ze strany laické veřejnosti přes atraktivní před-prostor do samotného kreativního centra. Původní dispoziční dvoj-trakt jednotlivých křídel zůstal zachován, což do značné míry ovlivnilo jejich funkční využití. Ve stávajících dvou patrech se nacházejí zejména ateliéry a dílny pro umělce, dále pak multifunkční sál, design market a divadelní sál se zkušebnami. Do nástaveb je situována další část ateliérů, umělecká škola s kreslírnami a studovnami a pronajímatelné prostory. Ve vrchních patrech západního křídla včetně krystalu jsou vybudovány malometrážní byty určené zejména pro umělce z kreativního centra.
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
Proces tvorby a distribuce portfolia grafického designéra
Denisova, Alexandra ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je ukázat kompletní proces tvorby portfolia grafického designéra. Poukazuje na důležitost portfolia jako zásadního nástroje každého designéra. Teoretická část popisuje téma designu v širším kontextu, konkrétně vysvětluje pojem grafického designu, kreativity a vysvětluje obecné výhody vlastnění portfolia. Zároveň se detailně zabývá designovým procesem jakožto nejdůležitější částí jakéhokoli navrhování. V praktické části jsou tyto znalosti aplikovány na reálné příklady a fáze a analyzují se nástroje a techniky, které se obvykle v tvůrčím procesu používají. Výsledkem práce je na příkladu vytvoření osobního portfolia nastínění celého procesu tvorby portfolia a jeho distribuce.
Ceny stavebních prací a stavebních objektů
Procháska, Martin ; Prak, Michal (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat rozpočet vybraných položek rodinného domu na základě vlastní výkresové dokumentace. Vysvětlit podstatné pojmy a demonstrovat, jak se postupuje při tvorbě položkového rozpočtu. Závěrem rozebrat vybrané položky zaměřené na materiály a porovnat je s místními dodavateli.
Chanel revolution
Šťovíčková, Zina ; Jančík, Jiří (vedoucí práce) ; Machleidtová, Silva (oponent)
Tématem bakalářské práce je francouzská módní návrhářka a především inovátorka v mnoha směrech a odvětvích Gabrielle Chanel. Tato dáma se narodila ve století, kdy ženy ještě neměly mnoho práv, bylo na ně pohlíženo pouze jako na manželky a nepředpokládalo se, že budou kdy pracovat. Chanel byla velmi razantní a soběstačná žena a rozhodla se tento předsudek změnit. Hlavním úkolem práce je proto snaha objasnit v čem spočívá její originalita, jakým způsobem ovlivnila a změnila nejen světovou módu a jakými inovacemi obohatila tehdejší módní průmysl. Práce je pojata jako biografie Chanel a usiluje o vystižení jejích nejvýznamnějších počinů, kterými se zapsala do podvědomí nejen francouzského národa, ale celého světa. Toho dosáhla především svou originalitou a vůlí být nezávislá, což bylo zapříčiněno zejména smutným dětstvím, neštěstím v lásce a tehdejšími poměry ve společnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.