Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 185 záznamů.  začátekpředchozí147 - 156dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Japanese robotics: trends and perspectives
Kóšová, Jana ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá japonskou robotikou. Popisuje aktuální trendy v japonské robotice a její perspektivy do budoucnosti. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, jakými jsou robot a robotika. V závěru první části je popsaný vývoj japonské robotiky. Druhá část popisuje aktuální trendy v japonské robotice. Práce se zaměřuje na odvětví humanoidních robotů a automobilový průmysl. Třetí část popisuje perspektivy, které pro Japonsko plynů z robotiky. Práce vidí hlavní perspektivy v technologizaci medicíny a ve vývoji umělé inteligence.
Nové trendy ve využívání kulturních památek na příkladu Hrádku u Nechanic
Dobřenská, Lucie ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Svoboda, Milan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na trendy ve využívání hradů a zámků zpřístupněných veřejnosti v rámci cestovního ruchu s cílem aplikovat získané poznatky na státní zámek Hrádek u Nechanic. Pro dosažení cíle bylo využito kombinace primárního a sekundárního výzkumu. První část práce (kapitoly 1--3) pojednává o obecných trendech v odvětví cestovního ruchu, kulturním cestovním ruchu, využití hradů a zámků obecně a především na základě osobních rozhovorů s odborníky identifikuje hlavní kvantitativní a kvalitativní trendy. Druhá část práce (kapitoly 4--6) se věnuje Hrádku u Nechanic, jeho marketingovému mixu, vyhodnocení a porovnání zde provedených dotazníkových šetření (z let 2004, 2009, 2010 a 2011) a uvádí doporučení pro další prezentaci památky a její rozvoj. Ta v současné době čelí mj. poklesu návštěvnosti, poklesu růstové dynamiky průměrných tržeb, zvýšené konkurenci ze strany ostatních atraktivit, zpochybňování tradiční kulturně-výchovné role památek či požadavkům na využívání zákaznicky orientovaného marketingového přístupu. Odpovědí na tento vývoj je inovace stávajícího produktu a zavedení nových produktů, zkvalitňování doplňkových služeb a širší zapojení do života regionu.
Analýza trhu v segmentu CRM
Illetško, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem práce je popsat CRM, neboli řízení vztahů se zákazníky. Řízení vztahů se zákazníky je nejen součástí podnikových informačních systému, ale mělo by se k této pro-blematice přistupovat jako k celopodnikové politice při interakci se zákazníkem. Práce pojednává o architektuře CRM systému a jeho přínosech pro firmu. Je zde popsán vývoj CRM od systémů papírové databáze až po komplexní CRM systémy. Následuje kapitola s trendy CRM, která popisuje, kam se bude oblast CRM v blízké budoucnosti ubírat. Jsou zde tedy krátce popsány pojmy Social CRM, Cloud Computing, Software as a Service, integrace s aplikacemi třetích stran, outsourcing a závěrem využití mobilních zařízení. Dále je cílem práce popis a analýza trhu CRM v České Republice. Popsány jsou základní faktory při výběru řešení, překážky při implementace CRM a výčet produktů na trhu. Závěrem je charakterizováno pár produktů CRM. Pro výběr popisovaných produktů jsou nastavena kritéria, na základě kterých jsou jednotlivé produkty vybírány a dále hod-noceny.
Trendy v internetovém marketingu
Linc, Zdeněk ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Peterka, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem nových trendů v internetovém marketingu. V teoretické části pak popisuje současný vývoj internetového marketingu v oblastech, kterými je display reklama, kontextová reklama, SEO, sociální sítě, mobilní marketing, slevové portály, cenové srovnávače a popisuje jejich přínosy do celkové koncepce marketingu. V praktické části je pak dopodrobna rozebráno testování tělového mléka Garnier, které bylo uskutečněno pomocí internetu. V praktické části pak je po jednotlivých bodech využito poznatků z teoretické části o chování internetových uživatelů a zároveň je i na základě dosažených výsledků provedena analýza. Praktická část pak prokazuje výhody internetu pro testování produktů a naznačuje tak směr, kterým by se mohl marketing na internetu ubírat.
Současné trendy ve vzdělávání manažerů
Fürbacherová, Květa ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Teoretická část práce pojednává o vzdělávání jako takovém, navazuje vzděláváním dospělých lidí a vyvrcholuje vzdělávacími trendy v oblasti manažerské, jak z dob minulých, tak ze současnosti. Praktická část se zabývá srovnáním třech škol, a to na základě kvalitativního popisu, analýzy, komparace a syntézy. Výsledkem práce je pak zodpovězení otázek, zda školy kladou stejný důraz na stejné předměty a je-li náplň těchto předmětů na jednotlivých školách shodná. Zároveň obsahuje doporučení, jakým směrem dále analyzovat, abychom dosáhli větší vypovídající schopnosti.
Nové trendy v marketingových komunikacích
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kotlasová, Leona (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
Průmyslový sektor v Číně - současný stav, problémy a perspektivy
Abrahám, Miroslav ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Knotková, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na průmyslový sektor čínské ekonomiky, který je důležitý z hlediska svého výkonu také pro zahraniční svět. První kapitola je věnována liberalizačním procesům a počátkům industrializace po roce 1978. Vstupem do WTO v roce 2001 začíná a rokem 2010 končí druhá kapitola, která klade důraz na rozvoj průmyslu z hlediska pětiletých plánů, statistik a aktuálních trendů ve vztahu k domácímu i zahraničnímu trhu. Úkolem poslední kapitoly je nastínit předpoklady budoucího vývoje sekundárního sektoru s ohledem na probíhající a nově započatá směrování čínské ekonomiky.
Komunikační trendy kadeřnických studií v EU a ČR
Vincencová, Hana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat komunikaci vyznamných kadeřnických studií na území EU a ČR, najít aktuální komunikační trendy a následně je aplikovat na příkladu vybraného studia a doporučit vhodné způsoby jeho komunikace. Součástí práce jsou i základní teoretická východiska marketingových a komerčních komunikací, jež byly základem pro analytickou část práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 185 záznamů.   začátekpředchozí147 - 156dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.