Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
Modely pro podporu rozhodování managementu destinace cestovního ruchu
STUDENÝ, Zdeněk
Tato diplomová práce se zaměřuje na uplatnění systémového myšlení a jeho metod do oblasti cestovního ruchu, a to konkrétně do problematiky rozhodování v rámci destinačního managementu a jeho organizací. Hlavním cílem této diplomové práce bylo vytvoření modelu pro podporu rozhodování organizace destinačního managementu a plánování udržitelného a odpovědného rozvoje cestovního ruchu v destinaci. Dílčím cílem pak bylo vytvoření zjednodušeného modelu, ve kterém byla provedena ukázková simulace daného systému. Dílčí cíl byl aplikován na destinaci Český Krumlov. Přínos práce spočívá v nalezení optimálních rozhodnutí, politik a jednotlivých nastevní procesů tak, aby bylo možné zhodnotit následné dopady a řídit rozvoj cestovního v dané destinaci a také směřovat k udržitelnosti.
Sdílený pracovní prostor pro spolupráci zákazníka s návrhářem
Studený, Zdeněk ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a vytvoření uživatelského rozhraní pro spolupráci klienta s designérem, které bude motivovat ke kontinuální spolupráci namísto jednorázových úkolů. Pro motivaci klienta je použitý koncept gamifikace, který se zabývá aplikováním herních mechanik do produktivních činností. Rozhraní je realizováno formou webové aplikace, jež si klade za cíl vytvořit u klienta návyk k jejímu pravidelnému používání a poté jej vybízí k dalšímu vývoji projektu. Provedené uživatelské testování ukázalo, že aplikace pomáhá lépe pochopit proces práce na projektu a úspěšně vyzývá klienta k dalšímu vývoji projektu.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
STUDENÝ, Zdeněk
Tato bakalářská práce je věnována privátním značkám ve vybraném maloobchodním řetězci na českém trhu. Hlavním cíle práce je zhodnotit postavení privátních značek na základě spotřebitelského vnímání pozice značek. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku značek a zaměřuje se hlavně na privátní značky. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, který je proveden elektronickou formou. Na základě výsledků výzkumu byly obchodnímu řetězci navrženy možná doporučení pro rozvoj privátních značek.

Viz též: podobná jména autorů
4 STUDENÝ, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.